Το φαινόμενο του «αιφνίδιου όχλου» κατακτά και το Λονδίνο
Η μόδα του «αιφνίδιου όχλου» κατακτά και την Ευρώπη. Περίπου 200 άτομα συνεννοήθηκαν μέσω Διαδικτύου να εισβάλλουν σε κατάστημα του Λονδίνου και να τηλεφωνήσουν σε φίλους τους για να τους περιγράψουν τα προϊόντα χρησιμοποιώντας το γράμμα «ο».
Περίπου 200 άτομα συνεννοήθηκαν μέσω του Διαδικτύου να εισβάλλουν σε ένα κατάστημα του Λονδίνου χωρίς κανένα συγκεκριμένο λόγο, καθώς το φαινόμενο του «αιφνίδιου όχλου» (flash mob) κατακτά και την Ευρώπη.
Από τον Ιούνιο, αναφέρει το BBC, παρόμοιες εκδηλώσεις έχουν οργανωθεί σε 30 με 40 πόλεις σε όλο τον κόσμο.
Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου London Flash Mob συνεννοήθηκαν να μαζευτούν το βράδυ της Πέμπτης σε τρία μπαρ του Σόχο και να περιμένουν οδηγίες για τις επόμενες κινήσεις τους.
Η τελική οδηγία ήταν να εισβάλλουν στο κατάστημα Sofa UK, να εξετάσουν με προσοχή τα εκτιθέμενα έπιπλα και μετά να τηλεφωνήσουν από τα κινητά τους τηλέφωνα τους φίλους τους και να τους περιγράφουν τα προϊόντα χρησιμοποιώντας το γράμμα «ο».
«Έχει επιτυχία επειδή δεν έχει ιδεολογική βάση» εξηγεί ο Ζι, οργανωτής του όχλου στο Λονδίνο. «Απλά αράζεις και διασκεδάζεις. Κάνει πολύ ζέστη για ο,τιδήποτε άλλο» συνεχίζει.
Στη Νέα Υόρκη, όπου πρωτοεμφανίστηκε το φαινόμενο, ο πιο πρόσφατος αιφνίδιος όχλος αναστάτωσε το κατάστημα παιχνιδιών Toys R Us. Οι συμμετέχοντες κοίταζαν με προσήλωση έναν μηχανικό δεινόσαυρο για τρία λεπτά, και μετά έπεσαν στο πάτωμα και αντιδρούσαν στους βρυχηθμούς του με βογγητά, για τέσσερα λεπτά ακόμα.
Στην Ευρώπη, ο πρώτος αιφνίδιος όχλος εμφανίστηκε σε βιβλιοπωλείο της Ρώμης, με τους διαδικτυακούς «συμμορίτες» να ρωτούν το προσωπικό για βιβλία που δεν υπάρχουν.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας