Έχοντας πίσω του τον τίτλο του πρώτου υβριδικού της γαλλικής φίρμας αλλά και αυτόν του πρώτου πετρελαιοκίνητου υβριδικού μοντέλου παγκοσμίως, το 3008 Hybrid4 κάνει ένα ακόμα βήμα βελτίωσης των φιλικών προς το περιβάλλον χαρακτηριστικών του.
Χάρη σε μια σειρά βελτιωτικών παρεμβάσεων στους κινητήρες και στο στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας των μπαταριών η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του γαλλικού μοντέλου περιορίζονται περαιτέρω, σε 3,5 λίτρα/100 χλμ. και σε 91 γρ./χλμ. αντιστοίχως.
Βέβαια αυτό προϋποθέτει την παρουσία ελαστικών μειωμένης αντίστασης κύλισης. Σε διαφορετική περίπτωση οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του 3008 ΗΥbrid4 αν και επίσης παρουσιάζουν μείωση, ανέρχονται σε 99 γρ/χλμ. ενώ η κατανάλωση καυσίμου φτάνει τα 3,8 λίτρα/100 χλμ.