Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
«Dance More, Drink Slow»: Νέα παγκόσμια καμπάνια της Heineken για την υπεύθυνη κατανάλωση

«Dance More, Drink Slow»: Νέα παγκόσμια καμπάνια της Heineken για την υπεύθυνη κατανάλωση

H Heineken ενώνει τις δυνάμεις της με τον παγκοσμίου φήμης DJ, ArminVan Buuren, και δημιουργούν μια πρωτοποριακή καμπάνια για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ στους νέους, τις στιγμές της βραδινής τους διασκέδασης. Η καμπάνια έχει τίτλο»Dance More, DrinkSlow» και μέσα από αυτήν η Heineken συνεχίζει να καινοτομεί προβάλλοντας την υπεύθυνη κατανάλωση με τρόπο που […]

H Heineken ενώνει τις δυνάμεις της με τον παγκοσμίου φήμης DJ, ArminVan Buuren, και δημιουργούν μια πρωτοποριακή καμπάνια για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ στους νέους, τις στιγμές της βραδινής τους διασκέδασης.
Η καμπάνια έχει τίτλο»Dance More, DrinkSlow» και μέσα από αυτήν η Heineken συνεχίζει να καινοτομεί προβάλλοντας την υπεύθυνη κατανάλωση με τρόπο που εμπνέει τους νέους να διασκεδάσουν στο έπακρο, διατηρώντας όμως, τον έλεγχο.

Ο Armin Van Buuren, δημιούργησε ειδικά για την καμπάνια, ένα νέο μουσικό κομμάτι με τίτλο «SavemyNight» που αναμένεται να λατρέψουν οι φίλοι της ηλεκτρονικής μουσικής. Η κορύφωση της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε με έναν πρωτότυπο τρόπο, σε club του Μαϊάμι, όπου κάτω από πραγματικές συνθήκες απέδειξε ότι η επιρροή του DJ -και στην προκειμένη περίπτωση του ArminVan Buuren- στη διασκέδαση του κοινού ήταν καθοριστική για να ξεσηκωθεί το κοινό και να χορέψει περισσότερο, με αποτέλεσμα την ηπιότερη κατανάλωση αλκοόλ.

Παρακολουθείστε το «TheExperiment» της Heineken εδώ: http://youtu.be/WRup4Xk7uKE.
Η νέα ενέργεια αποτελεί συνέχεια τηςεπιτυχημένης καμπάνιας «Sunrise» που ξεκίνησε το 2011 με ένα δυνατό μήνυμα: καταναλώνοντας αλκοόλ με μέτρο, ο «Manoftheworld» της Heineken διασκεδάζει με τους φίλους του για περισσότερη ώρα. Μόνο που τώρα, στο «Dance More, Drink Slow» η επικοινωνία περνάει στο επόμενο επίπεδο με όραμα να καλλιεργήσει ένα «κίνημα» υπέρ της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ.

Με αφορμή τη νέα καμπάνια της Heineken, ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Μηνάς Μαυρικάκης, δήλωσε:

«Διαχρονικά η Heineken προσεγγίζει το ζήτημα της υπεύθυνης κατανάλωσης με τρόπο τέτοιο ώστε να μιλά τη γλώσσα του νεανικού ενήλικου κοινού, στο οποίο και απευθύνεται. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η δύναμη της προτροπής είναι ισχυρότερη από αυτή της υπόδειξης. Με την καμπάνια «Dance More, Drink Slow», συναντάμε το κοινό ακριβώς εκεί που διασκεδάζει και, ενώνοντας τη φωνή μας με τον κορυφαίο παγκοσμίως DJ ArminVan Buuren, ενθαρρύνουμε τους νέους να απολαύσουν την βραδιά τους, με περισσότερο χορό και ηπιότερη κατανάλωση αλκοόλ.

Το μήνυμα φτάνει στο κοινό μας μέσα από το ξεσηκωτικό κομμάτι «SavemyNight», που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τη νέα καμπάνια της Heineken, αλλά και το «κοινωνικό πείραμα», με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους καταναλωτές, που αποδεικνύει ότι η καλή μουσική είναι το κύριο συστατικό για μια βραδιά με πολύ χορό και απόλαυση αλκοόλ με μέτρο».

Ο, παγκόσμιας φήμης DJ, Armin van Buuren, σχετικά με τη συνεργασία του με την Heineken, ανέφερε: «Όταν παίζω μουσική μπροστά σε χιλιάδες άτομα, θέλω να απολαύσουν τη στιγμή και να το θυμούνται όταν τελειώσει η βραδιά. Αυτό προϋποθέτει υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, ώστε η στιγμή να μην χαθεί. Ο λόγος για τον οποίο συνεργάστηκα με την Heineken στην καμπάνια «Dance More, Drink Slow» ήταν η μεγάλη ευκαιρία, αλλά παράλληλα και ευθύνη, που μας δόθηκε να προσεγγίσουμε καλύτερα το κοινό μας και να τους ενθαρρύνουμε να αλλάξουν στάση. Η υπεύθυνη κατανάλωση είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα και η δημιουργία του μουσικού κομματιού «Savemy Night» είναι ένας μοναδικά πρωτοποριακός τρόπος να φτάσει το μήνυμα στους νέους ακριβώς τη στιγμή που διασκεδάζουν, χορεύοντας».

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο