Νέες συστάσεις της Εθνικής Τράπεζας για τις συναλλαγές μέσω Διαδικτύου
Οι τράπεζες δεν ζητούν ποτέ και με κανένα τρόπο (τηλεφωνικώς, μέσω e-mail ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο επικοινωνίας) τους κωδικούς των πελατών τους στο Internet banking, τονίζει η Εθνική Τράπεζα έπειτα από περιστατικά απάτης μέσω του λεγόμενου phishing.
Οι τράπεζες δεν ζητούν ποτέ και με κανένα τρόπο (τηλεφωνικώς, μέσω e-mail ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο επικοινωνίας) τους κωδικούς των πελατών τους στο Internet banking, τονίζει η Εθνική Τράπεζα έπειτα από περιστατικά απάτης μέσω του λεγόμενου phishing.
Ηαπάτη πραγματοποιείται συνήθως με e-mail που παρακινούν τον χρήστη να εκτελέσει κάποιο πρόγραμμα ή να δώσει ευαίσθητα προσωπικά του δεδομένα.
Όπως ανέφερε ο διευθυντής Ηλεκτρονικών Συναλλαγών και Εναλλακτικών δικτύων της Εθνικής Τράπεζας Δημήτρης Παυλάκης, πελάτες της Εθνικής που δέχονται τέτοια μηνύματα θα πρέπει να τα διαγράφουν χωρίς να απαντήσουν. Στην περίπτωση πάντως που κάποιος έχει απαντήσει και έχει συμπληρώσει στοιχεία του, θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με την 24ωρη τηλεφωνική υπηρεσία της Τράπεζας στο τηλέφωνο: 18 18 18 ή +30 210 48 48 48 48 και να μη χρησιμοποιήσει το Internet Banking της Τράπεζας πριν έλθει σε επικοινωνία με την Τράπεζα.
Η Εθνική Τράπεζα έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα προστασίας των χρηστών. Όπως είπε ο κ. Παυλάκης, οι πελάτες του Internet Banking της Εθνικής εφοδιάζεται με ειδική συσκευή που παράγει κωδικούς μίας χρήσης με ζωή μόνο 32 δευτερόλεπτα.
Για τους πελάτες που δεν νοιώθουν εξοικειωμένοι με τη χρήση του Διαδικτύου, η Εθνική προσφέρει δυνατότητα συναλλαγών μέσω τηλεφώνου (Phone Banking) στην τηλεφωνική γραμμής 181818 από την Ελλάδα και +302104848484848 από το εξωτερικό.