Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Pixazza: Αγοράστε από τη φωτογραφία

Pixazza: Αγοράστε από τη φωτογραφία

Θα θέλατε να αγοράσετε αυτό το υπέροχο ζευγάρι παπούτσια, ή έστω κάποιο φθηνότερο, που φορούσε στο τελευταίο επεισόδειο του Sex and the City η Jessica Parker; Το Pixazza θα το βρει για σας...

Θα θέλατε να αγοράσετε αυτό το υπέροχο ζευγάρι παπούτσια, ή έστω κάποιο φθηνότερο, που φορούσε στο τελευταίο επεισόδειο του Sex and the City η Jessica Parker; Το Pixazza θα το βρει για σας…

Το Pixazza ήταν μια ιδέα του James Everingham και είναι εξαιρετικά απλή: συνεργαζόμενοι χρήστες αναγνωρίζουν προϊόντα που φορούν διασημότητες σε φωτογραφίες συνεργαζόμενων δικτυακών τόπων, τα μαρκάρουν και παραπέμπουν σε αυτά ή σε παρόμοια επίσης συνεργαζόμενων καταστημάτων. Έτσι, για παράδειγμα κάθε φορά που το γνωστό blog με κουτσομπολιό για διασημότητες του Χόλλιγουντ Ι’m not Obsessed ανεβάζει τις φωτογραφίες τους, οι λεγόμενοι Experts αφού αναγνωρίσουν τα αντικείμενα του πόθου -τα παπούτσια, τα ρούχα ή τα αξεσουάρ τους- παραπέμπουν στα σχετικά προϊόντα στο Amazon.com, στο Overstock.com ή στο Macy’s.

Το ίδιο συμβαίνει προς το παρόν με δέκα δικτυακούς τόπους και για δύο εκατομμύρια προϊόντα από δεκάδες καταστήματα που έχουν διαδικτυακή παρουσία. Οι χρήστες που αναλαμβάνουν το ρόλο του Expert αποζημιώνονται απολαμβάνοντας ένα μικρό μερίδιο από τα έσοδα του καταστήματος (Merchants) όταν πραγματοποιηθεί μια πώληση, όπως άλλωστε και το site που φιλοξενεί τις μαρκαρισμένες φωτογραφίες (Publishers). Οι προμηθευτές είναι ικανοποιημένοι από την υπηρεσία, δεδομένου ότι καλούνται να πληρώσουν μόνο όταν η διαφήμιση φέρει πραγματικές πωλήσεις.

Η αποτελεσματικότητα της νέας διαφημιστικής μεθόδου τράβηξε την προσοχή του Google, που διέκρινε την προοπτική επιτυχίας του Pixazza. Έτσι, επένδυσε περί τα 5,8 εκατομμύρια δολάρια στην ιδέα του Everingham. Το Pixazza που εδρεύει μερικά μόλις χιλιόμετρα μακριά από την έδρα του Google στο Μάουντεν Βιου στην Καλιφόρνια, προς το παρόν περιορίζεται σε προϊόντα μόδας, σύντομα όμως θα επεκταθεί σε τουριστικά και αθλητικά είδη, καθώς και σε ηλεκτρονικά.

Δείτε επίσης άλλα περίεργα που Έρχονται, όπως το κινητό που φτιάχνει και καφέ!

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο