Ένα συγκινητικό road movie με τον Σον Πεν να πρωταγωνιστεί στον ρόλο ενός υπερευαίσθητου πρώην ροκ σταρ, του οποίου η σκληρή, πανκ εικόνα έρχεται σε πλήρη αντιπαράθεση με τον χαρακτήρα του.
Ο Σάιαν, ένας πρώην ροκ σταρ, στα 50 του εξακολουθεί να ντύνεται με το ίδιο γκόθικ στυλ και ζει στο Δουβλίνο από τα δικαιώματα των δίσκων του. Ο θάνατος του πατέρα του, με τον οποίο δεν είχε επαφή επί πολλά χρόνια, τον οδηγεί στη Νέα Υόρκη, όπου ανακαλύπτει ότι ο πατέρας του είχε μια εμμονή: αναζητούσε εκδίκηση για μια ταπείνωση που είχε υποστεί. Ο Σαϊάν αποφασίζει να παρει επάνω του την εκδίκηση από εκεί που την είχε αφήσει ο πατέρας του, κι έτσι ξεκινά ένα ταξίδι, με τον δικό του ρυθμό, απ’ τη μία άκρη της Αμερικής στην άλλη.
Κατά τη διάρκεια μιας ωραίας καλοκαιρινής μέρας, η Άννα Πετρόβνα, χήρα στρατηγού, υποδέχεται τους καλεσμένους της στο εξοχικό της: τον γαμπρό της, παντρεμένο με την κόρη της Σοφία, γειτονικούς γαιοκτήμονες, έναν γιατρό και τον δάσκαλο του χορού Πλατόνοφ. Ο τελευταίος ξανασυναντά με συγκίνηση ύστερα από πολλά χρόνια τη Σοφία, που υπήρξε νεανικός έρωτας του. Οι καλεσμένοι ανταλλάσσουν αναμνήσεις, διαπιστώνοντας ότι τα παλιά όνειρα δεν πραγματοποιήθηκαν. Με αρκετή πικρία αντιμετωπίζουν το παρόν και το μέλλον τους, σε αντίθεση με την οικοδέσποινα, η οποία θέλει να πιστεύει ότι όλα θα πάνε καλά, όπως άλλοτε. Ο Πλατόνοφ εξομολογείται στην Σοφία ότι την αγαπάει ακόμα και εκείνη του το ανταποδίδει. Αποφασίζουν να φύγουν μαζί….
Ένας νεαρός γιάπι, που υποφέρει από επίμονες αϋπνίες, γνωρίζεται με τον εκκεντρικό Tyler Durden. Ιδρύουν το Fight Club, μια λέσχη στην οποία για να γίνει κάποιος δεκτός ως μέλος, πρέπει να λάβει μέρος σε αγώνες πυγμαχίας με γυμνά χέρια και να αναπτύξει μια στενή, ιδιόμορφη σχέση με τον πόνο. Το «Fight Club» φλερτάρει με το φασισμό, την αναρχία, τις μηδενιστικές θεωρίες, την επανάσταση, αφήνει να πλανιέται στον αέρα ένα άρωμα κόντρας προς όλους και όλα, και εκεί σταματά.
Κοινωνικοπολιτική ταινία με ήρωες θύτες και θύματα της τηλεόρασης, όταν αυτή διαστρεβλώνει την πραγματικότητα ή μεγαλοποιεί τα γεγονότα.
Ο δημοσιογράφος Μαξ Μπράκετ και η συνεργάτις του, Λόρι, βρίσκονται στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας για να καλύψουν ένα θέμα όταν ξαφνικά γίνονται μάρτυρες ενός καυγά. Ο διευθυντής του Μουσείου αρνείται να μιλήσει με τον Σαμ Μπέιλι, πρώην φύλακα του Μουσείου, σχετικά με την απόλυσή του, λόγω περικοπών. Φανερά απελπισμένος και πάνω στα νεύρα του, ο Μπέιλι πυροβολεί κατά λάθος έναν άλλο φύλακα. Τότε ο Μαξ, που συνειδητοποιεί ότι ήταν παρών σε ένα συμβάν με απρόβλεπτες εξελίξεις, τηλεφωνεί στον προϊστάμενό του για να του δώσει την άδεια να καλύψει το θέμα τηλεοπτικά. Τα πράγματα χειροτερεύουν όταν οι μαθητές ενός σχολείου μπαίνουν στο Μουσείο και ο Μπέιλι κρατά τα παιδιά ως ομήρους. Τώρα πια, ο μοναδικός σύνδεσμος του Μπέιλι με τον έξω κόσμο είναι ο Μαξ, που τον προσεγγίζει και τον συμβουλεύει τι να πει στην κάμερα. Μέσα σε λίγες ώρες, όλη η χώρα παρακολουθεί με αγωνία τις εξελίξεις καθώς ο Μαξ εκμεταλλεύεται τις περιστάσεις για προσωπικό του όφελος…
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας