Η Μάιλι Σάιρους, που έχει δηλώσει pansexual και genderfluid, εδώ και καιρό τάσσεται υπέρ των δικαιωμάτων της κοινότητας LGBTQ, ενώ έχει επίσης δημιουργήσει επίσης την ΜΚΟ, «Happy Hippie», ενισχύοντας οικονομικά άστεγους queer νέους.
Λίγο καιρό αργότερα, η Σάιρους χωρίζει και με την Κάρτερ, με τις φήμες να την θέλουν να βρίσκεται σε σχέση με το μοντέλο και τραγουδιστή Κόντι Σίμπσον, με τον οποίο έκαναν πρόσφατα μαζί ένα Instagram Live.
Σε αυτό η Μάιλι Σάιρους, είπε μεταξύ άλλων στις γυναίκες πως «δεν χρειάζεται να είστε γκέι» καθώς «υπάρχουν καλοί άντρες εκεί έξω».
«Παιδιά, υπάρχουν καλοί άντρες εκεί έξω, μην τα παρατάτε. Δεν χρειάζεται να είστε γκέι, υπάρχουν καλοί άνθρωποι με πέη που δεν είναι μ…ες, απλώς πρέπει να τους βρείτε», είπε χαρακτηριστικά η Μάιλι Σάιρους, με τον Σίμπσον δίπλα της να γελάει.
«Πρέπει να βρεις ένα πέος που δεν είναι μ…ας, κατάλαβες; Πάντα πίστευα πως έπρεπε να είμαι γκέι, επειδή νόμιζα ότι όλοι οι άντρες ήταν κακοί, αλλά δεν ισχύει. Υπάρχουν καλοί άνθρωποι εκεί έξω που απλώς τυγχάνει να έχουν πέος. Εγώ έχω γνωρίσει μόνο έναν και είναι σε αυτό το live», συνέχισε η τραγουδίστρια.
Η επίμαχη ανάρτηση της Μάιλι Σάιρους
“Don’t give up, you don’t have to be gay, there are good dicks out there, you just have to find them”
“I always thought I had to be gay because all guys are evil but that’s not true”
Τα σχόλια της Μάιλι Σάιρους εξόργισαν τους θαυμαστές της, που την κατηγόρησαν πως έτσι διαιωνίζει την λανθασμένη αντίληψη ότι το queerness είναι επιλογή ή στάση σε ένα ταξίδι που τελικά καταλήγει στην ετεροφυλοφιλία.
I love how y’all stay mute about this. The internal homophobia/biphobia is really jumped out. So much for the for being vocal abt the LGBT community and being openly pansexual huh?
These people need to stop working on excusing her and work on holding her accountable, but as usual, lesbians are expendable. Who the fuck cares about us, right?
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.