Λένι Κράβιτζ: Μέσα στο ονειρικό ανάκτορο του ρόκερ στο Παρίσι – «Τα πάντα είναι ο παππούς μου»
Ο Λένι Κράβιτζ ανοίγει τις πόρτες του ανακτόρου του στο 16ο διαμέρισμα του Παρισιού για το τεύχος Star Power του Architectural Digest
Υπάρχουν κάποια πράγματα που είναι γνωστά για τον Λένι Κράβιτζ στο διαδίκτυο.
Ο Κράβιτζ αγαπά να ντύνεται με το θρυλικό πια, τεράστιο, καφέ κασκόλ του -μια στιλιστική εμμονή του που έχει γίνει μιμίδιο και ακολουθεί το μύθο του. Επίσης λατρεύει τα δερμάτινα, σαν δεύτερο δέρμα, παντελόνια του (το TikTok του 60χρονου Αμερικανού μουσικού που δημοσίευσε κάνοντας sit-ups και γυαλιά ηλίου έγινε γρήγορα viral) και μέσα στα χρόνια έχει μοιραστεί κάποιες φωτογραφίες από τα πολλά ακίνητα που έχει στο πορτφόλιο του.
Από το ειδυλλιακό ράντσο του στη Βραζιλία μέχρι το πολυτελές Airstream τροχόσπιτο του στο νησί Eleuthera των Μπαχαμών, ο ροκ σταρ έχει πάντα κάπου να δημιουργήσει.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τώρα, για το τεύχος Star Power του περιοδικού Architectural Digest, ο Kράβιτς δίνει πρόσβαση στο μεγαλειώδες αρχοντικό του Παρισιού που έχει εδώ και δύο δεκαετίες και ήταν το προηγούμενο ανακτορικό οίκημα μιας κοντέσσας.
Ο Κράβιτζ έμεινε έκπληκτος από το μέγεθος του όταν το επισκέφτηκε για πρώτη φορά, στο 16ο διαμέρισμα της πόλης -εκεί που βρίσκονται πρεσβείες, μουσεία και πολυτελή καταστήματα.
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, ο ροκ σταρ είχε ήδη κυκλοφορήσει αρκετά πλατινένια άλμπουμ, αλλά είχε στο μυαλό του κάτι πιο λιτό. «Ενα μικρό διαμέρισμα, ίσως στον Σηκουάνα – με ένα υπνοδωμάτιο, δύο υπνοδωμάτια, το πολύ – όπου μπορούσα να γράφω και να έχω παρέα», θυμάται στο AD.
Ο κτηματομεσίτης του ωστόσο τον ενθάρρυνε να δει την καταχώριση «γιατί ήταν ένα παλάτι, κάτι που βγαίνει στην αγορά μια φορά στη ζωή σου», πρόσθεσε.
«Ήμουν κάθετα αρνητικός. Έλεγα ‘Όχι, όχι, όχι, όχι, απολύτως όχι’». Όταν όμως βρέθηκε μέσα, η στάση του άλλαξε. «Μπήκα μέσα και είπα: Αυτό είναι το σπίτι μου. Πνευματικά, το ήξερα».
Χρόνια αργότερα, το σπίτι είναι αναμφισβήτητα αυτός.
«Μια αληθινή αντανάκλαση του χαρακτήρα του και της δημιουργικής του ενέργειας», σημείωσε η Marina Hemonet, επικεφαλής του εκδοτικού περιεχομένου για το AD France, σε ένα email στο CNN.
Από τους ευάερους εσωτερικούς χώρους με έργα γνωστών και πολύτιμων καλλιτεχνών στην παραδοσιακή αφρικανική τέχνη και με κάποια έπιπλα από το δικό του σχεδιαστικό στούντιο —το Kravitz Design συμπεριλήφθηκε στη λίστα του AD100 το 2023— μέχρι την εκκεντρική αίθουσα κρασιού και τον υπόγειο χώρο πάρτι που αποκαλεί Τhe Chaufferie, ο μουσικός συνέχισε να μεταμορφώνει το οίκημα ως μια προέκταση του εαυτού του.
Η κόρη του, Zόι Κράβιτζ επισκέπτεται συχνά το ανάκτορο του πατέρα της, κάνοντας σουαρέ στο λεβητοστάσιο είπε στο AD ο ρόκερ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Τα πράγματα με τα οποία περιβάλλει τον εαυτό του —αριστουργήματα του (Άντι) Γουόρχολ, κομμάτια έθνικ αριστοτεχνίας από την Αφρική, σημαντικά μουσικά αναμνηστικά και σπάνια έπιπλα από τον Paul Evans, τον Karl Springer, την Afra και την Tobia Scarpa, τον Joe Colombo και άλλους— αποτυπώνουν την αισθητική του ονειροπόλου recherché» γράφει η διευθύντρια της έκδοσης του περιοδικού, Amy Astley.
Η ευαισθησία του Kράβιτζ αντανακλά την ανατροφή του, σημειώνει το περιοδικό. Ο ρόκερ μεγάλωσε ανάμεσα στο διαμέρισμα των γονιών του στο Upper East Side στο Μανχάταν (η μητέρα του, Ρόξι Ρόκερ, ήταν ηθοποιός και ο πατέρας, Σάι Κράβιτζ, ήταν τηλεοπτικός παραγωγός για το NBC) και το σπίτι των παππούδων του στο Bedford-Stuyvesant του Μπρούκλιν.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Ήταν δύο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι», είπε.
Ο Κράβιτζ αποκαλεί την αισθητική του «αισθαντική κομψότητα». Ένα στιλ που είναι «άνετο, καθαρό αλλά και σικ», εξήγησε.
«Λατρεύω αυτή την ισορροπία ανάμεσα στην αφρικανική, ευρωπαϊκή και αφροφουτουριστική κουλτούρα που αναμειγνύεται με μοντερνισμό. Λατρεύω τα πράγματα που είναι εξαιρετικά λαμπερά και επίσης εξαιρετικά μπρουταλιστικά» προσθέτει.
Και παρόλο που έργα τέχνης των Άντι Γουόρχολ, Ζαν-Μισέλ Μπασκιά και Ρίτσαρντ Άβεντον κοσμούς τους τοίχους του ανακτόρου του, ο Κράβιτζ έχει αδυναμία σε ένα ένα πορτρέτο του αείμνηστου παππού του, Άλμπερτ Ρόκερ, από τον εμβληματικό φωτογράφο Ρούβεν Αφαναντόρ.
Ο Aφαναντόρ φωτογράφισε το εξώφυλλο για το τέταρτο άλμπουμ του μουσικού, Circus, που κυκλοφόρησε το 1995, και ο παππούς του ήταν εκεί.

«Φόρεσα στον παππού μου ένα από τα κοστούμια μου και ο Ρούβεν τράβηξε ένα σωρό πορτρέτα του. Αυτός είναι ο λόγος που είμαι εδώ και γιατί βρίσκομαι σε αυτό το σπίτι, γιατί η μαμά μου πήγε στο Πανεπιστήμιο Χάουαρντ στο DC και σπούδασε στο Ινστιτούτο Σαίξπηρ και έγινε αυτή που έγινε, μετά έγινα αυτός που έγινα και η Ζόε έγινε αυτή που είναι» είπε.
«Τα πάντα είναι ο παππούς μου. Άρα είναι και αυτός που κάθεται στην κεφαλή του τραπεζιού, ανά πάσα στιγμή» πρόσθεσε.
- Ρατσισμός, fake news και χορός YMCA: Στην τελευταία του ομιλία ο Τραμπ επιστρέφει στις προεκλογικές του τακτικές
- Daikin Altherma 4 H: Η αντλία θερμότητας νέας γενιάς που αναβαθμίζει τον χώρο μας σε ένα αποδοτικό και άνετο περιβάλλον
- Μαρόκο: Φονική κατάρρευση κτιρίων – Τουλάχιστον 22 νεκροί και 16 τραυματίες
- Δήμος Αναστασιάδης: «Η 2η εγκυμοσύνη της Τζένης ήταν σοκαριστική, ο γιατρός μας το είχε απαγορεύσει»
- «Στην Ελλάδα το σαββατοκύριακο ο Μόρις – Πλήρης συμφωνία με τον Ολυμπιακό»
- Υπόμνημα της δημάρχου Γαύδου στην κυβέρνηση για τα ζητήματα που απασχολούν το νησί
- Νέο βίντεο από τη σύλληψη του Λουίτζι Μαντζιόνε: Τι δείχνουν οι κάμερες ένα χρόνο μετά τη δολοφονία του CEO της UnitedHealthcare
- Ταΰγετος: Αίσιο τέλος για τον 28χρονο Γάλλο πεζοπόρο που έπεσε σε χαράδρα 200 μέτρων
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Τετάρτη 10.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/cristofer-maximilian-YK8Mvocj6yE-unsplash-315x220.jpg)










































































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442