Τρίτη 09 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Καπνοί σε τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αιγίνιο

Καπνοί σε τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αιγίνιο

Το τρένο ακινητοποιήθηκε και οι επιβάτες κατέβηκαν - Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν υπάρχουν τραυματίες.

Συναγερμός σήμανε σε Πυροσβεστική και Αστυνομία έπειτα από τηλεφωνήματα που ανέφεραν ενδεχόμενη φωτιά σε τρένο που ήταν σε κίνηση στο ύψος της Σίνδου, έξω από τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι επιβάτες της γραμμής Θεσσαλονίκη – Αιγίνιο είδαν να βγαίνουν καπνοί από τα κλιματιστικά και ειδοποίησαν τις αρχές.

Κινητοποίηση των Αρχών

Στο σημείο μεταβαίνουν δύο οχήματα της Πυροσβεστικής και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ.

Πριν από λίγο δόθηκε εντολή το τρένο να μετακινηθεί από το σημείο που βρίσκεται στο σιδηροδρομικό σταθμό της Σίνδου.

Αυτή την ώρα το τρένο έχει σταματήσει. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν υπάρχουν τραυματίες.

Τι λέει η Hellenic Train

Ανακοίνωση για το περιστατικό εξέδωσε η Hellenic Train, η οποία αναφέρει ότι το συμβάν διερευνάται, ενώ η αμαξοστοιχία μετά τις προβλεπόμενες διαδικασίες και ελέγχους αναχώρησε με καθυστέρηση.

«Το προσωπικό της εταιρείας εφάρμοσε άμεσα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την αντιμετώπιση του συμβάντος, παρουσία και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, η οποία κλήθηκε από επιβάτες. Από τον έλεγχο που διενεργήθηκε, δεν διαπιστώθηκε ύπαρξη πυρκαγιάς ή καπνού. Ωστόσο, όμως, λόγω των απαραίτητων διαδικασιών, η αμαξοστοιχία αναχώρησε με σημαντική καθυστέρηση», επισημαίνει.

Όσον αφορά την ταλαιπωρία των επιβατών, η Hellenic Train ενημερώνει ότι, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους παρακάτω τρόπους:

– Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.

– Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:

  • είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
  • είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 09 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο