Ένα θετικό στοιχείο για τον Παναθηναϊκό εν μέσω της πανδημίας είναι ότι έχει «δεμένες» τις περισσότερες χορηγίες για την επόμενη σεζόν.
Με εξαίρεση το τηλεοπτικό συμβόλαιο, για το οποίο ουσιαστική συζήτηση θα γίνει μόλις ξεκαθαρίσει τι μέλλει γενέσθαι με τα πλέι-οφ ένα σημαντικό ποσοστό των εσόδων είναι εξασφαλισμένο.
Ο βασικός χορηγός στη φανέλα, ο ΟΠΑΠ, έχει ανανεώσει τη συμφωνία του με την ΠΑΕ και για την επόμενη σεζόν.
Η Chipita έχει συμβόλαιο και για την επόμενη χρονιά, ενώ η Coca-cola έχει ζητήσει να επεκτείνει τη χορηγία της για άλλον ένα χρόνο, παρά το δυσμενές περιβάλλον που διαμορφώνεται.
Επίσης, η εταιρία ένδυσης Robe Di Kappa συνεργάζεται με τον Παναθηναϊκό επίσης μέχρι τον Ιούνιο του 2021 και, εκτός από αθλητικό υλικό, καταβάλλει και χρήματα.
Πρακτικά, σε εκκρεμότητα μένει η συμφωνία του Τριφυλλιού με την Cosmote, που όδευε προς ανανέωση πριν από τον κοροναϊό.
Ωστόσο, η κατάληξη αναμένεται η ίδια, έστω με μια μικρή διαφοροποίηση στους οικονομικούς όρους.
Τέλος, λογικά θα συνεχίσει και η Protergia, που έχει χορηγική σύμβαση.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Οι αρμόδιοι της Ισπανικής διαιτησίας εξέτασαν 51 φάσεις και παραδέχθηκαν επίσημα 10 διαιτητικά λάθη. Οι Αθλέτικο Μαδρίτης, Μπιλμπάο στις πιο αδικημένες. Από ένα λάθος κατά Ρεάλ Μαδρίτης, Μπαρτσελόνα
Μεγάλη νίκη για την ΑΕΚ στο ντέρμπι με τον Άρη Betsson, καθώς επικράτησε με 82-76 στα Λιόσια και παραμένει στην τέταρτη θέση της Stoiximan GBL – Σπουδαία επικράτηση για τη Μύκονο στη Ρόδο, 97-83 τον Κολοσσό
Μπορεί η ΕΠΟ να φρέναρε την ανάρτηση του βίντεο της τηλεκριτικής του Λανουά στο Youtube, όμως δεν καταργείται καθώς οι διαιτητές θα μαθαίνουν τις απόψεις του στις εκπαιδευτικές τηλεδιασκέψεις