Η Google προσαρμόζει τις διαφημίσεις στα ενδιαφέροντα των χρηστών
H Google λανσάρει σε δοκιμαστική μορφή ένα σύστημα που παρακολουθεί τις διαδικτυακές συνήθειες των χρηστών για να προβάλλει ανάλογες διαφημίσεις. Όμως παρά τις διαβεβαιώσεις τις εταιρείας, οι οργανώσεις προστασίας της ιδιωτικής ζωής αντιδρούν.
H Google λανσάρει σε δοκιμαστική μορφή ένα σύστημα που παρακολουθεί τις διαδικτυακές συνήθειες των χρηστών για να προβάλλει ανάλογες διαφημίσεις. Όμως παρά τις διαβεβαιώσεις τις εταιρείας, οι οργανώσεις προστασίας της ιδιωτικής ζωής αντιδρούν.
Η Google προβάλλει σήμερα καταχωρίσεις ανάλογα με τις λέξεις κλειδιά που εισάγει ο χρήστης στη μηχανή αναζήτησης, ή ανάλογα με το περιεχόμενο των ιστοσελίδων στις οποίες εμφανίζονται αυτές οι διαφημίσεις.
Το νέο σύστημα προχωρά ένα βήμα παραπέρα: θα αποθηκεύει στους υπολογιστές των χρηστών ένα cookie το οποίο παρακολουθεί ποιους δικτυακούς τόπους επισκέπτονται συχνότερα, έτσι ώστε η εταιρεία να μπορεί να χωρίζει το κοινό σε «ομάδες ενδιαφερόντων».
Για παράδειγμα, οι χρήστες που επισκέπτονται συχνά δικτυακούς τόπους για κατοικίδια ζώα θα βλέπουν διαφημίσεις σχετικές με αυτό το χόμπι τους ακόμα και όταν επισκέπτονται άσχετες ιστοσελίδες.
«Πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε τις online διαφημίσεις ακόμα πιο σχετικές και χρήσιμες χρησιμοποιώντας επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τους δικτυακούς τόπους που επισκέπτεται ο κόσμος» αναφέρει η Google σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη.
Η εφαρμογή Διαχείρισης των Διαφημιστικών Προτιμήσεων (Ads Preferences Manager) θα είναι άμεσα διαθέσιμη για να διευκολύνει τους χρήστες να δουν, να προσθέσουν και να αφαιρέσουν κατηγορίες ενδιαφερόντων. Επιπλέον, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τη μη συμμετοχή τους στο IBA – δηλαδή να μην τους προβάλλονται διαφημίσεις σχετικές με τα ενδιαφέροντά τους.
Σε μια προσπάθεια να καθησυχάσει τυχόν ανησυχίες για παραβίαση της ιδιωτικότητας, η εταιρεία δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να επεμβαίνουν ή και να διαγράφουν τα προφίλ με τις ομάδες ενδιαφέροντος στις οποίες έχουν ενταχθεί.
Η Google διευκρίνισε επίσης ότι δεν θα αποθηκεύει ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, όπως αυτά που αφορούν τη φυλετική προέλευση, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, θέματα υγείας ή οικονομικά δεδομένα.
Παρά τις διαβεβαιώσεις, η οργάνωση Privacy International έκανε λόγο για απαράδεκτη τακτική παρακολούθησης και εισβολή στην ιδιωτική ζωή.
Η εφαρμογή Διαχείρισης των Διαφημιστικών Προτιμήσεων (Ads Preferences Manager) θα είναι άμεσα διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες από τις 11 Μαρτίου στη διεύθυνση: www.google.com/ads/preferences. Σε πρώτη φάση η ιστοσελίδα θα είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ολλανδικά, Σουηδικά, Φινλαδικά, Νορβηγικά και Δανέζικα, ενώ τις επόμενες εβδομάδες θα διαμορφωθεί και στις υπόλοιπες γλώσσες. Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή Διαχείρισης των Διαφημιστικών Προτιμήσεων στην Αγγλική γλώσσα, μέχρι να καταστεί διαθέσιμη και στα ελληνικά.
Από τις αρχές Απριλίου μία μικρή μερίδα διαφημιστών στην Αμερική και στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν να δοκιμάζουν την beta έκδοση του ΙΒΑ στο δίκτυο περιεχομένου Google και στο YouTube. Η έκδοση αυτή θα διατεθεί σε περισσότερους διαφημιστές στην Αμερική και στις Ευρωπαϊκές αναδυόμενες αγορές, μέσα στους επόμενους μήνες.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Μια από τις πιο ωραίες φωνές της γενιάς της, η Βιολέτα Ίκαρη επιστρέφει στη δισκογραφία με το EP Σύννεφα Μπαλόνια, αλλά και στον Σταυρό του Νότου στις 26 Δεκεμβρίου.
Φροίξος Φυντανίδης
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας