Ένα ακόμα χτύπημα στην Apple και τους Mac επιχειρεί να επιφέρει η Microsoft με όπλο τη χαμηλή τιμή, επιστρατεύοντας νέο διαφημιστικό σποτ που προβάλλεται από την Πέμπτη στα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτ
Ένα ακόμα χτύπημα στην Apple και τους Mac επιχειρεί να επιφέρει η Microsoft με όπλο τη χαμηλή τιμή, επιστρατεύοντας νέο διαφημιστικό σποτ που προβάλλεται από την Πέμπτη στα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα και στο Ίντερνετ. Αυτή τη φορά, μια νεαρή μητέρα αναζητά με το γιο της ένα φορητό με οθόνη 17 ιντσών κάτω των 1.500 δολαρίων.
Από το Μάρτιο, η Microsoft προβάλλει διαφημιστικά σποτ στη σειρά Laptop Hunters, όπου ηθοποιοί υποδύονται επίδοξους αγοραστές laptop με τέτοια κριτήρια επιλογής που καθιστούν τους Mac ασύμφορους. Έτσι, η Lauren, ο Giampaolo και οι λοιποί πρωταγωνιστές των σποτ καταλήγουν σε ένα φορητό με Windows, χαρακτηρίζοντας τους εναλλακτικούς Mac «ωραίους, αλλά ακριβούς».
Πάντως, η πρόκληση της εταιρείας δεν έμεινε αναπάντητη, με τους πρώτους λάτρεις της φιλοσοφίας της Apple να ανεβάζουν βίντεο, εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους οι Mac είναι πράγματι ακριβότερη αλλά καλύτερη επιλογή.