Η δυνατότερη μηχανή τρισδιάστατων γραφικών στο Ninja Gaiden II
Στις 6 Ιουνίου κυκλοφόρησε η δεύτερη συνέχεια της σειράς Ninja Gaiden αποκλειστικά για το Χbox 360 έπειτα από δύο χρόνια ανάπτυξης. Η ιδιαιτερότητα του τίτλου έγκειται στο σχεδιασμό της πιο ισχυρής και γρήγορης μηχανής 3D παιχνιδιών.
Στις 6 Ιουνίου κυκλοφόρησε η δεύτερη συνέχεια της σειράς Ninja Gaiden αποκλειστικά για το Χbox 360 έπειτα από δύο χρόνια ανάπτυξης. Η ιδιαιτερότητα του τίτλου έγκειται στο σχεδιασμό της πιο ισχυρής και γρήγορης μηχανής 3D παιχνιδιών.
Η Ιαπωνική εταιρία σχεδιασμού Team Ninja, γνωστή από τη σειρά) παιχνιδιών μάχης Dead or Alive, παρουσιάζει ένα μοναδικό παιχνίδι βολής τρίτου προσώπου που παρέχει τη μεγαλύτερη γκάμα επιθέσεων με μεγαλύτερη γκάμα όπλων από οποιοδήποτε άλλο τίτλο.
Ο σχεδιασμός της δεύτερης συνέχειας διήρκεσε δύο χρόνια για να «αποζημιώσει» τους χρήστες με την ασταμάτητη δράση και την πληθώρα εχθρών και Bosses.
Το παιχνίδι θεωρείται από τους gamers ως ένα από τα πιο δύσκολα του είδους του, θυμίζοντας την σειρά May Cry της ανταγωνιστικής ιαπωνικής εταιρίας Capcom Devil, της οποίας η τέταρτη συνέχεια έκανε ντεμπούτο στην κονσόλα της Microsoft πριν από μερικούς μήνες.
Το παιχνίδι βασίζεται στην ταχύτερη μέχρι σήμερα μηχανή τρισδιάστατων γραφικών, η οποία προσφέρει παράλληλα υψηλά επίπεδα ρεαλισμού.
Κατά συνέπεια απαιτείται από τον χρήστη γρήγορη ανταπόκριση της επίθεσης του Ninja –του πρωταγωνιστή- επιτυγχάνοντας μέσω μίας μεγάλης και πολύπλοκης λίστας επιθέσεων (Compos).
Το στιλ μαχών και οι κινήσεις του πρωταγωνιστή θεωρούνται εξαιρετικά ρεαλιστικές και γρήγορες, καθιστώντας τον τίτλο καινοτόμο στα παιχνίδια για κονσόλες νέας γενιάς.