Billion dollar babe: Με μια εξαγορά, η influencer Χέιλι Μπίμπερ στο κλαμπ των δισεκατομμυριούχων – «Χώρισε τον Τζάστιν»
Η εξαγορά της μπράντας Rhode από την E.l.f. Beauty για 1 δισ. δολάρια έβαλε την Χέιλι Μπίμπερ στο κλαμ των δισεκατομμυριούχων
Στον λαμπερό κόσμο της ομορφιάς και της επιχειρηματικότητας, λίγες ειδήσεις έχουν προκαλέσει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον όσο η πρόσφατη ανακοίνωση της E.l.f. Beauty για την εξαγορά της μάρκας περιποίησης δέρματος Rhode της Χέιλι Μπίμπερ.
Η συμφωνία που αγγίζει το ιλιγγιώδες ποσό του $1 δισεκατομμυρίου όχι μόνο αναδιαμορφώνει το τοπίο της βιομηχανίας ομορφιάς, θέτοντας νέα πρότυπα για τις εξαγορές στον κλάδο, αλλά εδραιώνει και τη θέση της Μπίμπερ ως billion-dollar babe, αναδεικνύοντας τη δύναμη της επιρροής της, και της στρατηγικής επιχειρηματικότητας της στους καιρούς της οικονομίας δημιουργών.
«Μια συμφωνία ορόσημο που υπογραμμίζει την αυξανόμενη αξία των brands που δημιουργούνται από influencer και την ικανότητά τους να μετατρέπουν την αναγνωρισιμότητα σε απτή οικονομική επιτυχία» σημειώνει το NBC για το μεγάλο deal.
Η ανάπτυξη τoυ διάσημου brand είναι εντυπωσιακή, με τις συνολικές πωλήσεις να έχουν εκτοξευθεί στα 212 εκατομμύρια δολάρια για το έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025, όπως αναφέρει το Ηollywood Reporter.
View this post on Instagram
H Rhode της Χέιλι Μπίμπερ ως case study επιτυχίας
Η E.l.f. Beauty, ένας κολοσσός στον χώρο των προσιτών προϊόντων ομορφιάς, με μια μακρά ιστορία επιτυχημένων εξαγορών και οργανικής ανάπτυξης, έκανε μια στρατηγική κίνηση αποκτώντας τη Rhode.
Η Rhode, μια μάρκα που ιδρύθηκε από το μοντέλο και influencer Χέιλι Μπίμπερ, λανσαρίστηκε μόλις πριν από λίγα χρόνια, αλλά κατάφερε να δημιουργήσει ένα εκπληκτικά πιστό κοινό σε χρόνο ρεκόρ.
Η φιλοσοφία της Rhode επικεντρώνεται στην «απλή, αποτελεσματική και προσιτή» περιποίηση δέρματος, με έμφαση σε βασικά προϊόντα που ενισχύουν την υγεία και τη λάμψη της επιδερμίδας. Τα προϊόντα της, όπως το διάσημο Peptide Glazing Fluid και τα Lip Tints έγιναν γρήγορα ανάρπαστα, όχι μόνο λόγω της υποστήριξης της Μπίμπερ, αλλά κυρίως λόγω της αποτελεσματικότητάς τους και της μινιμαλιστικής, κομψής αισθητικής τους που απηχεί στις σύγχρονες τάσεις της ομορφιάς γράφουν οι BoF.
@rhode the world of rhode is coming to Sephora ✨ we’re beyond excited to share that rhode’s collection of curated skincare and hybrid makeup is coming to Sephora this fall. from day one, it’s been our dream to bring efficacious, intentional skincare and beauty essentials to as many people as possible. we’re so happy to be partnering with Sephora to help us bring the world of rhode to more people and expand our global community. thank you to everyone who has supported us along the way, we couldn’t have done this without you! we can’t wait for you to experience all the exciting things we have in store. see you at @sephora US + @sephoracanada this fall and @Sephora UK ♬ Echos in My Mind (Lofi) – Muspace Lofi
Η ραγδαία ανάπτυξη της μπράντας είναι και χαρακτηριστικό παράδειγμα της δύναμης του ψηφιακού μάρκετινγκ και της επιρροής των social media.
Η Χέιλι Μπίμπερ χρησιμοποίησε την τεράστια πλατφόρμα της στο Instagram και το TikTok για να δημιουργήσει ένα αυθεντικό αφήγημα γύρω από τη μάρκα, μοιραζόμενη προσωπικές ρουτίνες περιποίησης και επιδεικνύοντας τα προϊόντα σε πραγματικό χρόνο. Αυτή η άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές, σε συνδυασμό με την ποιότητα των προϊόντων, οδήγησε σε viral πωλήσεις και εξαντλήσεις αποθεμάτων.
Για την E.l.f. Beauty, η εξαγορά της Rhode αποτελεί μια στρατηγική επέκταση του χαρτοφυλακίου της. Ενώ η E.l.f. είναι γνωστή για τα προϊόντα της που απευθύνονται στο ευρύ κοινό με προσιτές τιμές, η Rhode προσφέρει μια premium διάσταση στην περιποίηση δέρματος, επιτρέποντας στην E.l.f. να διεισδύσει σε ένα υψηλότερο τμήμα της αγοράς.
@rhodethe rhode bath bomb 🛁🍍🫧🧼🫶♬ original sound – rhode skin
Η συμφωνία αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω την ανάπτυξη της Rhode, παρέχοντάς της πρόσβαση στους εκτεταμένους πόρους της E.l.f., στα παγκόσμια δίκτυα διανομής, στην τεχνογνωσία στην εφοδιαστική αλυσίδα και στην έρευνα και ανάπτυξη.
Η συνέργεια μπορεί να οδηγήσει τη Rhode σε νέα επίπεδα ανάπτυξης, καθιστώντας την έναν παγκόσμιο παίκτη στην αγορά περιποίησης δέρματος.
Επιπλέον, η εξαγορά αντικατοπτρίζει την ευρύτερη τάση στην αγορά της ομορφιάς, όπου τα brands που εστιάζουν στην «καθαρή ομορφιά» (clean beauty) και την αυθεντικότητα κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος.
Από influencer, δισεκατομμυριούχος: Η εξέλιξη της Μπίμπερ
Η Χέιλι Μπίμπερ, σύζυγος του τραγουδιστή Τζάστιν Μπίμπερ, έχει εδώ και καιρό ξεπεράσει τον ρόλο της απλής «συζύγου διασημότητας».
Με μια επιτυχημένη καριέρα στο μόντελινγκ, συνεργασίες με κορυφαίους οίκους μόδας και μια τεράστια επιρροή στα social media με εκατομμύρια ακολούθους, η Μπίμπερ (ένα nepo baby του Χόλιγουντ η ίδια ως κόρη ενός από τους Μπάλτγουιν) έχει χτίσει μια ισχυρή προσωπική επωνυμία που βασίζεται στην αυθεντικότητα, το στιλ και την ευεξία.
Η δημιουργία της Rhode δεν ήταν μια απλή επένδυση σε ένα προϊόν, αλλά το επιστέγασμα αυτής της πορείας, μετατρέποντάς την από influencer σε μια σοβαρή και σεβαστή επιχειρηματία.
@rhodebts with HB + our summer lip tints ☀🫶♬ original sound – jaya
Η επιτυχία της Rhode δεν οφείλεται μόνο στην αναγνωρισιμότητα της Χέιλι, αλλά και στην επιχειρηματική της οξυδέρκεια σημειώνει ο επιχειρηματικός τύπος.
Η ίδια έχει δηλώσει ότι συμμετείχε ενεργά σε κάθε στάδιο της ανάπτυξης της μάρκας, από τη σύλληψη της ιδέας και τη σύνθεση των προϊόντων μέχρι το μάρκετινγκ και τη στρατηγική ανάπτυξη. Αυτή η βαθιά εμπλοκή και το όραμά της για τη Rhode ως μια μάρκα που προσφέρει «τα βασικά της περιποίησης δέρματος που πραγματικά λειτουργούν» ήταν καθοριστικά για την επιτυχία της.
@rhode 👀✨🎀 @Hailey Bieber ♬ kiss of life – Jaidens.audios
Τώρα, μετά τη συμφωνία του $1 δισεκατομμυρίου για τη Rhode η Μπίμπερ ανήκει στην ελίτ των δισεκατομμυριούχων επιχειρηματιών, αποδεικνύοντας ότι η επιρροή και το όραμα, όταν συνδυάζονται με στρατηγική σκέψη και προσωπική επένδυση, μπορούν να μεταφραστούν σε τεράστια οικονομική επιτυχία.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι με την ικανότητα της Rhode να σπάει τα όρια στην ομορφιά, ευθυγραμμιζόμενη πλήρως με το όραμα της Elf Beauty να δημιουργήσει ένα διαφορετικό είδος εταιρείας, δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του κολοσσού ομορφιάς, Tarang Amin. «Είναι μία πανέμορφη μάρκα που πιστεύουμε ότι είναι έτοιμη για μία εκρηκτική ανάπτυξη», συμπλήρωσε.
View this post on Instagram
«Μόλις τρία χρόνια σε αυτό το ταξίδι, η συνεργασία μας με την Elf Beauty σηματοδοτεί μια απίστευτη ευκαιρία να αναβαθμίσουμε και να επιταχύνουμε την ικανότητά μας να προσεγγίσουμε περισσότερα μέλη της κοινότητάς μας με ακόμα πιο καινοτόμα προϊόντα και να διευρύνουμε τη διανομή μας παγκοσμίως», ανέφερε η Μπίμπερ σε δήλωσή της.
«Καθώς συνεχίζω ως ιδρύτρια αναλαμβάνοντας έναν διευρυμένο ρόλο ως Chief Creative Officer και Head of Innovation, ανυπομονώ να οδηγήσω το μπραντ σε αυτό το συναρπαστικό νέο κεφάλαιο μαζί με τους συνιδρυτές μου Michael D. Ratner και Lauren Ratner, οι οποίοι συνέβαλαν στην υλοποίηση του οράματός μου από την αρχή» συμπλήρωσε.
Η Μπίμπερ έχει κάθε λόγο να γελάει πια. Αν και αμφισβητήθηκε τόσο η ίδια όσο και ο γάμος της, η Μπίμπερ δεν είναι πλέον απλώς ένα πρόσωπο σε εξώφυλλα περιοδικών ή μια τάση στα social media, αλλά μια δύναμη στον κόσμο των επιχειρήσεων, ένα billion dollar babe που εμπνέει και καθοδηγεί τάσεις, αποδεικνύοντας ότι οι διασημότητες μπορούν να είναι και επιτυχημένοι επιχειρηματίες.
@rhode🧈✨🤍♬ original sound – rhode skin
«Χώρισε τον Τζάστιν»
Όπως ήταν αναμενόμενο, η είδηση της εξαγοράς προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στα social media. Οι χρήστες εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για την επιτυχία της Hailey, αναγνωρίζοντας την εργατικότητα και το επιχειρηματικό της πνεύμα ωστόσο, ένα από τα πιο κυρίαρχα και, κατά πολλούς, χιουμοριστικά, αλλά και ενδεικτικά του σήμερα σχόλια που κυκλοφόρησαν ήταν η «συμβουλή» προς την Χέιλι να «χωρίσει τον Τζάστιν» για να προστατεύσει την περιουσία της.
Σχόλια όπως «Χέιλι Μπίμπερ, χώρισε τον Τζάστιν τώρα που έχεις $1 δισεκατομμύριο. Προστάτεψε την περιουσία σου, κορίτσι μου» της @Rihannasgoddess ή «Ελπίζω να έχει προγαμιαίο συμβόλαιο, γιατί ο Τζάστιν θα θέλει το μισό από αυτό το $1 δισεκατομμύριο» του @TheeDesiree και η δημοφιλία τους, αντικατοπτρίζουν την ευρύτερη συζήτηση γύρω από την οικονομική ανεξαρτησία των γυναικών και τις δυναμικές των σχέσεων στο πλαίσιο της διασημότητας.
@rhoderhode sightings: JB + his lip case 📱 launching february 27th at 9am PT. join the waitlist at rhodeskin.com 🫶♬ bounce i just wanna dance – фрози & joyful
Αν και τα περισσότερα σχόλια ήταν γραμμένα με χιουμοριστική διάθεση, υποδηλώνουν μια υποβόσκουσα ανησυχία για την προστασία της περιουσίας σε γάμους υψηλού προφίλ και την επιθυμία των fans να δουν τις αγαπημένες τους διασημότητες να ευημερούν -όχι ότι οι Μπίμπερ θα ασχοληθούν βέβαια και οτιδήποτε από τα παραπάνω,
Η ίδια η Χέιλι αντέδρασε με ψυχραιμία και επαγγελματισμό στα σχόλια, δείχνοντας ότι ενδιαφέρεται για την επαγγελματική της επιτυχία και την ανάπτυξη της Rhode ως Επικεφαλής Δημιουργικού (Chief Creative Officer) και Επικεφαλής Καινοτομίας (Head of Innovation) ενώ ο CEO Νικ Βλάχος (Nick Vlahos) θα συνεχίσει επίσης στον ρόλο του.
