Αυξημένες κατά 17,1% οι πωλήσεις των σουπερμάρκετ
Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.
Σε αύξηση 17,1% των πωλήσεων των σουπερμάρκετ (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) οδήγησαν οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του νέου lockdown (εβδομάδα που τελείωσε στις 15/11), σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen.
Εξετάζοντας τα επιμέρους Supergroups κατηγοριών, παρατηρήθηκαν διψήφια ποσοστά ανάπτυξης σε όλα (φρέσκα χύμα, τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού), με εξαίρεση τις κατηγορίες Bazaar, των οποίων οι εβδομαδιαίες πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά στο -0,9%, καθώς από τα μέσα της εν λόγω εβδομάδας απαγορεύτηκε η πώληση των περισσότερων εξ’ αυτών στα καταστήματα του λιανεμπορίου τροφίμων.
Στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα στον τομέα των τροφίμων και ποτών, οι κατηγορίες που αναπτύχθηκαν με τους υψηλότερους ρυθμούς σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα, είναι οι καφέδες φίλτρου (+56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα, αλλά και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, υποδεικνύοντας πως οι καταναλωτές επιθυμούν να περάσουν δημιουργικό χρόνο στο σπίτι μαγειρεύοντας, αλλά και να χαλαρώσουν.
Στον τομέα προσωπικής υγιεινής τα αντισηπτικά μαντηλάκια (93%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος, αλλά και τα αποτριχωτικά έκαναν την διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού για τις οικιακές επιφάνειες (+97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες σημείωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.
Τέλος, όσον αφορά στους διαφορετικούς τύπους καταστημάτων, ο ρυθμός αύξησης του τζίρου ήταν υψηλότερος στις πιο μεγάλες αίθουσες, οι οποίες και πάλι συγκέντρωσαν την αγοραστική προτίμηση. Ενδεικτικά, τα Hypermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά 27,2%, ενώ τα Large Supermarkets (αίθουσες 1.000-2.499 τ.μ.) κατά 19,5%.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Ουκρανία: Λάρι Φινκ και Τζάρεντ Κούσνερ κυρίαρχοι στο παιχνίδι της ανοικοδόμησης
- Google: Απευθείας ηχητική μετάφραση στα ακουστικά ήχου με τη βοήθεια της AI
- Αποκαλύψεις από τον Ρούνεϊ: «Δέχτηκα θανατικές απειλές όταν πήγα από την Έβερτον στη Γιουνάιτεντ»
- Ζουγανέλη: «Ο νόμος ισχύει για όλους» – Η ανάρτηση μετά την αφαίρεση διπλώματος για αλκοόλ
- Lloyd’s List: Μαρινάκης και Αγγελικούση στην κορυφή – 17 Έλληνες στο top 100 της παγκόσμιας ναυτιλίας
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 13.12.2025]
- Πασκουάλ: «Νιώθω υπερήφανος για τους παίκτες μου – Σημαντική νίκη, αλλά όχι κάτι παραπάνω»
- Ουνιόν Βερολίνου – Λειψία 3-1: Την… προσγείωσε απότομα
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

![H στιγμή της επίθεσης στο τουρκικό πλοίο από τη Ρωσία με Geran 2 / Shahed 136 [βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/CENK-RORO-2-111x85.jpg)




![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 13.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/nathan-anderson-npruZYZgfA0-unsplash-315x220.jpg)



















































![Ιράν: Οι Φρουροί της Επανάστασης κατέσχεσαν δεξαμενόπλοιο με «λαθραίο ντίζελ» [βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/Iran-tanker-1-315x220.jpg)



![H στιγμή της επίθεσης στο τουρκικό πλοίο από τη Ρωσία με Geran 2 / Shahed 136 [βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/CENK-RORO-2-315x220.jpg)





















Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442