Μεγάλα σχέδια επιφυλάσσει ο Luca de Meo, επικεφαλής της Renault για την μέχρι στιγμής χαμηλού τιράζ και niche Alpine, προσδοκώντας να της προσδώσει την πρότερή της αίγλη αλλά και να την καταστήσει χρηματοδότη των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της γαλλικής φίρμας, κατά το παράδειγμα της Ferrari η οποία, κατά το παρελθόν, χρησιμοποιούσε τις εκδόσεις παραγωγής για να χρηματοδοτεί τις αγωνιστικές της ομάδες.

«Ο στόχος για την Alpine για εμένα θα είναι να εξελίσσει μια νέα γκάμα προϊόντων, άλλα βασισμένα σε μοντέλα της Renault και άλλα όχι, τα οποία θα διατίθενται προκειμένου να χρηματοδοτούν τις δραστηριότητες της ίδιας της φίρμας αλλά με απώτερο σκοπό την συνολική χρηματοδότηση των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Renault», δήλωσε χαρακτηριστικά το Νο 1 της Renault.

Ήδη ο Luca de Meo έχει κάνει τα πρώτα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, εξασφαλίζοντας αρχικά στην Alpine περισσότερη αυτονομία, θέτοντάς την υπό την προσωρινή εποπτεία του επικεφαλής της Renault Sport, Cyril Abiteboul.

Παράλληλα, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η αγωνιστική ομάδα της Renault στην F1 θα μετονομαστεί σε Alpine ενώ ήδη προετοιμάζεται η είσοδος γαλλικής φίρμας στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans η οποία και πάλι θα γίνει με τα διακριτικά της Alpine με ό,τι αυτές οι δύο κινήσεις συνεπάγονται για τη διάδοση της φήμης του brand της Alpine.

Υπό το σκεπτικό του de Meo ο οποίος όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του στη Renault, ανακοίνωσε αλλαγή στρατηγικής, μετατοπίζοντας το βάρος στην ανάδειξη των brands που στεγάζει ο όμιλος Renault αντί να επικεντρώνεται στις επιμέρους περιοχές δραστηριοποίησης, η Alpine θα αποτελεί επί της ουσίας το βελτιωτικό οίκο όλων των προτάσεων Renault λειτουργώντας όπως η AMG για τα μοντέλα της Mercedes-Benz ή όπως η Abarth για τα μοντέλα Fiat στην οποία o Ιταλός επικεφαλής γνωρίζει πολύ καλά.

Mε βάση την παραπάνω στρατηγική και με δεδομένο τον στόχο της επιστροφής της Renault στην κερδοφορία, δεν θα υπάρξουν μόνο σκληροπυρηνικές σπορ εκδόσεις αλλά και επίπεδα εξοπλισμού με την σφραγίδα της Alpine και ένα δυναμικότερο χαρακτήρα.

«Εκ πείρας γνωρίζω ότι τα επίπεδα εξοπλισμού που έχουν πιο δυναμικό και σπορ χαρακτήρα είναι και πιο δημοφιλή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η σειρά GT του ομίλου PSA. Θεωρώ λοιπόν ότι πρέπει να ακολουθήσουμε αυτήν την κατεύθυνση. Η παρουσία εξοπλιστικών εκδόσεων Alpine θα μπορούσε να διασφαλίσει ότι το μείγμα πωλήσεων θα αποτελείται από 25-30% από τις ακριβότερες εκδόσεις εξοπλισμού δηλαδή από τις πιο κερδοφόρες εκδόσεις», ανέφερε ο Luca de Meo.

Επίκεντρο της νέας κατεύθυνσης για την Alpine θα αποτελέσει η φυσική έδρα της φίρμας, το εργοστάσιο της Renault στη Διέππη από όπου εξάλλου ξεκίνησε η ιστορία της Alpine τη δεκαετία του ’50.

Το εργοστάσιο της Διέππης κατασκευάζει επί του παρόντος την Alpine A110 η οποία παρουσιάστηκε το 2017 στο πλαίσιο αναβίωσης της φίρμας από τον Carlos Ghosn και την περσινή χρονιά κατασκευάστηκε σε 4.245 μονάδες. Το ίδιο εργοστάσιο υπήρξε υπεύθυνο και για πολλές εκδόσεις R.S και βάσει των νέων σχεδίων αναμένεται να συνεχίσει με τη διαφορά ότι αυτήν την φορά θα φέρουν τα διακριτικά της Alpine.

«Η συγκεκριμένη βιομηχανική μονάδα είναι πολύ ευέλικτη, πολύ ικανή στην κατασκευή σπορ εκδόσεων, επιδεικνύοντας ανάλογη τεχνογνωσία με την M Division της BMW το εργοστάσιο του Neckarsulm της Audi το οποίο κατασκευάζει το R8 ή τις εγκαταστάσεις της AMG στο Affalterbach» επεσήμανε ο επικεφαλής της Renault διευκρινίζοντας ότι: «γνωρίζω ότι η Alpine έχει δυναμική, ίσως όχι τόση ώστε να ανταγωνιστεί τις γερμανικές premium φίρμες, ωστόσο αποτελεί μια πρώτης τάξης επιχειρηματική ευκαιρία. Μπορεί να πει κανείς ότι η Alpine είναι μια σχετικά άγνωστη φίρμα ωστόσο διαθέτει σίγουρα το αγωνιστικό DNA και την πλούσια κληρονομιά της».

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο