Η «ηλεκτρονική τιμολόγηση» είναι πλέον κομμάτι της καθημερινότητας για χιλιάδες επιχειρήσεις, καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επέλεξαν την ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω Πιστοποιημένου Παρόχου. Από αρχές του μήνα, η έκδοση Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής είναι υποχρεωτική για επιχειρήσεις με τζίρο πάνω από 200.000€ ενώ μία ακόμη κατηγορία συναλλαγών που προγραμματίζεται να ψηφιοποιηθεί πλήρως εντός του 2025 είναι οι B2B συναλλαγές.
Τα οφέλη των ψηφιακών τιμολογίων
Η ηλεκτρονική διαχείριση των B2B συναλλαγών φέρνει μαζί της πολλαπλά οφέλη τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για το ελληνικό δημόσιο. Η μείωση της φοροδιαφυγής και η πάταξη των εικονικών τιμολογίων αποτελεί πάγιο στόχο του αρμόδιου υπουργείου, ενώ από την πλευρά τους, οι επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε μια μεγάλη γκάμα εργαλείων που μειώνουν το λειτουργικό τους κόστος και ταυτόχρονα αυξάνουν την παραγωγικότητά τους, μέσω της αυτοματοποίησης πολλαπλών εργασιών.
Η ηλεκτρονική τιμολόγηση αφορά τον διαμοιρασμό όλων των σχετικών εγγράφων μιας συναλλαγής. Τιμολόγια και άλλα σχετικά παραστατικά θα πρέπει ακολουθούν συγκεκριμένη μορφοποίηση (structured e-invoicing), σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της ΑΑΔΕ. Όπως έγινε αντιληπτό και με την περίπτωση του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής, στο μέτρο της ηλεκτρονικής τιμολόγησης εντάσσεται και η ορθή μορφοποίηση των παραστατικών. Γι’ αυτό και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι προσεκτικές ώστε να τηρούν όλες τις προβλεπόμενες προδιαγραφές στις συναλλαγές τους. Με την έναρξη της υποχρεωτικής εφαρμογής, προβλέπονται κυρώσεις για επιχειρήσεις που δεν συμμορφώνονται με τις τεχνικές και φορολογικές απαιτήσεις της ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Σημειώνεται πως αυτή τη στιγμή μόνο στις συναλλαγές με το Δημόσιο (Β2G) είναι υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση, ωστόσο σύντομα αναμένεται η πλήρης επέκταση του μέτρου. Ήδη έχει αρχίσει η ενσωμάτωση των ψηφιακών παραστατικών στις B2B συναλλαγές, για να ακολουθήσουν σε επόμενη φάση οι συναλλαγές B2C.
EINVOICING: Ηλεκτρονική Τιμολόγηση εύκολα και με ασφάλεια
Η σταδιακή μετάβαση στην ηλεκτρονική τιμολόγηση καθιστά την έγκαιρη υιοθέτηση των ψηφιακών παραστατικών προτεραιότητα για κάθε επιχείρηση.
Η SOFTONEIMPACT έχει αναπτύξει μια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση B2B συναλλαγών αλλά και των λοιπών παραστατικών (B2C, B2G, Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής). Η πλατφόρμα EINVOICING της SOFTONEIMPACT, πιστοποιημένου παρόχου από την ΑΑΔΕ, υποστηρίζει την αυτόματη διαβίβαση των παραστατικών στη myDATA και εγγυάται, μέσα από άμεσες ενημερώσεις, την πλήρη συμμόρφωση της επιχείρησης με τη νομοθεσία.
Ως υπηρεσία βασισμένη σε cloud υποδομές, το EINVOICING δεν απαιτεί καμία επιπλέον επένδυση σε hardware, ενώ διασυνδέεται άμεσα με οποιοδήποτε ERP ή εμπορολογιστικό πρόγραμμα, διευκολύνοντας έτσι την εύκολη ενσωμάτωσή του στις καθημερινές λειτουργίες κάθε επιχείρησης, ανεξαρτήτως κλάδου.
Η ασφάλεια των δεδομένων αποτελεί βασική προτεραιότητα για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους. Για τον λόγο αυτό, το EINVOICING έχει σχεδιαστεί με έμφαση στην παροχή υψηλού επιπέδου προστασίας, περιορίζοντας τους κινδύνους παραβίασης, απώλειας ή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης. Η διαχείριση και αποθήκευση των δεδομένων συμμορφώνεται πλήρως με το πρότυπο ISO 27001, ενώ μέσω του αποκλειστικού PEPPOL Access Point της SOFTONE IMPACT, τα τιμολόγια διαβιβάζονται γρήγορα και με ασφάλεια στην αρμόδια αρχή.
Η μετάβαση στη νέα εποχή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης περνάει μέσα από την υιοθέτηση ενός συστήματος από έναν αναγνωρισμένο πάροχο, όπως η SOFTONE IMPACT. Επωφεληθείτε από τα σημαντικά πλεονεκτήματα άμεσα και προετοιμαστείτε για τις εξελίξεις ώστε να διασφαλίσετε την ομαλή μετάβαση στην ηλεκτρονική τιμολόγηση στις B2B συναλλαγές.
Μάθετε περισσότερα για τη SOFTONEIMPACT και την υπηρεσία EINVOICINGεδώ.
Μάθετε περισσότερα για τις λύσεις της SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia, εδώ.
Τα συστατικά του χυμού παντζαριού υποστηρίζουν την καρδιά και την κυκλοφορία του αίματος, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη φυσική ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.