F1: Η Renault ζητά την κατάργηση των περιορισμών στην κατανάλωση καυσίμου
Δια στόματος του αγωνιστικού διευθυντή της, η Renault ζητά το τέλος των περιορισμών στην κατανάλωση καυσίμου που ισχύουν σήμερα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1.
Την άποψη πως οι περιορισμοί στην κατανάλωση καυσίμου που ισχύουν σήμερα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 έχουν θέση μόνο σε αγώνες αντοχής διατύπωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Renault, C. Abiteboul ζητώντας παράλληλα την άμεση κατάργησή τους.
«Υποστηρίζει θερμά την άποψη πως η F1 θα πρέπει να παραμείνει πάση θυσία F1. Δεν θα πρέπει να κινηθεί στην κατεύθυνση ενός αγώνα αντοχής».
«Ένα από τα πράγματα που θα μπορούσαν να βάλουν την F1 σε κίνδυνο ή που ενδεχομένως θα μπορούσαν να αποτελέσουν μια ακόμα απειλή για αυτή, είναι η προσπάθεια να συνδυάσουμε την F1 με τους αγώνες αντοχής».
«Οι αγώνες αντοχής έχουν να κάνουν με την οικονομία καυσίμου, με την αξιοπιστία, με την ικανότητα να καλύπτεις μεγάλες αποστάσεις χωρίς κανένα πρόβλημα. Η F1 περιελάμβανε πάντα σύντομους αγώνες στους οποίους είχες τη δυνατότητα να βρίσκεσαι μόνιμα σε επίθεση».
«Μπορεί και στην εποχή των V8 κινητήρων να υπήρχε κάποια διαχείριση στην κατανάλωση καυσίμου, ωστόσο αυτό ήταν κομμάτι της στρατηγικής, μιας προσπάθειας βελτίωσης του ρυθμού κατά τη διάρκεια ενός αγώνα μέσω της τακτικής που ακολουθούσε η κάθε ομάδα».
«Αυτό αποτελούσε διαχρονικά κομμάτι της F1, χωρίς κανένα είδος περιορισμού στην ποσότητα του καυσίμου, στη θέση τους λοιπόν θα καταργούσα τους κανονισμούς που σχετίζονται με την ποσότητα του καυσίμου», δήλωσε ο C. Abiteboul επισημαίνοντας πως οι περιορισμοί στη ροή του καυσίμου θα πρέπει να διατηρηθούν ώστε να η συμβολή των ηλεκτροκινητήρων να παραμείνει καθοριστική ως προς τη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος.
Να θυμίσουμε πως μετά την υιοθέτηση των υβριδικών συνόλων και των υπερτροφοδοτούμενων V6 κινητήρων χωρητικότητας 1,6 λίτρων, ο εν λόγω κανονισμός προβλέπει πως η ροή καυσίμου δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 100 κιλά ανά ώρα, ενώ κάθε μονοθέσιο δεν θα πρέπει να εφοδιάζεται με περισσότερα από 100 κιλά καυσίμου ανά αγώνα.