Νέα μελέτη δείχνει ότι από την ηλικία των πέντε ετών νοιάζονται για την εικόνα τους προς τους άλλους και χρησιμοποιούν στρατηγικές ώστε να την αλλάξουν ανάλογα με τις συνθήκες
Μπορεί τα παιδιά του Νηπιαγωγείου να μη χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο ενδιαφέρονται και με το παραπάνω για τη δημόσια εικόνα τους. Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «Trends in Cognitive Sciences» δείχνει πως ήδη από τα πέντε έτη τους τα παιδιά ασχολούνται σοβαρά με το να έχουν «καλό όνομα». Και για αυτόν τον λόγο συμπεριφέρονται με τρόπους ώστε να «καλλιεργήσουν» τη θετική προς τους άλλους εικόνα τους.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».