Το ίδιο και ο Τζάστιν Μπίμπερ που ανάρτησε μια φωτογραφία της γυναίκας της ζωής του χωρίς φανφάρες.
View this post on Instagram
Τι δείχνει η εξαγορά
Η ενσωμάτωση μιας ανεξάρτητης, celebrity-backed μάρκας σε έναν μεγαλύτερο όμιλο ενέχει και προκλήσεις. Η διατήρηση της αυθεντικότητας και της μοναδικής ταυτότητας της Rhode, που ήταν καθοριστική για την επιτυχία της, θα είναι ζωτικής σημασίας και η E.l.f. Beauty θα πρέπει να διαχειριστεί προσεκτικά την ισορροπία μεταξύ της αξιοποίησης των πόρων της και της διαφύλαξης του οράματος της Μπίμπερ για τη μάρκα σημειώνει το CNN Business.
@rhodeHB’s hydration routine at 31,000 feet ✈ ♡ peptide glazing fluid to draw in water ♡ face oil for lasting moisture ♡ sheet mask to seal it all in ♡ swipe of peptide lip treatment♬ original sound – rhode skin
Η συμφωνία αυτή στέλνει επίσης ένα ισχυρό μήνυμα στην ευρύτερη βιομηχανία ομορφιάς καθώς υπογραμμίζει την αυξανόμενη αξία των brands που δημιουργούνται από διασημότητες, ειδικά εκείνων που έχουν καταφέρει να χτίσουν μια ισχυρή βάση πιστών καταναλωτών μέσω της αυθεντικότητας και της ποιότητας των προϊόντων.
Είναι πιθανό να δούμε περισσότερες τέτοιες εξαγορές στο μέλλον, καθώς οι μεγαλύτεροι όμιλοι επιδιώκουν να αποκτήσουν πρόσβαση σε νέες γενιές καταναλωτών και να ενισχύσουν την παρουσία τους σε αναπτυσσόμενες κατηγορίες, όπως η καθαρή ομορφιά και η περιποίηση δέρματος, και η επιτυχία της Rhode θα μπορούσε να αποτελέσει ένα μοντέλο για άλλους influencers και διασημότητες που επιθυμούν να μετατρέψουν την επιρροή τους σε βιώσιμες και κερδοφόρες επιχειρήσεις.
Δώστε προσοχή στην Μπίμπερ, ίσως υπογράφει το μέλλον της ομορφιάς -ίσως και να της αξίζει.
View this post on Instagram
- Υπόμνημα της δημάρχου Γαύδου στην κυβέρνηση για τα ζητήματα που απασχολούν το νησί
- Νέο βίντεο από τη σύλληψη του Λουίτζι Μαντζιόνε: Τι δείχνουν οι κάμερες ένα χρόνο μετά τη δολοφονία του CEO της UnitedHealthcare
- Ταΰγετος: Αίσιο τέλος για τον 28χρονο Γάλλο πεζοπόρο που έπεσε σε χαράδρα 200 μέτρων
- Εγκαινιάστηκε η νέα πλατεία Αγίων Αναργύρων
- Live streaming: Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ
- Καιρός: Νέα ατμοσφαιρική διαταραχή φέρνει κρύο, βροχές και χιόνια – Έντονη αστάθεια μέχρι τις Γιορτές
- Νεκρός ο διάσημος βαρύτονος Τζούμπιλαντ Σάικς μετά από πολλαπλές μαχαιριές – Συνελήφθη ο γιος του για τη δολοφονία του
- Χανιά: Συνεχίζεται αύριο η δίκη για το θανατηφόρο τροχαίο με θύμα τον 22χρονο Παναγιώτη
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις







![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Τετάρτη 10.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/cristofer-maximilian-YK8Mvocj6yE-unsplash-315x220.jpg)









































































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442