Το Twitter βάζει τέλος στις πολιτικές διαφημίσεις παγκοσμίως
Η νέα πολιτική τoυ Twitter θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις 22 Νοεμβρίου.
Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Twitter δεν θα δέχεται πλέον καμία πολιτική διαφήμιση, όπως ανακοίνωσε ο συνιδρυτής της, Τζακ Ντόρσεϊ.
«Λάβαμε την απόφαση να βάλουμε τέλος σε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter σε όλον τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι η εμβέλεια ενός πολιτικού μηνύματος πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», τόνισε.
We’ve made the decision to stop all political advertising on Twitter globally. We believe political message reach should be earned, not bought. Why? A few reasons…🧵
— jack (@jack) October 30, 2019
Ακολούθησε μια σειρά αναρτήσεων με τις οποίες ο Ντόρσεϊ εξηγούσε τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση αυτή. Όπως ανέφερε, η νέα πολιτική της πλατφόρμας θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις 22 Νοεμβρίου. Aυτό σημαίνει ότι η απαγόρευση θα ισχύει κατά τις επικείμενες εκλογές στη Βρετανία.
Μία εβδομάδα νωρίτερα θα ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και οι εξαιρέσεις που θα ισχύσουν: επί παραδείγματι, σημείωσε ότι θα επιτρέπονται οι προτροπές προς τους ψηφοφόρους να εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους για να ψηφίσουν.
Γιατί το Twitter απαγορεύει τις πολιτικές διαφημίσεις
«Πήραμε την απόφαση να σταματήσουμε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter παγκοσμίως. Πιστεύουμε ότι το πού φτάνει το πολιτικό μήνυμα πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», αναφέρει στην ανάρτησή του ο Τζακ Ντόρσεϊ.
«Ενώ η διαδικτυακή διαφήμιση είναι εκπληκτικά ισχυρή και πολύ αποτελεσματική για τους εμπορικούς διαφημιστές, αυτή η δύναμη φέρνει σημαντικούς κινδύνους στην πολιτική, όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επηρεάσει τους ψηφοφόρους και να επηρεάσει τις ζωές εκατομμυρίων», επισημαίνει ο εκτελεστικός διευθυντής του Twitter.
«Το θέμα δεν αφορά την ελευθερία έκφρασης. Αυτό αφορά το να πληρώνεις για να έχεις ανταπόκρισης. Και αυτό όταν αφορά τον πολιτικό λόγο έχει σημαντικό αντίκτυπο που η σημερινή δομή της δημοκρατίας μπορεί να μην είναι έτοιμη να το διαχειριστεί. Αξίζει να κάνουμε ένα βήμα πίσω για να το αντιμετωπίσουμε», καταλήγει ο Ντόρσεϊ για τους λόγους που οδήγησαν στην απαγόρευση.
Η πολιτική αυτή έρχεται σε αντίθεση με εκείνην που έχει επιλέξει το Facebook. Πρόσφατα ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, υπεραμύνθηκε της ύπαρξης πολιτικών μηνυμάτων στο δίκτυό του, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ελευθερία της έκφρασης.
- ΝΟ Ρεθύμνου – Ολυμπιακός 8-29: Κυρίαρχες οι «ερυθρόλευκες» στην Κρήτη
- Gen Z: Η γενιά που ζητά οικονομική βοήθεια από τη μαμά και τον μπαμπά – Η κατάσταση στην Ελλάδα
- Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος: Στις 18:00 η πορεία μνήμης – Έκλεισαν οι σταθμοί του Μετρό
- Νέα μεγάλη φάση για τον Ολυμπιακό – Απείλησαν και με Στρεφέτσα οι «ερυθρόλευκοι» (vid)
- Πιερία: Η κακοκαιρία Byron άλλαξε χρώμα στον Θερμαϊκό – Εντυπωσιακά πλάνα από drone
- Μεγάλη ευκαιρία του Ολυμπιακού με Ταρέμι (vid)
- Ο Μπονγκ Τζουν-χο δεν πιστεύει «ότι η κινηματογραφική εμπειρία θα εξαφανιστεί τόσο εύκολα»
- Άστoν Βίλα – Άρσεναλ 2-1: Πήραν το ντέρμπι οι «χωριάτες» και… χαμός στην κορυφή της Premier League
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-eser-tokas-54876734-25854069-315x220.jpg)














































































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442