Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Με plug-in υβριδικό V8 κινητήρα το πρώτο SUV της Ferrari

Με plug-in υβριδικό V8 κινητήρα το πρώτο SUV της Ferrari

Μαζί με το πρώτο SUV της το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2019, η Ferrari αναμένεται να αποκτήσει και το πρώτο plug-in υβριδικό σύνολο «ευρείας παραγωγής» της γκάμας της.

Η πίστα του Fiorano υποδέχτηκε ένα δοκιμαστικό πρωτότυπο της 488 GTB το οποίο σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, κρύβει στα σπλάχνα του ένα plug-in υβριδικό σύνολο που, όπως όλα δείχνουν, προορίζεται για το πρώτο SUV της Ferrari.

Αν και επί του παρόντος, δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες που να αποσαφηνίζουν την ταυτότητα και κυρίως τους σκοπούς του δοκιμαστικού πρωτοτύπου που εμφανίστηκε στο Fiorano, οι πρόσφατες δηλώσεις του επικεφαλής του ομίλου FCA, Sergio Marchionne, για την ήδη υφιστάμενη εξέλιξη ενός plug-in υβριδικού συνόλου το οποίο θα διατεθεί από το 2019 όπως άλλωστε και το πρώτο SUV της ιταλικής φίρμας δεν αφήνουν πολλά περιθώρια παρερμηνειών.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του plug-in υβριδικού συνόλου, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες θα έχει ως βάση έναν V8 κινητήρα βενζίνης ο οποίος θα συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ, αποτελώντας «ένα πιο παραδοσιακό υβριδικό σύνολο σε σχέση με το αυτό της LaFerrari, το οποίο θα επιτελέσει έναν διαφορετικό ρόλο» όπως επεσήμανε ο Sergio Marchionne αναφερόμενος στο plug-in υβριδικό σύνολο.

O «διαφορετικός ρόλος» δεν είναι άλλος από την προσπάθεια περιορισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του στόλου της Ferrari εν όψει των αυστηρότερων προδιαγραφών που θα τεθούν σε ισχύ από το 2020.

Αν και προς το παρόν το Maranello δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα με δεδομένο ότι οι πωλήσεις του δεν ξεπερνούν τις 10.000 μονάδες ετησίως, και κατ΄επέκταση δεν υπόκειται σε περιορισμούς αυτό δεν αναμένεται να ισχύσει και στο μέλλον αν οι πωλήσεις αυξηθούν.

Και κάπως έτσι, η έλευση του SUV της Ferrari το οποίο αναμένεται να πολλαπλασιάσει τις πωλήσεις της ιταλικής φίρμας –τουλάχιστον σύμφωνα με τις προσδοκίες της φίρμας- δεν μπορεί παρά να συνδυαστεί με ένα plug-in υβριδικό σύνολο που θα βοηθήσει το Maranello να γλυτώσει τα τσουχτερά πρόστιμα που προβλέπονται για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν συμμορφώνονται με τα ευρωπαϊκά όρια εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Σε κάθε περίπτωση, όπως έχει δηλώσει ο Sergio Marchionne για τις ικανότητες του εναλλακτικής τεχνολογίας συνόλου, «αν δεν έχετε οδηγήσει υβριδική Ferrari, περιμένετε και όταν το κάνετε είμαι σίγουρος ότι ο συμβατικός V12 δεν θα σας λείψει καθόλου».

Sports in

Σε κίνδυνο οι ισπανικοί σύλλογοι και η Φούρια Ρόχα λόγω της κυβερνητικής κηδεμονίας στην ομοσπονδία

Στελέχη της UEFA θεωρούν πως η κυβερνητική κηδεμονία στην ισπανική ομοσπονδία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από τη στιγμή που δεν υπήρξε η ίδια ανοχή και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024