Νέα μελέτη δείχνει ότι από την ηλικία των πέντε ετών νοιάζονται για την εικόνα τους προς τους άλλους και χρησιμοποιούν στρατηγικές ώστε να την αλλάξουν ανάλογα με τις συνθήκες
Μπορεί τα παιδιά του Νηπιαγωγείου να μη χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο ενδιαφέρονται και με το παραπάνω για τη δημόσια εικόνα τους. Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «Trends in Cognitive Sciences» δείχνει πως ήδη από τα πέντε έτη τους τα παιδιά ασχολούνται σοβαρά με το να έχουν «καλό όνομα». Και για αυτόν τον λόγο συμπεριφέρονται με τρόπους ώστε να «καλλιεργήσουν» τη θετική προς τους άλλους εικόνα τους.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας