«Συγγνώμη» ζητά η Google για δίωρη διακοπή στο Gmail
Η Google ζήτησε συγγνώμη για ένα τεχνικό πρόβλημα που επηρέασε για περίπου δύο ώρες το βράδυ της Τρίτης την «πλειονότητα» των 150 εκατομμυρίων χρηστών του Gmail. Ανάλογα «μπλακάουτ» είχαν σημειωθεί το Φεβρουάριο και το Μάιο.
Η Google ζήτησε συγγνώμη για ένα τεχνικό πρόβλημα που επηρέασε για περίπου δύο ώρες το βράδυ της Τρίτης την «πλειονότητα» των 150 εκατομμυρίων χρηστών του Gmail σε όλο τον κόσμο.
Η «σοβαρή» διακοπή στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προκλήθηκε από κακό υπολογισμό κατά τη διάρκεια «αναβαθμίσεων ρουτίνας» στους διακομιστές της Google.
Ορισμένοι διακομιστές τέθηκαν εκτός λειτουργίας για την αναβάθμιση και τα συστήματα που παρέμειναν online αδυνατούσαν να αντεπεξέλθουν στον αυξημένο φόρτο.
«Γνωρίζουμε ότι πολύς κόσμος βασίζεται στο Gmail για τις προσωπικές και επαγγελματικές επικοινωνίες και θεωρούμε σοβαρό κάθε πρόβλημα στην υπηρεσία μας» αναφέρει ανάρτηση σε εταιρικό ιστολόγιο της Google.
Σύμφωνα με το Google Apps Status Dashboard, ένα δικτυακό τόπο που παρακολουθεί τις επιδόσεις των διαφόρων υπηρεσιών της εταιρείας, το πρόβλημα εμφανίστηκε στις 22.53 ώρα Ελλάδας και διήρκεσε πάνω από μιάμιση ώρα.
«Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και σας ευχαριστούμε για την υπομονή και τη στήριξή σας» ανακοίνωσε αμέσως μετά η Google.
Παρόμοια «μπλακάουτ» στο Gmail είχαν σημειωθεί το Φεβρουάριο και το Μάιο.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας