Ράλι Νορβηγίας 2009, 13η Ειδική: Η εκδίκηση του Seb!
Στο δεύτερο πρωινό του σκανδιναβικού αγώνα, ο Sebastien Loeb απάντησε στο παιχνίδι τακτικής του Mikko Hirvonen αυξάνοντας το προβάδισμά του από τον Φινλανδό στα 10,7!
Μια εκθαμβωτική απάντηση μοναδικής οδηγικής δεξιότητας έδωσε ο Sebastien Loeb στο δεύτερο πρωινό του ράλι Νορβηγίας, 2ου φετινού αγώνα του WRC, στο παιχνίδι τακτικής του Mikko Hirvonen. Ο Γάλλος της Citroen κέρδισε και τις τέσσερις Ειδικές του πρώτου loop της ημέρας, παρότι ο Φινλανδός της Ford τον είχε αφήσει εσκεμμένα -το απόγευμα της Παρασκευής 13/02- να εκκινεί πρώτος, με αποτέλεσμα ο πρωταθλητής να αποκτήσει διαφορά σχεδόν έντεκα δευτερολέπτων στην κορυφή της γενικής κατάταξης.
Η μάχη της κορυφής είναι τόσο συγκλονιστική που ο διευθυντής της Ford M-Sport, Malcolm Wilson, είπε: Εύχομαι να ήμουν στις Ειδικές για να έβλεπα τον Sebastien να οδηγεί. Ήταν εκπληκτικός. Ο Mikko τα έχει δώσει όλα και, μαζί με την απόσταση που βρίσκεται ο Jari Matti, αποδεικνύεται πως οδηγεί ο Sebastien!
Μπορείτε να δείτε πόσο πιέζει κοιτώντας το αυτοκίνητό του – έχει χτυπήσει και τις δύο πίσω γωνίες στις άκρες του δρόμου. Αυτό συνήθως συμβαίνει με τα δικά μας αυτοκίνητα! Μόλις μίλησα με τον Jari Matti και μου είπε ότι αν πίεζε περισσότερη στη μεγάλη Ειδική θα έβγαινε εκτός δρόμου!
Αυτό το πρωί είδαμε τους δύο καλύτερους οδηγούς του κόσμου να δίνουν ό,τι καλύτερο έχουν. Το απόγευμα ο Mikko πρέπει να διατηρήσει την επαφή. Έχουμε ορισμένα πράγματα να κάνουμε στο Service και δεν παραδινόμαστε. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα, κατέληξε ο Βρετανός.
Ο Mikko συμπληρώνει: Ο Seb ήταν πολύ, πολύ γρήγορος. Προσπάθησα όσο μπορούσα. Είναι φανταστικό, αλλά δεν μπορώ να τον αφήσω να ξεφύγει. Δεν τα παρατάω – απλώς δεν μπορώ να οδηγήσω ταχύτερα! Από εδώ και στο εξής όλα μπορούν να συμβούν – είμαστε τόσο κοντά στο όριο….
Και ο Sebastien Loeb συμφώνησε: Ήταν σπουδαίο πρωινό. Είχαμε μια μεγάλη μάχη με τον Mikko και είμαι ειλικρινά χαρούμενος. Το απόγευμα θα προσπαθήσω να επεκτείνω το προβάδισμά μου όσο μπορώ. Ο αγώνας μοιάζει με τη Φινλανδία – είμαστε και οι δύο στο όριο και μαχόμαστε λυσσαλέα. Είναι συναρπαστικό.
Πάντως, ο Γάλλος εκτικά ότι …εκκινώντας πρώτος στις απογευματινές Ειδικές θα έχω μειονέκτημα, αλλά ελπίζω αυτό να μην είναι μεγάλο. Πιστεύω ότι η απόφαση {της Ford χθες] είχε να κάνει περισσότερο με τις απογευματινές Ειδικές της σημερινής ημέρας. Επίσης, ο αγωνιστικός διευθυντής της Citroen, Olivier Quesnel, εκτιμά ότι σήμερα το απόγευμα δεν θα υπάρξουν τα χθεσινά παιχνίδια τακτικής.
Τα λόγια του M. Wilson, ότι ο Jari Matti Latvala προτιμά να μην ρισκάρει τόσο πολύ, επιβεβαίωσε και ο ίδιος ο Φινλανδός της Ford, λέγοντας: Είδα τα σημάδια που άφησαν στις άκρες του δρόμου και δεν είμαι σίγουρος πως τα καταφέρνουν να οδηγούν έτσι. Οι δύο πρωτοπόροι ΄πετάνε΄ τώρα και όλα μπορούν να συμβούν.
Πολύ ενδιαφέρουσα θα είναι και η μάχη για την 4η θέση, αφού ο Henning Solberg πλησίασε στα 12,2 τον Dani Sordo της Citroen. Ο Νορβηγός ανελίχθηκε στην πέμπτη θέση έπειτα από την εγκατάλειψη (με πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης της Skoda Fabia WRC) του Per Gunnar Andersson, λίγο πριν την τελευταία πρωινή Ειδική, αλλά και το πρόβλημα που εμφάνισε στο σύστημα τροφοδοσίας η Citroen Xsara WRC του Petter Solberg.
Τέλος, ο Ρώσος έφηβος Evgeny Novikov, που είχε εντυπωσιάσει την πρώτη μέρα στο ντεμπούτο του στο WRC, έχασε πολλές θέσεις έπειτα από ποινή καθυστερημένης αποχώρησης από το Service Park, την οποία ακολούθησε μια έξοδος κι έπειτα προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων της Citroen C4 WRC.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.