Γαλλία: Αντιδράσεις για εταιρεία ρούχων που «φόρεσε» χιτζάμπ στον Πύργο του Άιφελ
Σάλος στη Γαλλία - Οι χρήστες των social media χαρακτήρισαν τη διαφήμιση «προκλητική» και «προσβλητική» για τις γαλλικές αξίες - Κάποιοι μίλησαν για «ισλαμική κατάληψη» και άλλοι για ασέβεια
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη Γαλλία διαφήμιση εταιρείας ρούχων που δείχνει τον Πύργο του Άιφελ καλυμμένο με χιτζάμπ.
Συγκεκριμένα, η ολλανδική εταιρεία δημοσίευσε στο TikTok βίντεο, στο οποίο ο Πύργος του Άιφελ «φοράει» την ισλαμική μαντήλα, και πάνω έγραψε: «Η γαλλική κυβέρνηση μισεί να βλέπει την Merrachi να έρχεται», υπαινισσόμενη την είσοδό της στη γαλλική αγορά. Παράλληλα, στη λεζάντα ανέφερε: «Θυμάστε όταν απαγόρευσαν το χιτζάμπ;».
Σύμφωνα με τη Le Figaro, το χιτζάμπ δεν έχει απαγορευτεί στους δημόσιους χώρους στη Γαλλία. Ωστόσο, δεν επιτρέπεται σε σχολεία, κολέγια και λύκεια βάσει του νόμου περί θρησκευτικών συμβόλων. Οι δημόσιοι υπάλληλοι οφείλουν να τηρούν ουδετερότητα και να μην εκδηλώνουν θρησκευτικές πεποιθήσεις κατά την εργασία τους. Στον ιδιωτικό τομέα, η απόφαση για τη χρήση του χιτζάμπ εξαρτάται από τον εργοδότη.
Σημειώνεται ότι η Merrachi διαθέτει μόνο ένα κατάστημα στην Ευρώπη και αυτό βρίσκεται στο Άμστερνταμ, στην Ολλανδία. Πουλά αμπάγια, πέπλα και μακριά φορέματα σε τιμές που κυμαίνονται από μερικές δεκάδες έως πάνω από 120 ευρώ. Η ιδρύτριά της, Nada Merrachi, αυτοχαρακτηρίζεται ως πρωτοπόρος της «μετριοπαθούς μόδας» και έχει στόχο τη βελτίωση του κλάδου, προωθώντας την ενότητα και την ένταξη.
Η διαφήμιση
@bymerrachi Remember when they banned the hijab? 👀 #merrachi #modestfashion ♬ original sound – MERRACHI
Σάλος στη Γαλλία με τη διαφήμιση
Η διαφήμιση προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στη Γαλλία ενώ χαρακτηρίστηκε από πολιτικούς και χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως προκλητική.
Η Lisette Pollet, βουλευτής του ακροδεξιού Εθνικού Συναγερμού, ανέφερε ότι το βίντεο είναι προσβλητικό για τις «δημοκρατικές αξίες και την κληρονομιά» της χώρας. Για «τρομακτικό πολιτικό σχέδιο» και «απαράδεκτη πρόκληση» έκανε λόγο ο Jerome Buisson, επίσης από τον Εθνικό Συναγερμό.
🇫🇷 INACCEPTABLE !
La Tour Eiffel, symbole de la France, détournée par la marque Merrachi qui la couvre d’un voile islamique dans une publicité provocatrice.
👉 Une instrumentalisation idéologique et commerciale qui heurte nos valeurs républicaines et notre patrimoine. pic.twitter.com/A6GgVkWRPU
— Lisette Pollet 🕊🎗Ⓜ 🇫🇷 (@LisettePollet) March 11, 2025
Κάποιοι ζήτησαν την απαγόρευση των καταστημάτων της εταιρείας, άλλοι μίλησαν για «ισλαμική κατάληψη» της χώρας και κάποιοι ακόμα τόνισαν ότι δεν γίνεται σεβαστό το σύμβολο της Γαλλίας
Βέβαια, υπήρξαν και αυτοί που βρήκαν έξυπνη την καμπάνια και τη θεώρησαν απλώς μια στρατηγική μάρκετινγκ.
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
- Ο νέος τουριστικός χάρτης: Γιατί αλλάζουν οι προορισμοί και τι σημαίνει για την οικονομία
- «Κρυφός φόρος» η ακρίβεια στα τρόφιμα – Ο δραματικός αντίκτυπός της στην καθημερινότητα
- «Με έκαψε σήμερα» – Ο Τιμοτέ Σαλαμέ αποκαλύπτει το τελευταίο μήνυμα που έλαβε από τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο
- Ερώτηση Κ.Ο. ΠΑΣΟΚ: Σοβαρά στοιχεία για την ύπαρξη σκανδάλου στην διαχείριση κονδυλίων του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- ΑΕΚ: Τραυματίστηκε ο Κλαβέλ – Πολλά προβλήματα ενόψει Ολυμπιακού
- Στο ΕΚ θα μιλήσουν την Τρίτη Καρυστιανού, Ράμμος, Φαραντούρης για την υπεροχή του Ευρωπαϊκού Δικαίου σε υποθέσεις διαφθοράς
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)











































































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442