Πειραματικό IX χωρίς οδηγό επιδεικνύει η Volkswagen
Ένα τροποποιημένο Volkswagen Passat που οδηγείται από υπολογιστές, αντί από άνθρωπο, εκτίθεται στο Μουσείο Επιστήμης στο Λονδίνο, ενόψει της συμμετοχής του σε κούρσα για ρομποτικά οχήματα στις ΗΠΑ.
Ένα τροποποιημένο Volkswagen Passat που οδηγείται από υπολογιστές, αντί από άνθρωπο, εκτίθεται στο Μουσείο Επιστήμης στο Λονδίνο, ενόψει της συμμετοχής του σε κούρσα για ρομποτικά οχήματα στις ΗΠΑ.
To δίλιτρο Passat TDI, με την ονομασία LUX, είναι φαινομενικά πανομοιότυπο με το στάνταρντ μοντέλο. Είναι όμως εξοπλισμένο με δύο αισθητήρες λέιζερ στο μπροστινό τμήμα και έναν ακόμα στο πίσω, οι οποίοι αναγνωρίζουν το δρόμο, τα άλλα οχήματα, τους πεζούς και τα κτίρια σε ακτίνα έως 200 μέτρων.
Τα δεδομένα από τους αισθητήρες τροφοδοτούνται στο προηγμένο λογισμικό οδήγησης που ανέπτυξε η εταιρεία Ibeo Automobile Sensor, με έδρα το Αμβούργο.
Όπως αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, το LUX θα συναγωνιστεί το Φεβρουάριο με άλλα ρομποτικά οχήματα στον αγώνα ταχύτητας Urban Challenge (Αστική Πρόκληση), τον οποίο διοργανώνει η Υπηρεσία Προηγμένων Ερευνητικών Προγραμμάτων Αμυνας (DARPA) του αμερικανικού Πενταγώνου. Τα οχήματα θα πρέπει να διανύσουν μόνα τους μια απόσταση 60 χλμ σε συνθήκες πόλης και ανοιχτού δρόμου.
«Η καινοτόμος τεχνολογία λέιζερ που διαθέτουμε μας φέρνει αρκετά χρόνια μπροστά από τους ανταγωνιστές μας, ειδικά στον τομέα της ανίχνευσης αντικειμένων και περιβάλλοντος» υπερηφανεύεται ο διευθύνων σύμβουλος της Ibeo Ούλριχ Λάγκες.