Καθηλωμένοι εκατοντάδες θεατές από το βιολί του Καβάκου
Τα χειροκροτήματα έπεσαν βροχή με το κοινό να είναι μαγεμένο από το βιολί στην κατάμεστη αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, όπου και πραγματοποιήθηκε, την Τρίτη, η συναυλία του Λεωνίδα Καβάκου με την κινεζικής καταγωγής πιανίστα Γιούτζα Ουάνγκ. Στη συναυλία οι καλλιτέχνες παρουσίασαν τον κύκλο με τις τρεις σονάτες του Γιοχάννες Μπραμς, ένα έργο […]
Τα χειροκροτήματα έπεσαν βροχή με το κοινό να είναι μαγεμένο από το βιολί στην κατάμεστη αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, όπου και πραγματοποιήθηκε, την Τρίτη, η συναυλία του Λεωνίδα Καβάκου με την κινεζικής καταγωγής πιανίστα Γιούτζα Ουάνγκ.
Στη συναυλία οι καλλιτέχνες παρουσίασαν τον κύκλο με τις τρεις σονάτες του Γιοχάννες Μπραμς, ένα έργο που διακρίνεται για τον έντονο λυρισμό του. Τον λυρισμό αυτόν απέδωσε ο Λεωνίδας Καβάκος παίζοντας το βιολί και καθηλώνοντας για πάνω από δύο ώρες τα κοινό.
Μέσα από τα ταλαντούχα μουσικά του χέρια, κατάφερε να εκπέμψει έναν σαγηνευτικό ρομαντισμό, μια γαλήνια αίσθηση, που εναλλασσόταν όμως με την ένταση. Η δυναμική προσωπικότητα του Καβάκου έκανε αισθητή την παρουσία της και στις Σονάτες.
Θα μπορούσε να πει κανείς πως δικαίως θεωρείται καλλιτέχνης της χρονιάς, μια που κατάφερε να αποτυπώσει την προσωπικότητά του και μέσα από τον Μπραμς.
Αποδεικνύει ότι όχι μόνο μέσα από Μπετόβεν, αλλά και μέσα από Μπραμς καθηλώνει το κοινό.
Το πάθος του Καβάκου για τη μουσική δωματίου είναι γνωστό, όπως και εμφανής είναι η μουσική σοφία και εμπειρία του καλλιτέχνη στο βιολί.
Το βιολί του Καβάκου ζευγάρωνε απόλυτα αρμονικά με το πιάνο της Γιούτζα Ουάνγκ. Συγκεκριμένα, η κινέζα καλλιτέχνις καθοδηγούσε το ρυθμό, και προσέδιδε θέρμη στην αίθουσα.
Τα δύο όργανα επικοινώνησαν με ισορροπία, ενώ οι μελωδικές γραμμές του έργου έκαναν αισθητή την παρουσία τους.
Δεν χρειαζόταν να διαθέτει κανείς μουσική παιδεία για να απολαύσει τη συναυλία. Ο αέρας που εξέπεμπε ήταν τόσο δυνατός που «κατακτούσε» κάθε χορδή, κλασική και μη.