Ποιος δεν θα ήθελε ένα γκατζετάκι που να φτιάχνει και... καφέ; Πόσο μάλλον, ένα που εκτός από καφετιέρα, θα γίνεται και ξυραφάκι για παν ενδεχόμενο,ή... φυσαρμόνικα για λίγο πηγαίο blues όταν έχετε τι
Ποιος δεν θα ήθελε ένα γκατζετάκι που να φτιάχνει και… καφέ; Πόσο μάλλον, ένα που εκτός από καφετιέρα, θα γίνεται και ξυραφάκι για παν ενδεχόμενο,ή… φυσαρμόνικα για λίγο πηγαίο blues όταν έχετε τις μαύρες σας;
Αυτή η συσκευή που λιώνει στο πέρασμά της τα iPhone κάθε λογής είναι ήδη εδώ και λέγεται PomeGranatePhone.
Το Pome Granate είναι κινητό τηλέφωνο, ΜP3όφωνο, GPS, συσκευή πρόσβασης στο Ίντερνετ, αυτόματος μεταφραστής κάθε γλώσσας επί της γης (και όχι μόνο), κάμερα, video player, προτζέκτορας, ξυραφάκι και φυσαρμόνικα. Ναι, φτιάχνει και καφέ…
Δείτε την ξεκαρδιστική παρουσίασή του στο YouTube:
Mαντέψτε: το Pome Granate Phone δεν υπάρχει!
Μια από τις πιο επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες του 2008, το Pomer Granate Phone αξιοποιεί άριστα τις τεχνικές του σύγχρονου μάρκετινγκ, και συγκεκριμένα του viral marketing: με αφορμή πραγματικά αστεία βίντεο, ο διαφημιστής φτάνει το μήνυμά του χωρίς κόπο σε απεριόριστο αριθμό χρηστών, αφού οι ίδιοι οι χρήστες το στέλνουν ο ένας στον άλλο, είτε με e-mail, είτε με tweets, είτε με μηνύματα στα δίκτυα social networking.
Το διασκεδαστικό βίντεο με το τηλέφωνο των ονείρων μας καταλήγει με το μήνυμα: «Κάποια μέρα θα αποκτήσετε τη συσκευή που ονειρεύεστε. Προς το παρόν, μπορείτε να βρείτε όλα όσα χρειάζεστε σε ένα μέρος», αποκαλύπτοντας ότι πρόκειται για ένα διαφημιστικό βίντεο ενός τουριστικού προορισμού (τη Nova Scotia στον Καναδά)…
VIRAL AD
ΓΕΛΑΣΕ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΤΟ
Το χιούμορ επιτρέπει ένα ευρύτερο βαθμό υπερβολής και ακόμα πρόκλησης, εφόσον το κοινό δεν παραπλανιέται για τα γεγονότα. Είναι, στη βασική του έννοια, μία ιδιαίτερη μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας, που έχει ως στόχο να προκαλέσει το γέλιο. Κι έτσι, αστείες διαφημίσεις άρχισαν να κυκλοφορούν όπως τα ανέκδοτα, από στόμα σε στόμα, από mail σε mail, από profile σε profile.