Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ακριβότερο (αλλά… «δικαιολογημένα») του ανταγωνισμού το Xbox στην Ιαπωνία

Ακριβότερο (αλλά… «δικαιολογημένα») του ανταγωνισμού το Xbox στην Ιαπωνία

Με αρχική τιμή στα 263 δολάρια θα λανσαριστεί στην ιαπωνική αγορά το Xbox -αισθητά μεγαλύτερη από αυτή του PlayStation 2 (225 δολάρια), που όμως «δικαιολογείται» -κατά την εταιρεία- από την «τεχνολογική υπεροχή» της νέας κονσόλας της Microsoft.

29

Με… πόλεμο τιμών ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για το λανσάρισμα του Xbox στην ιαπωνική αγορά. Την Παρασκευή ανακοινώθηκε πως η κονσόλα της Microsoft θα τιμάται στα 263 δολάρια, κατά τι ακριβότερη από το PlayStation 2 (στα 225) και κατά πολύ από το Gamecube (στα 189). Η διαφορά, λέει η εταιρεία, οφείλεται στην «τεχνολογική υπεροχή» του Xbox…


Ο ενσωματωμένος σκληρός δίσκος και η δυνατότητα πρόσβασης στο Internet -και με υψηλές ταχύτητες- είναι τα δύο χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν από μόνα τους να δικαιολογήσουν το χάσμα στην τιμή. Η Microsoft δεν φείδεται λόγων για τις αυξημένες δυνατότητες της κονσόλας της σε σύγκριση με αυτές της Sony και της Nintendo, θεωρώντας περίπου φυσιολογική τη διαφορά των 38 δολαρίων στην τιμή.


Ακόμη ακριβότερη (στα 300 δολάρια) είναι μία συλλεκτική έκδοση της κονσόλας με διαφανές μαύρο πλαστικό και ασημένιο λέτερινγκ, ενώ θα διαθέτει το -προαιρετικό στις άλλες αγορές- αξεσουάρ που θα επιτρέπει θέαση και ακρόαση υψηλής ποιότητας και ένα απίστευτο αξεσουάρ: μία κλειδοθήκη με… αυτόγραφο του Μπιλ Γκέιτς!



Το ντεμπούτο της παιχνιδομηχανής της Microsoft στην ασιατική χώρα έχει οριστεί για τις 22 Φεβρουαρίου· από τον Νοέμβριο κιόλας κυκλοφορεί στις ΗΠΑ (κι έχει ήδη πουλήσει πάνω από 1,5 εκατ. κομμάτια), όπου τιμάται στα 299 δολάρια -εκατό περισσότερα τόσο από την κονσόλα της Sony όσο κι από αυτή της Nintendo.


Αλλά η είσοδος του Xbox στην αγορά της Ιαπωνίας θα είναι ηχηρή: το πράσινο λογότυπο θα είναι παρών σε δεκάδες ταμπλό διαφημίσεων στους δρόμους του Τόκιο και θα επιχειρήσει να αποκτήσει την πιστοποίηση του cool από τη γιαπωνέζικη νεολαία φιγουράροντας στη θέση του σπόνσορα της συναυλίας του γνωστότερου γιαπωνέζικου γκρουπ hip-hop και ενός αγώνα snowboard.


Ο αμερικανικός κολοσσός δεν αποκαλύπτει το κόστος της καμπάνιας λανσαρίσματος της παιχνιδομηχανής, διαρρέοντας πάντως πως θα είναι σημαντικό. «Η Microsoft αναγνωρίζει την αξία αυτής της αγοράς» λέει ο Χιροχίσα Οχούρα, διευθυντής μάρκετινγκ του ιαπωνικού κλάδου της εταιρείας, «και πιστεύει πως δεν νοείται επιτυχία στην αγορά των παιχνιδομηχανών χωρίς επιτυχία στην Ιαπωνία».


Επιτυχία θα σημαίνει την πώληση από 4,5 έως έξι εκατομμύρια συσκευές παγκοσμίως -ειδικά για την ιαπωνική αγορά δεν αναφέρονται νούμερα. Για την εμπορική επιτυχία θα φροντίσουν (εκτός από το μάρκετινγκ) οι δώδεκα τίτλοι παιχνιδιών που θα είναι διαθέσιμοι την ημερομηνία κυκλοφορίας και των δέκα ακόμη που θα βγουν στα γιαπωνέζικα ράφια ως το τέλος του Μαρτίου.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Associated Press

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο