Η Ντονατέλα Βερσάτσε κλείνει το λάπτοπ της και αποχωρεί από τη θητεία της ως δημιουργική διευθύντρια του ομώνυμου οίκου, παρουσιάζοντας μια τελευταία καμπάνια, η οποία είναι περιττό να πούμε ότι είναι πολύ καλή. Για την ακρίβεια είναι εξαιρετική και απολύτως συλλεκτική.
«Να είσαι ο εαυτός σου, να πιστεύεις στον εαυτό σου και να σπάσεις τους κανόνες» διαλαλεί η εμβληματική σχεδιάστρια ως αποχαιρετιστήριο μήνυμα, επιστρατεύοντας ένα σωρό παλιούς φίλους, συγγενείς και τολμηρές μούσες Versace, παλιές και νέες, για να πρωταγωνιστήσουν στη σειρά.
Κλόντια Σίφερ / Versace AW25 Campaign / Photography Mert & Marcus
Φωτογραφημένη από τους μακροχρόνιους συνεργάτες Mert & Marcus, η σύνθεση μοιάζει με μια λίστα όλων των Ver-sassy girls, όπως η Κέιτ Μος, η Κλόντια Σίφερ, η Κρίστεν ΜακΜέναμι, η Άμπερ Βαλέτα και η Νατάσα Πόλι
Κρίστεν ΜακΜέναμι / Versace AW25 Campaign / Photography Mert & Marcus
Τέλος εποχής
Φωτογραφημένη από τους μακροχρόνιους συνεργάτες Mert & Marcus, η σύνθεση μοιάζει με μια λίστα όλων των Ver-sassy girls, όπως η Κέιτ Μος, η Κλόντια Σίφερ, η Κρίστεν ΜακΜέναμι, η Άμπερ Βαλέτα και η Νατάσα Πόλι.
«Ατρόμητες και ελεύθερες», οι supers απαθανατίζονται να φορούν τα φορέματα με τα duvet-like Meduse-plastered, τα σέξι και υψηλών οκτανίων μίνι που εμφανίστηκαν έντονα στην τελευταία συλλογή της Donatella (AW25).
«Η ενέργεια σε αυτή την εκστρατεία ήταν εξαιρετική. Όλα αφορούσαν τη φιλία, την αφοσίωση και την αγάπη» δήλωσε η Ντονατέλα. «Αυτές οι εικόνες δημιουργήθηκαν για να γιορτάσουν την ψυχή της γυναίκας Versace. Τη δύναμή της, το πνεύμα της, τη στάση της και την καρδιά της».
Κέιτ Μος / Versace AW25 Campaign / Photography Mert & Marcus
«Εμπνέει το παρόν και προβλέπει το μέλλον»
Ανακοινώθηκε ότι η Ντονατέλα Βερσάτσε θα αποχωρήσει από τη θέση της στο τιμόνι της εταιρείας τον Μάρτιο του 2025, με τον Ντάριο Βιτάλε, πρώην διευθυντή της Miu Miu, να ορίζεται ως διάδοχός της. Επιβεβαιώθηκε η πώληση στον όμιλο Prada, με την εταιρεία της Miuccia να ρίχνει 1,25 δισεκατομμύρια δολάρια για τον οίκο που έχτισαν ο Gianni και η Donatella.
Με τη Ντονατέλα να αναλαμβάνει περισσότερο ρόλο πρεσβευτή από εδώ και πέρα, ολοκλήρωσε τις λεπτομέρειες της καμπάνιας της επιβεβαιώνοντας ότι είναι ενθουσιασμένη να δει τι θα ακολουθήσει για τον οίκο Versace. «Αυτή η καμπάνια είναι η ιστορία του Versace. Εμπνέει το παρόν και προβλέπει το μέλλον».