Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Δοκιμές Χερέθ, 2η ημέρα: Νέα εμπρός πτέρυγα για τη McLaren

Δοκιμές Χερέθ, 2η ημέρα: Νέα εμπρός πτέρυγα για τη McLaren

Η αγγλική ομάδα παρουσίασε την πρώτη της σπουδή για την εμπρός πτέρυγα του 2009 στις δοκιμές της ισπανικής πίστας. Επιστροφή με έξοδο του Fernando Alonso, ξανά ταχύτερος ο S. Buemi της Toro Rosso.

Η McLaren παρουσίασε το ενδιάμεσο μονοθέσιο ΜΡ4/23Α με τη νέα πτέρυγα προδιαγραφών 2009 και ο Sebastien Buemi της Toro Rosso παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων κατά τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών της Formula 1 στην ισπανική πίστα της Χερέθ.


Την ώρα που ο Heikki Kovalainen εξέλισσε για τη McLaren το σύστημα KERS, o δοκιμαστής της ομάδας, Pedro de la Rosa, έκανε τα πρώτα χιλιόμετρα με τη νέα πτέρυγα. Οι προδιαγραφές της, όπως και των πτερύγων άλλων ομάδων, δεν είναι ακόμα ακριβείς και το σχέδιο απέχει πολύ από το τελικό.


Ο διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας, Paddy Lowe, είπε: Είμαι πολύ αισιόδοξος. Έχουμε πολλά νέα εξαρτήματα που θα τοποθετήσουμε στο μονοθέσιο. Ορισμένα από αυτά προκύπτουν από τους νέους κανονισμούς, ενώ άλλα τα δουλεύαμε έτσι κι αλλιώς.


Προφανώς αλλάζουν λίγο τα δεδομένα με τους νέους κανονισμούς και όλα μπορούν να συμβούν. Αλλά η ομάδα μας εργάζεται πολύ, πολύ καλά και θα είμαστε περήφανοι για τη δουλειά μας όπου κι αν καταλήξουμε, συμπλήρωσε ο Βρετανός.


Στην κορυφή των χρόνων, ο S. Buemi ηγήθηκε των τριών Toro Rosso, εμπρός από τους Takuma Sato και Sebastien Bourdais, καθώς οι τρεις οδηγοί διεκδικούν μια από τις αγωνιστικές θέσεις της ομάδας για το 2009. Ο S. Buemi, που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες, ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον T. Sato!


Τον πέμπτο χρόνο σημείωσε ο Kimi Raikkonen της Ferrari, λέγοντας ότι η πρωινή υγρασία της πίστας τον εμπόδισε να συμπληρώσει περισσότερους από τους 89 γύρους που έκανε. Ο Φινλανδός εργαζόταν στην κατανόηση των νέων ελαστικών slicks, κυρίως.


Για τη Scuderia επέστρεψε στο κόκπιτ και ο Felipe Massa, όπως και για τη Renault o Fernando Alonso. Ο Ισπανός στα πρώτα του χιλιόμετρα, το πρωί της ημέρας, είχε έξοδο, αλλά η ομάδα επιδιόρθωσε τη μικρή ζημιά που υπέστη η R28 και ο πρώην πρωταθλητής συμπλήρωσε τελικά 105 γύρους


Τα ελαστικά slicks μου έδωσαν καλή αίσθηση διότι προσφέρουν περισσότερη πρόσφυση, αλλά χάνοντας τόση πολλή αρνητική άντωση από το μονοθέσιο δεν τα αισθάνεσαι τόσο διαφορετικά από τα ελαστικά με αυλακώσεις, είπε ο F. Alonso.


Τέλος, μηχανικά προβλήματα αντιμετώπισαν οι Robert Kubica της BMW Sauber και Nico Rosberg της Williams.



ΔΟΚΙΜΕΣ ΧΕΡΕΘ – ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2008
































































ΟΔΗΓΟΣΜΟΝΟΘΕΣΙΟΧΡΟΝΟΣΓΥΡΟΙ
1. Sebastien BuemiToro Rosso-Ferrari1:18.073128
2. Takuma SatoToro Rosso-Ferrari1:18.60138
3. Sebastien BourdaisToro Rosso-Ferrari1:18.67381
4. Pedro de la RosaMcLaren-Mercedes1:19.03278
5. Kimi RaikkonenFerrari1:19.33489
6. Heikki KovalainenMcLaren-Mercedes1:19.63164
7. Fernando AlonsoRenault1:19.907106
8. Nico RosbergWilliams-Toyota1:20.309122
9. Nick HeidfeldBMW Sauber1:20.36587
10. Felipe MassaFerrari1:20.49027
11. Robert KubicaBMW Sauber1:20.35438


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο