Τέμπη: Τα φωτογραφικά ντοκουμέντα στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Πρόκειται για φωτογραφίες και σχεδιαγράμματα από τον τόπο του δυστυχήματος, τα συντρίμμια των δύο τρένων και τον μοιραίο σταθμό της Λάρισας που περιλαμβάνονται στην έκθεση των 178 σελίδων.
Μια σειρά από φωτογραφικά ντοκουμέντα περιλαμβάνεται στο πόρισμα του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας των Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), που δημοσιοποιήθηκε σήμερα.
Πρόκειται για φωτογραφίες και σχεδιαγράμματα από τον τόπο του δυστυχήματος, τα συντρίμμια των δύο τρένων και τον μοιραίο σταθμό της Λάρισας που περιλαμβάνονται στην έκθεση των 178 σελίδων.

Η τελική θέση των 3 μηχανών και ορισμένων επιβατικών και εμπορευματικών βαγονιών.

Ο τόπος του δυστυχήματος.

Οι μηχανές της εμπορικής αμαξοστοιχίας 63503 μετά το ατύχημα. Μπροστινή όψη, από το δρόμο.

Η πρώτη μηχανή της εμπορικής αμαξοστοιχίας (120-022) παρουσιάζει εκτεταμένες ζημιές από την πολύ βαριά μετωπική σύγκρουση με την μηχανή (120-023) της επιβατικής αμαξοστοιχίας.

Κίνηση της μηχανής της επιβατικής αμαξοστοιχίας 120-023 πάνω και μέσα από την οροφή της μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας 120-022

Μπροστινή όψη της μηχανής 120-022, η οροφή λείπει.

Τμήμα (σασί) της πλήρως κατεστραμμένης μηχανής 120-023 της επιβατικής αμαξοστοιχίας IC-62.

Απομεινάρια της πρώτης πλατφόρμας που μετέφερε χαλύβδινες πλάκες.

Λείπει το οπίσθιο άκρο της μηχανής 120-012

Υπολείμματα του βαγονιού με το εστιατόριο (αριστερά) σε σχήμα S όπως βρέθηκε επί τόπου, και δεξιά η πλατφόρμα του ίδιου βαγονιού στη θέση Κουλούρι

Απομεινάρια των πάνω χαλύβδινων πλακών και η τελική θέση των τριών σειρών με τις χαλύβδινες πλάκες

Υπολείμματα του βαγονιού Β2

Τα απομεινάρια του βαγονιού Β3


Συνολική προσημειωμένη εικόνα του μηχανισμού δυστυχήματος με τους αντίστοιχους χρόνου. Η εικόνα 2 δείχνει την πρώτη πρόσκρουση. Η εικόνα 4 δείχνει την δεύτερη πρόσκρουση και οι εικόνες 5 και 6 δείχνουν την κίνηση μέχρι την ακινητοποίηση.

Γραμμική πρόσκρουση χαλύβδινων πλακών στην πλευρά του βαγονιού Β4.

Πρώτο (αριστερά) και δεύτερο (δεξιά) στάδιο της πυρόσφαιρας.

Μια άλλη πυρκαγιά ξεκίνησε στο μπροστινό μέρος του βαγονιού Β2

Τοποθεσία και κατά προσέγγιση μέγεθος των πυρκαγιών #1 και #2.

Πυρκαγιά στο εσωτερικό του μετασχηματιστή της εμπορικής αμαξοστοιχίας ως δευτερογενές αποτέλεσμα της πυρκαγιάς στην pool fire.

Η ακολουθία της πυρκαγιάς από το σημείο σύγκρουσης έως το τελικό στάδιο

Το βαγόνι του εστιατορίου καίγεται δίπλα στην μηχανή του επιβατικού τρένου, με τη θέση του μετασχηματιστή με κόκκινο χρώμα.

Η αίθουσα ελέγχου κυκλοφορίας με τους σταθμάρχες στο σταθμό της Λάρισας.

Ο πίνακας ελέγχου στο σταθμό της Λάρισας

Οι θέσεις των σταθμαρχών όταν βλέπουν προς τον πίνακα ελέγχου (επάνω) και όταν επικοινωνούν (κάτω) με τον σταθμό Λάρισας

Καταγραφέας δεδομένων TELOC επί του οχήματος, αμαξοστοιχία 63503, μηχανή 120-022, που ανακτήθηκε από δικαστικούς εμπειρογνώμονες στις 05.03.2023
- Κυβέρνηση «Φραπέδων»: Το πραγματικό πρόβλημα είναι το δικαίωμα σιωπής που επικαλείται η Νέα Δημοκρατία για τον ΟΠΕΚΕΠΕ
- Φοινικούντα: «Δέχομαι απειλές», λέει η ανιψιά του ιδιοκτήτη – Απολογούνται σήμερα οι δύο συλληφθέντες
- Lemmy lives: Μια επική συναυλία – πάρτι αφιερωμένη στο icon του hard rock και της αλητείας
- Απείθαρχοι; Αλαζόνες; Τεμπέληδες; Η Γενιά Z αντιμετωπίζει ένα γνώριμο κύμα κριτικής στον χώρο εργασίας
- Εκδικάζεται η αίτηση αναίρεσης της Παρασκευής Τυχεροπούλου στην εκδικητική συμπεριφορά του ΟΠΕΚΕΠΕ
- Αρκάς: Η καλημέρα της Παρασκευής
- Ποιες μεταβιβάσεις ακίνητων βρίσκονται στο μικροσκόπιο της εφορίας
- Μπορεί η κηπουρική να μειώσει το άγχος και την κατάθλιψη;
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 12.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/jake-kokot-PbDLAy38QZM-unsplash-315x220.jpg)











































































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442