Αποκάλυψη για την plug-in υβριδική BMW 330e Sedan
Η βαυαρική φίρμα αποκαλύπτει την plug-in υβριδική έκδοση της νέας Σειράς 3 η οποία υπόσχεται βελτιώσεις τόσο σε ό,τι αφορά την αποδοτικότητά της όσο και τις σπορ περγαμηνές της.
Spotlight
- Εκρηκτικό κλίμα στον ΣΥΡΙΖΑ στην Πολιτική Γραμματεία
- Η ιστορία της Γαλλίδας που έμαθε να πιλοτάρει ελικόπτερο για να βγάλει τον άντρα της από τη φυλακή
- Ποια είναι η πραγματική κατάσταση στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία;
- Νέα στοιχεία για την επίθεση στον κτηνοτρόφο στο Ρέθυμνο – Η αναβίωση βεντέτας 10 ετών
Μετά την αποκάλυψη της νέας γενιάς της Σειράς 3 στην πρόσφατη έκθεση του Παρισιού, η βαυαρική φίρμα, πιστή στην υπόσχεσή της συνεχίζει τον εμπλουτισμό της γκάμας της, αποκαλύπτοντας την plug-in υβριδική έκδοση η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα διατεθεί από το καλοκαίρι του 2019, αρχικά στην τετράθυρη εκδοχή αμαξώματος.
Όπως και στην προηγούμενη γενιά του μοντέλου, η 330e αξιοποιεί το συνδυασμό ενός τετρακύλινδρου κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων ισχύος 184 ίππων με ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 113 ίππων, επιχειρώντας να επιτύχει την ιδανική ισορροπία μεταξύ σπορ επιδόσεων και εξοικονόμησης καυσίμου.
Το σύνολο συμπληρώνεται από την παρουσία του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων της BMW, Steptronic το οποίο «παραδοσιακά» μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Η συνδυαστική ισχύς διαμορφώνεται σε 252 ίππους ενώ η διαθέσιμη ροπή σε 420 Nm καθιστώντας εφικτή την επιτάχυνση από 0/100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 230 χλμ./ώρα.
Σε κάθε περίπτωση επισημαίνεται ότι κατά το υβριδικό και το ηλεκτρικό πρόγραμμα οδήγησης η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται σε 140 και 110 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Στον αντίποδα, αξίζει να σημειωθεί ότι το plug-in υβριδικό σύνολο επωφελείται από τη λειτουργία XtraBoost η οποία στο πρόγραμμα οδήγησης Sport μπορεί στιγμιαία να παράσχει επιπλέον ισχύ έως και 41 ίππων, αυξάνοντας ανάλογα το συνολικό μέγεθος ισχύος αλλά και την απόκριση κινητήρα της 330e.
Ταυτόχρονα με τις επιδόσεις που εγγυώνται τα παραπάνω μεγέθη και σε ό,τι αφορά τις πράσινες περγαμηνές της νέας plug-in υβριδικής 3άρας, αξίζει να σημειωθεί ότι χάρη στην ελαφρύτερη αρχιτεκτονική της νέας γενιάς, η ηλεκτρική αυτονομία έχει αυξηθεί στα 60 χλμ. δηλαδή κατά 50% σε σχέση με την προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση του μοντέλου.
\
Εκτός από την μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία η οποία εξασφαλίζεται από μπαταρίες ιόντων λιθίου απόδοσης 12,0 kWh, η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται σε 1,7 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 39 γρ./χλμ. μεγέθη μειωμένα κατά 10% σε σχέση με την προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις