Ένα πραγματικό μωρό έχει κλέψει τις εντυπώσεις και έχει κατακτήσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια μεγάλη εκστρατεία ομορφιάς στην «ώριμη» ηλικία του ενός έτους!
Ένα πραγματικό μωρό έχει κλέψει τις εντυπώσεις και έχει κατακτήσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια μεγάλη εκστρατεία ομορφιάς στην «ώριμη» ηλικία του ενός έτους!
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη パンテーン / PANTENE (@pantene_jp_official) στις
Η μικρούλα Chanco, της οποίας το Instagram διαχειρίζεται η μαμά της, μπορεί να υπερηφανεύεται για 300.000 οπαδούς. Ο λόγος είναι η χαριτωμένη κεφαλή της, που δεν πέρασε απαρατήρητη από μια τεράστια εταιρεία καλλυντικών, η οποία την στρατολόγησε για να γίνει η πρωταγωνίστρια της νέα της καμπάνιας. Η χαριτωμένη Chanco εμφανίζεται στην καμπάνια με την διάσημη γκριζομάλλα της Ιαπωνικής τηλεοπτικής τηλεόρασης, Sato Kondo σε μια σειρά από φωτογραφίες με τίτλο «The Hairy Tale».
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη 髪記録 / hair diary (@babychanco) στις
«Πιστεύουμε ότι τα όμορφα μαλλιά της Chanco έχουν ισχυρή δύναμη που κάνει τους ανθρώπους να προχωρούν προς τα εμπρός», δήλωσε ο Ooshiaki Okura, υπεύθυνος μάρκας στην Ιαπωνία για την περιποίηση μαλλιών. «Πήγαμε κατευθείαν στη μητέρα της, επειδή η προσωπικότητα και ο ιδιαίτερος χαρακτήρας της Chanco ταιριάζουν με την εικόνα μας για τις γυναίκες που θέλουμε να αναδείξουμε».
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.