Κάζο της «Μπάρτσα» από τη Μάλαγα, νίκες για Ατλέτικο, Βαλένθια
Οδυνηρή εντός έδρας ήττα, δεύτερη στο πρωτάθλημα μετά την Θέλτα (1/11) και, μάλιστα, με το ίδιο σκορ (1-0), γνώρισε η Μπαρτσελόνα από τη Μάλαγα στο πλαίσιο της 24ης αγωνιστικής της Primera Division. Πολύ μεγάλη νίκη με 2-1, στην έδρα της Κόρντομπα, σημείωσε η Βαλένθια και έφτασε στην τρίτη θέση την Ατλέτικο Μαδρίτης, που έχει όμως ένα παιχνίδι λιγότερο. Εύκολη νίκη με 3-0 για την Ατλέτικο Μαδρίτης επί της Αλμερία που την φέρνει στο -3 από την δεύτερη Μπαρτσελόνα.
Οδυνηρή εντός έδρας ήττα, δεύτερη στο πρωτάθλημα μετά την Θέλτα (1/11) και, μάλιστα, με το ίδιο σκορ (1-0), γνώρισε η Μπαρτσελόνα από τη Μάλαγα στο πλαίσιο της 24ης αγωνιστικής της Primera Division.
Όσες φορές στη διάρκεια της περιόδου οι Καταλανοί έχουν την ευκαιρία να περάσουν τη Ρεάλ στη βαθμολογία, έστω και προσωρινά, πάντα… αυτοκτονούν και δεν αποκλείεται το σημερινό… πατατράκ στο «Καμπ Νου» να τους στοιχίσει ακόμη και τον τίτλο, καθώς εάν οι «μερένγκες» επικρατήσουν την Κυριακή της Έλτσε θα ξεφύγουν με 4 βαθμούς από τη… μισητή αντίπαλό τους.
Πολύ μεγάλη νίκη με 2-1, στην έδρα της Κόρντομπα, σημείωσε η Βαλένθια και έφτασε στην τρίτη θέση την Ατλέτικο Μαδρίτης, που έχει όμως ένα παιχνίδι λιγότερο.
Η ομάδα του Νούνο Εσπίριτο Σάντο προηγήθηκε με τον Αντρέ Γκόμες και παρότι οι γηπεδούχοι ισοφάρισαν με πέναλτι του Ναμπίλ Γκιλάς, βρήκε το νικητήριο γκολ με τον Πάμπλο Πιάτι.
Επιστροφή στις νίκες και τις καλές εμφανίσεις για την Ατλέτικο Μαδρίτης, που δεν χρειάστηκε παρά το πρώτο ημίχρονο στο «Βιθέντε Καλντερόν» για να φτάσει στη νίκη απέναντι στην Αλμερία, της οποίας επιβλήθηκε 3-0 με δύο γκολ του «σεληνιασμένου» Αντουάν Γκριεζμάν κι ένα του Μάριο Μάντζουκιτς.
Οι «ροχιμπλάνκος» μείωσαν τη διαφορά από τη δεύτερη Μπαρτσελόνα στους τρεις βαθμούς, αλλά στις καθυστερήσεις της αναμέτρησης ο Ντιέγκο Σιμεόνε είδε τον Γκιγέρμε Σικέιρα να αποβάλλεται με δεύτερη κίτρινη κάρτα.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.