Πρώτος ο Φέτελ στη Σουζούκα και έβαλε… φιτίλια στην κορυφή
Την τρίτη φετινή νίκη του και δεύτερη διαδοχική πήρε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο ιαπωνικό Grand Prix της Formula 1, το οποίο διεξήχθη στην πίστα της Σουζούκα. Ο Γερμανός δις παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull άφησε στις επόμενες δύο θέσεις τους Φελίπε Μάσα (Ferrari) και Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber) και, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του -πρωτοπόρου στην κατάταξη των οδηγών- Φερνάντο Αλόνσο λίγο μετά την εκκίνηση, πλησίασε τον Ισπανό στους τέσσερις βαθμούς (194 έναντι 190), ενώ απομένουν πέντε αγώνες για την «αυλαία» της σεζόν.
Την τρίτη φετινή νίκη του και δεύτερη διαδοχική πήρε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο ιαπωνικό Grand Prix της Formula 1, το οποίο διεξήχθη στην πίστα της Σουζούκα. Ο Γερμανός δις παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull άφησε στις επόμενες δύο θέσεις τους Φελίπε Μάσα (Ferrari) και Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber) και, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του -πρωτοπόρου στην κατάταξη των οδηγών- Φερνάντο Αλόνσο λίγο μετά την εκκίνηση, πλησίασε τον Ισπανό στους τέσσερις βαθμούς (194 έναντι 190), ενώ απομένουν πέντε αγώνες για την «αυλαία» της σεζόν.
Η εκκίνηση και τα πρώτα μέτρα προσέφεραν μεγάλες ανατροπές στην εξέλιξη του αγώνα: ο Γκροζάν είχε επαφή με τον Γουέμπερ και ο Ραϊκόνεν (πατώντας εκτός πίστας και χάνοντας τον έλεγχο του μονοθεσίου του) με τον Αλόνσο, με αποτέλεσμα ο Ισπανός και ο Ρόσμπεργκ να εγκαταλείψουν, το αυτοκίνητο ασφαλείας να εισέλθει στην πίστα και οι Γκροζάν, Γουέμπερ και Σένα να μπουν στα πιτ για αλλαγή εμπρός πτέρυγας.
Μόλις βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Φέτελ πάτησε… γκάζι και άρχισε να φτιάχνει διαφορά από τον Κομπαγιάσι, ο οποίος είχε περάσει τον Γουέμπερ στην εκκίνηση και ήταν δεύτερος, ενώ έφτασε χωρίς προβλήματα στην καρό σημαία. Εξαιρετική εμφάνιση σημείωσε ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος με πολύ γρήγορους γύρους και ένα (το πρώτο) πιτ-στοπ… αστραπή πέρασε δεύτερος μπροστά από τους Κομπαγιάσι και Μπάτον και παρέμεινε εκεί ως το τέλος, πανηγυρίζοντας το πρώτο βάθρο του μετά το γκραν πρι της Νότιας Κορέας του 2010.
Από την πλευρά του, ο Μπάτον πίεσε στους τελευταίους γύρους τον Κομπαγιάσι για να πάρει την τρίτη θέση, ωστόσο ο Ιάπωνας άντεξε μέχρι το τέλος και ανέβηκε στο βάθρο των νικητών για πρώτη φορά στην καριέρα του στη Formula 1 και μάλιστα μπροστά στους συμπατριώτες του.
Η βαθμολογούμενη δεκάδα στο ιαπωνικό γκραν πρι και οι βαθμολογίες σε οδηγούς και κατασκευαστές έχουν ως εξής: