To ισπανικό brandname που στις αρχές του 20ού αιώνα συνδέθηκε με πολυτελή τετράτροχα αλλά και την κατασκευή κινητήρων αεροσκαφών, ετοιμάζεται να (ξανά)επιστρέψει με αφετηρία την έκθεση της Γενεύης, τον προσεχή Μάρτιο όπου θα επιχειρήσει να καλύψει το χαμένο έδαφος με την παρουσίαση ενός ηλεκτρικού supercar.

Η Hispano Suiza, δημοσιοποίησε και το πρώτο, και εξαιρετικά λακωνικό, δείγμα γραφής του ηλεκτροκίνητου supercar.

Παρά την σκοτεινή αποτύπωση του εν λόγω πρώτου teaser οι αισθησιακές καμπύλες που απαρτίζουν την σιλουέτα του νέου τετράτροχου, αποτελούν μια προφανή αποτύπωση της πρόθεσης της φίρμας να δώσει περισσότερη έμφαση στις σπορ προδιαγραφές παρά στην πολυτέλεια με την οποία είναι συνυφασμένο το παρελθόν της ισπανικής φίρμας.

Το teaser συνοδεύεται από τη δήλωση του επικεφαλής της Hispano Suiza και δισέγγονου του ιδρυτή της, Miguel Suque Mateu, όπου αναφέρει ότι: «Το 1900, όταν ξεκίνησε η Hispano Suiza, κατασκεύασε το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο στον κόσμο χωρίς ωστόσο ποτέ αυτό να περάσει στην παραγωγή. 119 χρόνια αργότερα, τον Μάρτιο του 2019, η Hispano Suiza, θα υλοποιήσει το όραμα του προπάππου μου, οδηγώντας στην παραγωγή το πρώτο της 100% ηλεκτροκίνητο υψηλών επιδόσεων μοντέλο, κατασκευασμένο στην Βαρκελώνη και με την υπόσχεση για υψηλές επιδόσεις».

Ως υπενθύμιση, αξίζει να σημειωθεί, ότι μία από τις καινοτομίες που πιστώθηκαν στην πρώτη εποχή της Hispano Suiza ήταν η εξέλιξη κινητήρων με μπλοκ αλουμινίου και ατσάλινους κυλίνδρους όταν η συντριπτική πλειονότητα των άλλων κατασκευαστών της εποχής κατασκεύαζαν τους κινητήρες εξολοκλήρου από ατσάλι ή σίδηρο. Η ισπανική φίρμα εφάρμοσε την καινοτομία της η οποία μείωνε σημαντικά το βάρος των κινητήρων σε μια πληθώρα τύπων κινητήρα συμπεριλαμβανομένων V8, εξακύλινδρων σε ευθεία διάταξη αλλά και σε έναν θηριώδη V12 χωρητικότητας 9,5 λίτρων.

Στην πιο πρόσφατη απόπειρα αναβίωσης της η οποία έγινε το 2010, η Hispano Suiza παρουσίασε ένα supercar με αφετηρία το Audi R8 αλλά με εντελώς διαφορετική σχεδίαση και αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.

H εκτεταμένη χρήση του συγκεκριμένου υλικού έκανε το Hispano Suiza κατά 30 κιλά ελαφρύτερο από το Audi R8 V10 Plus ενώ χάρη σε μια επίσης διαφορετική προσέγγιση στον V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων ο οποίος επωφελήθηκε από δύο ηλεκτρικούς υπερσυμπιεστές, η απόδοση διαμορφώθηκε σε 740 ίππους και 700 Nm ροπής. Ως αποτέλεσμα των βελτιώσεων, το Hispano Suiza υποσχόταν επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 340 χλμ./ώρα.

Για την ιστορία, αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ο καρπός της πρώτης απόπειρας αναβίωσης της Hispano Suiza, διατέθηκε προς 700.000 ευρώ αν και παραμένει άγνωστο μέχρι σήμερα πόσα αντίτυπα κατασκευάστηκαν τελικώς.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο