Μεγαλώνει το προβάδισμα του in.gr στο Ελληνικό Διαδίκτυο
Περισσότεροι από 300.000 Ελληνες επισκέπτονται κάθε ημέρα τη δικτυακή πύλη in.gr, η οποία αυξάνει την απόστασή της από τους υπόλοιπους ελληνικούς δικτυακούς τόπους, δείχνει η έρευνα WebID της Focus-Bari για το δεύτερο τρίμηνο του 2006.
Περισσότεροι από 300.000 Ελληνες επισκέπτονται κάθε ημέρα τη δικτυακή πύλη in.gr, η οποία αυξάνει την απόστασή της από τους υπόλοιπους ελληνικούς δικτυακούς τόπους, δείχνει η έρευνα WebID της Focus-Bari για το δεύτερο τρίμηνο του 2006.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι δικτυακές πύλες του ΔΟΛ (in.gr, pathfinder.gr) παραμένουν εξαιρετικά δημοφιλείς. Στην πρώτη θέση βρίσκεται το in.gr, το οποίο χρησιμοποιεί συστηματικά η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων χρηστών, αναφέρει η εφημερίδα Το Βήμα.
Το in.gr εξυπηρετεί κάθε μέρα 315.000 επισκέπτες, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται το otenet.gr με 48.000 επισκέπτες την ημέρα.
Η αύξηση της απόστασης από τους άλλους ελληνικούς δικτυακούς τόπους εκφράζει τη γενικότερη καθυστέρηση στην ανάπτυξη περιεχομένου και υπηρεσιών στην ελληνική γλώσσα. Και αυτό αντανακλάται στην αυξανόμενη απήχηση που έχουν τα μεγάλα sites του εξωτερικού όπως το Yahoo και το Google, τα οποία χρησιμοποιούν οι Ελληνες όχι μόνο για να αναζητήσουν πληροφορίες στο Διαδίκτυο αλλά και για να αποκτήσουν διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλες υπηρεσίες που δεν βρίσκουν στην ελληνική αγορά.
Αν και στην Ελλάδα οι ηλεκτρονικές αγορές και συναλλαγές αναπτύσσονται βραδέως, όλο και περισσότεροι Ελληνες χρήστες αγοράζουν προϊόντα από δικτυακούς τόπους του εξωτερικού. Αυτό υποδεικνύει ότι δημιουργείται και στην Ελλάδα η «κρίσιμη μάζα» χρηστών για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ενα μεγάλο ποσοστό των πακέτων που διακινούνται καθημερινά από τα ΕΛΤΑ και τις εταιρείες courier προέρχεται από αγορές βιβλίων, DVD και διάφορων ηλεκτρονικών συσκευών από το εξωτερικό.
Αυτό πάντως συνεχίζει να αφορά ένα μικρό μέρος των Ελλήνων χρηστών του Internet. Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες, μόνο το 20% των ελλήνων χρηστών έχει αγοράσει έστω και μία φορά κάποιο προϊόν ή υπηρεσία από ηλεκτρονικό κατάστημα. Επίσης, το 35% έχει χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο για πληροφορηθεί για κάποιο προϊόν που στη συνέχεια το αγόρασε από συμβατικό κατάστημα.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας