Μας πήραν και φύγαμε στην παράσταση «Θα σε πάρω να φύγουμε»
Μια παράσταση που το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κάνει όσους την επισκεφθούν, να νοσταλγήσουν, να χαρούν, να γελάσουν, να ζηλέψουν, να μάθουν και να φύγουν τέλος, γεμάτη ευφορία και ζεστασιά, σαν μετά από επίσκεψη σε παλιούς καλούς φίλους! Η βραδιά στο θέατρο Badminton, που επισκεφθήκαμε για να παρακολουθήσουμε την παράσταση «Θα σε πάρω να […]
Μια παράσταση που το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κάνει όσους την επισκεφθούν, να νοσταλγήσουν, να χαρούν, να γελάσουν, να ζηλέψουν, να μάθουν και να φύγουν τέλος, γεμάτη ευφορία και ζεστασιά, σαν μετά από επίσκεψη σε παλιούς καλούς φίλους!
Η βραδιά στο θέατρο Badminton, που επισκεφθήκαμε για να παρακολουθήσουμε την παράσταση «Θα σε πάρω να φύγουμε» ήταν πάνω των προσδοκιών μας, καθώς αν δεν έχεις ζήσει εκείνη την εποχή, ούτε που φαντάζεσαι τι μπορείς να δεις και να ακούσεις. Φυσικά παίζουν κύριο ρόλο η απόδοση και οι ερμηνείες των καλλιτεχνών που είναι όλοι τους ταλαντούχοι και σύγχρονοι καλλιτέχνες, άρα και η ματιά τους στα πράγματα, φρέσκια.
Η έμπνευση Η έμπνευση του Αγγελου Πυριόχου μετά από προτροπή του Γιώργου Κατσαρού να του φτιάξει λίστα επιθεωρησιακών τραγουδιών, έφερε το αποτέλεσμα που είδαμε μπροστά στα μάτια μας. Δεν ήταν αναβίωση των επιθεωρήσεων, αλλά γνωριμία μιας ολόκληρης εποχής μέσω των τραγουδιών της. Αυτή η εποχή στήθηκε μπροστά στα μάτια μας. Η εποχή που η επιθεώρηση, τα νούμερα και τα τραγούδια της είχαν τον πρώτο λόγο στα πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα και ο κόσμος αντί εφημερίδων πήγαινε στο θέατρο προκειμένου να μάθει τα νέα, αλλά και να ανατρέψει κυβερνήσεις.
Οι ρόλοι Νοσταλγική βραδιά, τρυφερή και αστεία. Με έναν Αντώνη Λουδάρο να πρωταγωνιστεί στο ρόλο της κυρίας Επιθεώρησης και να σαρώνει στην κυριολεξία τη σκηνή, τόσο πληθωρικός ταλέντου και ερμηνείας. Ο Γιώργος Καπουτζίδης, στο ρόλο του κομπέρ αλλά και του εγγονού της κυρίας Επιθεώρησης, έδινε άλλοτε την εντύπωση ότι έκανε λίγο πίσω προκειμένου να μην επισκιάσει κάποιον από τους ηθοποιούς, λόγω υπερταλέντου, και άλλες στιγμές έδειχνε πως δεν ήταν κι ακριβώς ότι ήθελε να κάνει. Η Τάνια Τρύπη ερμηνεύσε με αξιοπρέπεια τραγούδια των μεγάλων κυριών της επιθεώρησης από τη δεκαετία του 30 μέχρι και το 1967, πριν την είσοδο του πουλιού των συνταγματαρχών, που έβαλε στο γύψο και τη χώρα και την επιθεώρηση. Ο Μιχάλης Μαρίνος ως αριστερός και αγαπημένος της επιθεώρησης, αποτέλεσε έκπληξη γιατί εκτός από τις υποκριτικές του δυνατότητες που τις γνωρίζαμε ήδη έδειξε και τις φωνητικές του που ήταν εξαιρετικές. Ο Μέμος Μπεγνής ως δεξιός και σύζυγος της επιθεώρησης, απέδειξε για μια φορά ακόμη το ταλέντο του στην υποκριτική και το τραγούδι, ενώ η πανέμορφη Ελισάβετ Μουτάφη θα ήταν προτιμότερο (κατά την ταπεινή γνώμη μας πάντα) να μην τραγουδούσε αλλά να είχε αρκεστεί στην υποκριτική που είναι και το φόρτε της. Και να φτάσουμε στα φιντάνια της σκηνής, που είχαν μικρό μερίδιο διανομής ρόλων (κακώς κατά τη γνώμη μας) γιατί καμιά φορά δεν αρκεί να είσαι «μεγάλο» όνομα, πρεπει να διαθέτεις και το αναλόγου μεγέθους ταλέντο. Οι Αντιγόνη Ψυχράμη, Νάντια Κοντογεώργη και φυσικά η Μαριάννα Πολυχρονίδη εντυπωσίασαν με το παραπάνω, ερμηνεύνοντας τραγούδια των Καλουτά, Σαπουντζάκη, Τζένης Βάνου και άλλων ερμηνευτριών της εποχής.
Τα κοστούμια Συγχαρητήρια στην Εύα Νάθενα για τα άπειρα υπέροχα κοστούμια, που ανέδειξαν κάθε πτυχή των δεκαετιών που προαναφέραμε και ταίριαζαν απόλυτα με το ύφος των τραγουδιών και πιστέψτε μας, ζηλέψαμε που στην εποχή μας δεν υπάρχει τόση φαντασία και φινέτσα στο ντύσιμο, είτε εντός, είτε εκτός σκηνής.
Η μουσική και τα τραγούδια Ζωντανή ορχήστρα επί σκηνής, με τον Γιώργο Κατσαρό να διευθύνει τους 9 εξαιρετικούς μουσικούς του, προσφέροντας στην παράσταση πολλά συν. Τα τραγούδια επιλεγμένα με πολλή προσοχή και αγάπη, αληθινός αντικατοπτρισμός μιας εποχής με ήθη και αισθήματα που πέρασε ανεπιστρεπτί.
Συγχαρητήρια αξίζουν και στον Φωκά Ευαγγελινό, που έστησε μια παράσταση που το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κάνει όσους την επισκεφθούν, να νοσταλγήσουν, να χαρούν, να γελάσουν, να ζηλέψουν, να μάθουν και να φύγουν τέλος, γεμάτη ευφορία και ζεστασιά, σαν μετά από επίσκεψη σε παλιούς καλούς φίλους!