«L»: το φεστιβαλικό ταξίδι της ταινίας του Μακρίδη από το Σάντανς στο Ρότερνταμ
Το ταξίδι του στα μεγάλα φεστιβάλ ξεκινάει το «L» του Μπάμπη Μακρίδη. Με αφετηρία την παγκόσμια πρεμιέρα της τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ του Σάντανς, η ταινία θα ταξιδέψει λίγες μέρες μετά στο Διεθνές Διαγωνιστικό Πρόγραμμα του Κινηματογραφικού Φεστιβάλ του Ρότερνταμ (25 Ιανουαρίου – 5 Φεβρουαρίου) για την ευρωπαϊκή πρεμιέρα της στις 31 Ιανουαρίου.
Το ταξίδι του στα μεγάλα φεστιβάλ ξεκινάει το «L» του Μπάμπη Μακρίδη. Με αφετηρία την παγκόσμια πρεμιέρα της τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ του Σάντανς, η ταινία θα ταξιδέψει λίγες μέρες μετά στο Διεθνές Διαγωνιστικό Πρόγραμμα του Κινηματογραφικού Φεστιβάλ του Ρότερνταμ (25 Ιανουαρίου – 5 Φεβρουαρίου) για την ευρωπαϊκή πρεμιέρα της στις 31 Ιανουαρίου.
Οι συντελεστές του «L» μοιράζονται μαζί με το κοινό τις εμπειρίες τους από το ένα φεστιβάλ στο άλλο, από την Αμερική μέχρι την Ολλανδία, μέσα από μια ιστοσελίδα μικροblogging (http://l-bebenfilms.tumblr.com/), καθώς και από ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης
Η υπόθεση της ταινίας: Ένας άντρας ζει μέσα στο αυτοκίνητό του. Είναι 40 ετών και δεν έχει πολύ ελεύθερο χρόνο, αλλά όταν έχει, επιλέγει να τον περνά με την οικογένειά του. Συναντάει τη γυναίκα του και τα 2 παιδιά του συγκεκριμένες ώρες και ημέρες σε πάρκινγκ αυτοκινήτων.
Η δουλειά του είναι να βρίσκει και να μεταφέρει το καλύτερο μέλι που υπάρχει σε έναν άντρα 50 ετών. Η εμφάνιση ενός καινούριου οδηγού οδηγεί στην απόλυση του άντρα. Η ζωή του αλλάζει και θεωρεί παράλογο το ότι δεν τον εμπιστεύεται κανείς.
Το σενάριο είναι του Μπάμπη Μακρίδη και του Ευθύμη Φιλίππου (ο δεύτερος ήταν υπεύθυνος μαζί με τον Γ.Λάνθιμο και για τα σενάρια των ταινιών Κυνόδοντας και Άλπεις) και είναι βασισμένο σε μία ιδέα του Γιώργου Γυιόκα για έναν άντρα που ζει στο αυτοκίνητό του.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.