Τρίτη 09 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Η Chanel στη λίμνη Κόμο – Στο «πιο όμορφο μέρος στον κόσμο» κατά τον Χίτσκοκ

Η Chanel στη λίμνη Κόμο – Στο «πιο όμορφο μέρος στον κόσμο» κατά τον Χίτσκοκ

Το show της Chanel για την Cruise συλλογή βυθίζεται στην προσοδοφόρα αγορά των διακοπών με κίτρινα, λιλά και χρυσά λαμέ ρούχα που αντανακλούν την ομορφιά του σκηνικού.

Η Chanel έχει έναν νέο, πρωτοποριακό σχεδιαστή, αλλά εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει την κλασική γοητεία. Αυτό ήταν το ηχηρό και ξεκάθαρο μήνυμα στην πρώτη επίδειξη της Chanel από τότε που ανέλαβε ο Matthieu Blazy.

Το σόου της Cruise συλλογής πραγματοποιήθηκε στη Villa d’Este, το ξενοδοχείο-παλάτι της λίμνης Κόμο όπου έκαναν διακοπές η Ελίζαμπεθ Τέιλορ, η Γκρέτα Γκάρμπο και η Μάρλεν Ντίτριχ και το οποίο ο Άλφρεντ Χίτσκοκ, ο οποίος γύρισε εκεί το The Pleasure Garden, χαρακτήρισε το πιο όμορφο μέρος στον κόσμο.

REUTERS/Claudia Greco

REUTERS/Claudia Greco

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Chanel No.1 Fan Page (@chanelinternational)

Σκεφτείτε το White Lotus στη λίμνη Κόμο

Η τοποθεσία, που είχε κλείσει ένα χρόνο πριν, παρείχε το θέμα: η ζωή σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο. Σκεφτείτε το White Lotus στη λίμνη Κόμο, σε καλλιτεχνική διεύθυνση του Slim Aarons. Πρώτo στην πλακόστρωτη πασαρέλα κατά μήκος της βεράντας του ξενοδοχείου εμφανίστηκε ένα λευκό παλτό σε στυλ μπουρνούζι.

Στη συνέχεια υπήρχε ένα παντελόνι κάπρι στο κίτρινο του βουτύρου ίδιο χρώμα με τις ομπρέλες του ξενοδοχείου και ένα λιλά τουίντ κοστούμι που ταίριαζε με τη γλιστρίδα που φύτρωνε στους τοίχους, πάνω από το κεφάλια των καλεσμένων.

Τα μοντέλα κρατούσαν tote τσάντες αρκετά μεγάλες για πετσέτες πισίνας, ενώ τα χρυσά λαμέ cover-ups έλαμπαν τόσο εκθαμβωτικά όσο ο ήλιος στη λίμνη.

YouTube thumbnail

Ο ρόλος του Instagram και η εικόνα των διακοπών

«Για μένα, το Κόμο έχει να κάνει με το φως» δήλωσε ο Bruno Pavlovsky, πρόεδρος μόδας της Chanel. «Η ζωή είναι κινηματογραφική εδώ». Διάσημα πρόσωπα, όπως οι ηθοποιοί Κίρα Νάιτλι και Σάρα Κάθριν Χουκ, κινούνταν αθόρυβα ανάμεσα σε ένα κοινό 900 ατόμων που αποτελούνταν κυρίως από τους πελάτες της Chanel.

Η σεζόν των επιδείξεων πασαρέλας Cruise, που πήρε το όνομά της από την εποχή που οι κρουαζιέρες στην Καραϊβική απαιτούσαν λαμπερά loungewear και ήταν στη μόδα μεταξύ των πλουσίων, έχει εξελιχθεί για να αντιπροσωπεύει την αίγλη των διακοπών γενικά.

Οι δαπάνες για τις γκαρνταρόμπες των διακοπών έχουν αυξηθεί εκθετικά σε όλες τις κατηγορίες τιμών: οι καταναλωτές ξοδεύουν λιγότερα για να ντύνονται έξυπνα για τη δουλειά και περισσότερα για να δείχνουν ωραίοι στις διακοπές για το Instagram.

Ο Blazy, ο οποίος ανέλαβε τον ρόλο του στις αρχές Απριλίου, δεν εργάστηκε για αυτή τη συλλογή ούτε παρακολούθησε την επίδειξη, η οποία πιστώθηκε στο στούντιο σχεδιασμού

REUTERS/Claudia Greco

REUTERS/Claudia Greco

REUTERS/Claudia Greco

Η απουσία του Matthieu Blazy και ο ρόλος της Σοφίας Κόπολα

Οι μάρκες ρίχνουν σοβαρά χρήματα στις Cruise επιδείξεις, επειδή ένα κομμάτι αυτής της προσοδοφόρας αγοράς διακοπών κερδίζει πολλά από τα τα γυαλιά ηλίου. Υπάρχει ένα ζευγάρι γυαλιών που ταιριάζει με τις περισσότερες εμφανίσεις σε κάθε σόου.

