Ρομπότ της Mitsubishi με ταλέντο στην υποκριτική πρωταγωνιστούν μαζί με ζωντανούς ηθοποιούς σε θεατρική παράσταση που έκανε πρεμιέρα στην Ιαπωνία. Θέμα του έργου η σχέση του ανθρώπου με την τεχνολογία και η υπαρξιακή αγωνία που θα ταλανίζει κάποτε τις μηχανές.
Ρομπότ της Mitsubishi με ταλέντο στην υποκριτική πρωταγωνιστούν μαζί με ζωντανούς ηθοποιούς σε θεατρική παράσταση που έκανε πρεμιέρα στην Ιαπωνία. Θέμα του έργου η σχέση του ανθρώπου με την τεχνολογία και η υπαρξιακή αγωνία που θα ταλανίζει κάποτε τις μηχανές.
Η παράσταση Χαταράκου Βατάσι (Εγώ, ο εργάτης) του θεατρικού συγγραφέα Ορίζα Χιράτα ανέβηκε στο Πανεπιστήμιο της Οσάκα και είναι ένα από τα πρώτα ιαπωνικά έργα που γράφονται για θιάσους με ανθρώπους και ρομπότ.
Η ιστορία εκτυλίσσεται στο κοντινό μέλλον και εστιάζεται σε ένα νεαρό ζευγάρι που έχει στη δούλεψή του δύο ρομπότ-οικονόμους, αναφέρει το BBC. Το δράμα αρχίζει όταν το ένα ρομπότ χάνει την όρεξή του για δουλειά και παραπονιέται για τις βαρετές και εξευτελιστικές εργασίες στις οποίες περιορίζεται η ζωή του.
Πρωταγωνιστές είναι τα ρομπότ Wakamaru της Mistubishi, τα οποία εκπαιδεύτηκαν στην υποκριτική μέσω λογισμικού μάθησης που αναπτύχθηκε το τελευταίο δίμηνο στο πανεπιστήμιο.
Τα ρομπότ καταφέρνουν να ανταλλάσουν ατάκες με τους ζωντανούς συναδέλφους τους και να πηγαινοέρχονται μαζί τους στη σκηνή, τους λείπει όμως η ικανότητα να φέρουν εις πέρας μια παράσταση κανονικής διάρκειας.
Προς το παρόν, το έργο διαρκεί μόνο 20 λεπτά, με την προοπτική να μεγαλώσει σταδιακά έως το 2010.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Μια από τις πιο ωραίες φωνές της γενιάς της, η Βιολέτα Ίκαρη επιστρέφει στη δισκογραφία με το EP Σύννεφα Μπαλόνια, αλλά και στον Σταυρό του Νότου στις 26 Δεκεμβρίου.
Φροίξος Φυντανίδης
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας