Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Ούτε τα προσχήματα! Βούλωσαν τα αυτιά τους πολλά ΜΜΕ και δεν ακούν τι λέει ο «Φραπές». Ρωτάνε το Μαξίμου και σερβίρουν non paper

Ινδία: Ολα τα σενάρια ανοιχτά για τα αίτια συντριβής του αεροπλάνο της Air India – Εξετάζεται και δολιοφθορά

Ινδία: Ολα τα σενάρια ανοιχτά για τα αίτια συντριβής του αεροπλάνο της Air India – Εξετάζεται και δολιοφθορά

Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο NDTV, o υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας της Ινδίας αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο σενάριο μιας ταυτόχρονης βλάβης στους δύο κινητήρες του αεροσκάφους.

Ολα τα σενάρια εξετάζονται ακόμα και  της δολιοφθοράς για τα αίτια της συντριβής του Boeing 787 της Air India κατά την απογείωσή του από το Αχμενταμπάντ, στη βορειοδυτική Ινδία, που στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 279 ανθρώπους, δήλωσε την Κυριακή ο αρμόδιος υπουργός.

«Όλες οι πλευρές εξετάζονται» είπε ο υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας, Μουρλιντάρ Μοχόλ, απαντώντας σε μία ερώτηση που του τέθηκε από το ενημερωτικό τηλεοπτικό δίκτυο NDTV σχετικά με το ενδεχόμενο δολιοφθοράς.

Ένας μονάχα επιβάτης, που καθόταν κοντά σε μια έξοδο κινδύνου στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου, επέζησε από θαύμα από την πτώση του αεροσκάφους, που μετέφερε 242 επιβαίνοντες, πάνω σε μια συνοικία της πόλης λίγο μετά την απογείωσή του.

Τουλάχιστον 38 άνθρωποι σκοτώθηκαν στο έδαφος, σύμφωνα με τον απολογισμό που έδωσαν οι αστυνομικές πηγές.

Ο κυβερνήτης εξέδωσε σήμα συναγερμού λίγο μετά την απογείωση, έγινε γνωστό από τον υπουργό Πολιτικής Αεροπορίας της Ινδίας, χωρίς να αποκαλύψει επί του παρόντος άλλες λεπτομέρειες σχετικά με τα αίτια του δυστυχήματος.

Σε βίντεο που είδαν το φως της δημοσιότητας μετά την πτώση, διακρίνεται το Boeing Dreamliner να αδυνατεί να πάρει ύψος, κατόπιν να συντρίβεται στο έδαφος μέσα σε μια πύρινη σφαίρα.

Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο NDTV, o Μοχόλ αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο σενάριο μιας ταυτόχρονης βλάβης στους δύο κινητήρες του αεροσκάφους.

«Αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ», υπενθύμισε.

«Η έκθεση (της έρευνας) θα μας επιτρέψει να πούμε εάν οι κινητήρες είχαν κάποιο πρόβλημα, εάν επρόκειτο για ένα ζήτημα τροφοδότησης με κηροζίνη και γιατί οι δύο κινητήρες σταμάτησαν να λειτουργούν», συμπλήρωσε ο υπουργός.

«Είναι πολύ νωρίς να το πω, όμως, όποια κι αν είναι η αιτία (του δυστυχήματος), θα τη μάθουμε», συνέχισε ο Μοχόλ, προσθέτοντας πως θα δημοσιευτεί μία έκθεση «εντός τριών μηνών».

Τα δύο μαύρα κουτιά του αεροσκάφους, ο καταγραφέας των τεχνικών δεδομένων της πτήσης (FDR) και εκείνος των συνομιλιών εντός του πιλοτηρίου (CVR), αναλύονται στην Ινδία, έγινε την Τετάρτη γνωστό από το γραφείο Ατυχημάτων Πολιτικής Αεροπορίας της Ινδίας (AAIB).

Η συντριβή της πτήσης 171 της Air India, με προορισμό το Λονδίνο, είναι η πρώτη στην οποία εμπλέκεται ένα B-787, τα οποία τέθηκαν σε υπηρεσία το 2011.

Η πολιτική Αεροπορία διέταξε την επομένη του δυστυχήματος μια επιθεώρηση των άλλων 33 B-787 που χρησιμοποιεί Air India. Ο Μοχόλ επανέλαβε σήμερα πως αυτή η επιθεώρηση δεν αποκάλυψε «κανένα πρόβλημα».

Έως σήμερα, οι ιατροδικαστές κατάφεραν, χάρη στο DNA, να ταυτοποιήσουν 260 θύματα.

Το έργο της ταυτοποίησης συνεχίζεται.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο