Χαλάνδρι: «Νομίζεις ότι ξέρεις καλά τη γειτονιά σου»;
Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα του ραδιοφωνικού σποτ που σχεδίασαν, μελοποίησαν και ηχογράφησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Λυκείου Χαλανδρίου για το Αδριάνειο Υδραγωγείο
«Νομίζεις ότι ξέρεις καλά τη γειτονιά σου»; Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα του ραδιοφωνικού σποτ* που σχεδίασαν, μελοποίησαν και ηχογράφησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Λυκείου Χαλανδρίου για το Αδριάνειο Υδραγωγείο, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Συμμετοχικού Σχεδιασμού, πως εταίρος του έργου Cultural H.ID.R.A.N.T., που υλοποιείται στον Δήμο Χαλανδρίου στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Χρηματοδοτικού Προγράμματος UIA.
Στόχος η ενημέρωση για την ύπαρξη του Αδριάνειου Υδραγωγείου και του προγράμματος Cultural H.ID.R.A.N.T., μέσω social media, ραδιοφώνου κ.α.
Η ευρεία συμμετοχή της Κοινότητας, κυρίως μέσω συμμετοχικών εργαστηρίων είναι συστατικό στοιχείο και ένας από τους κύριους άξονες του έργου.
Μέχρι στιγμής, 13 σχολεία του Χαλανδρίου, όλων των βαθμίδων, έχουν λάβει μέρος στο πρόγραμμα, μέσω εργαστηρίων συμμετοχικού σχεδιασμού, υπό την επίβλεψη του Συνεταιρισμού Εργαζομένων commonspace.
Tα συμμετοχικά εργαστήρια που έχουν σχεδιαστεί προβλέπουν:
Λύκεια – Δράσεις σχετικές με την επικοινωνιακή καμπάνια του έργου και του H.ID.RA.N.T. festival 2022.
Γυμνάσια – Δράσεις σχεδιασμού (για δεξαμενές και υδροφόρες) και ζωγραφικές εξορμήσεις / περίπατοι.
Δημοτικά – Θεατρική παράσταση και σχεδιασμό παιχνιδιών/δραστηριοτήτων με θέμα το νερό, το πράσινο και το Αδριάνειο Υδραγωγείο
Νηπιαγωγεία – Προγράμματα με αισθητηριακό παιχνίδι για τα υλικά του Αδριάνειου Υδραγωγείου, στο τότε και στο τώρα.
Το πρόγραμμα CulturalHidrant
Δεκαεννέα αιώνες μετά την αποπεράτωση και την πρώτη λειτουργία του, το Αδριάνειο Υδραγωγείο «ζωντανεύει» όχι μόνο ως αξιοθέατο, αλλά και ως στοιχείο της καθημερινότητας του Χαλανδρίου, μέσω αρδευτικών δικτύων και κοινοτήτων νερού, μέσω μια μεγάλης ανάπλασης από το μνημείο ως το κέντρο της πόλης, μέσω της συστράτευσης των πιο δημιουργικών δυνάμεων της κοινωνίας για την υλοποίηση του έργου.