Ο Pavlovsky περιγράφει ότι η Chanel βρίσκεται σε μια στιγμή «παράδοσης γενεών». Ο Blazy, ο οποίος ανέλαβε τον ρόλο του στις αρχές Απριλίου, δεν εργάστηκε για αυτή τη συλλογή ούτε παρακολούθησε την επίδειξη, η οποία πιστώθηκε στο στούντιο σχεδιασμού.

Ο ιθύνων νους και πρέσβειρα της Chanel, Σοφία Κόπολα, γύρισε μια ταινία μικρού μήκους στη Villa d’Este για να συνοδεύσει την εκδήλωση, την οποία περιέγραψε ως «για εκείνη την εκδοχή του εαυτού σου όταν ξεφεύγεις, όταν μπορεί να είσαι διαφορετικός από το πώς είσαι στην πραγματική ζωή».

REUTERS/Claudia Greco

REUTERS/Claudia Greco

REUTERS/Claudia Greco

«Δουλεύουμε σε χρόνο Chanel. Δε βιαζόμαστε»

Η Chanel έχει διπλασιάσει τα έσοδα και τον αριθμό των εργαζομένων την τελευταία δεκαετία για να γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη μάρκα πολυτελείας στον κόσμο μετά τη Louis Vuitton, με 36.500 υπαλλήλους στο τέλος του 2023.

Είναι πάνω από 10 φορές μεγαλύτερη από την Bottega Veneta, από όπου έρχεται ο Blazy. Το ντεμπούτο του τον Οκτώβριο αναμένεται με ενδιαφέρον, αλλά ο Pavlovsky «δεν ενδιαφέρεται τόσο πολύ για το τι θα συμβεί τον Οκτώβριο».

Αντίθετα, τον ενδιαφέρει «ένα μέλλον που ξεκινάει τον Οκτώβριο. Δουλεύουμε σε χρόνο Chanel. Δεν βιαζόμαστε». Ο Pavlovsky έχει δηλώσει ότι θα περιμένει δύο χρόνια προτού κρίνει αν ο Blazy είναι ο κατάλληλος.

Η Chanel και οι δασμοί του Τραμπ

Ο Pavlovsky απέρριψε κάθε πρόταση για μεταφορά της παραγωγής στις ΗΠΑ ως στρατηγική για την αποφυγή των δασμών.

Είπε ότι η Chanel σκοπεύει να διατηρήσει την τρέχουσα πολιτική της εναρμόνισης των τιμών, σύμφωνα με την οποία οι τιμές είναι συνεπείς σε κάθε χώρα του κόσμου, προσθέτοντας ότι θα «βρει τρόπο να καλύψει το κόστος» της διατήρησης των τιμών σε χαμηλά επίπεδα στις αμερικανικές μπουτίκ, εάν επιβληθούν δασμοί.

Ο Pavlovsky δήλωσε στο Womenswear Daily ότι ήταν «ο μεγάλος θαυμασμός και σεβασμός για την κληρονομιά και τη δουλειά που έχει γίνει από την Coco Chanel, τον Karl και τη Virginie», το οποίο αντιλήφθηκε στον Blazy, κι έτσι ενέκρινε την πρόσληψη.

«Αυτό ήταν σημαντικό για μένα, επειδή δεν επρόκειτο για ένα είδος ανταγωνισμού για την εικόνα και το μέγεθος. Είχε να κάνει με το βάθος αυτού που αντιπροσωπεύει η μάρκα και πώς θα μπορούσαμε να βασιστούμε σε αυτό για να συνεχίσουμε να αφηγούμαστε την ιστορία μας».

Τα μετάξια του Κόμο

Ο Blazy έχει αρχίσει να κάνει αλλαγές, συμπεριλαμβανομένης της πρόσληψης του έμπειρου Βρετανού ειδικού της υψηλής ραπτικής Andrew Heather, ο οποίος έχει εργαστεί κάτω από σχεδιαστές όπως ο Alexander McQueen και ο John Galliano.

Τα μεταξωτά μαντήλια που κατασκευάζονται στο Κόμο εμφανίστηκαν στην πασαρέλα ως αξεσουάρ αστραγάλου για πέδιλα με τακούνι. Η Chanel απέκτησε πρόσφατα το 35% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας Mantero με έδρα το Κόμο, η οποία παράγει μεταξωτές μπλούζες για την Chanel και τυπωμένα φουλάρια για περισσότερα από 50 χρόνια.

Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η Mantero θα συνεχίσει να παράγει ρούχα για αντίπαλους πελάτες πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένων των Dior, Saint Laurent και Versace, αλλά η Chanel πιστεύει ότι η προστασία των βασικών παικτών στην αλυσίδα εφοδιασμού της είναι μια υγιής επένδυση, σε μια εποχή που οι παγκόσμιες οικονομικές πιέσεις θέτουν πολλούς εξειδικευμένους παραγωγούς εκτός λειτουργίας.

*Με στοιχεία από theguardian.com

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 09 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο