Τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης «πρέπει να έχουν… οδηγό»
Η πολιτεία της Καλιφόρνια αποτελεί αυτή τη στιγμή πεδίο δοκιμής για τα περισσότερα οχήματα αυτόνομης οδήγησης και θα είναι από τις πρώτες που θα αποκτήσουν την κατάλληλη νομοθεσία. Σε σχετικό σχέδιο προτάσεων, ξεχωρίζει η διάταξη σύμφωνα με την οποία τα αυτοκίνητα αυτά θα πρέπει να έχουν... οδηγό προκειμένου να βγουν στο δρόμο.
Η πολιτεία της Καλιφόρνια αποτελεί αυτή τη στιγμή πεδίο δοκιμής για τα περισσότερα οχήματα αυτόνομης οδήγησης, όπως εκείνα της Tesla Motors και της Google.
Επομένως, δεν είναι περίεργο η αμερικανική πολιτεία θα είναι από τις πρώτες που θα αποκτήσουν την κατάλληλη νομοθεσία για την κίνηση αυτών των οχημάτων.
Σε σχετικό σχέδιο προτάσεων του αρμόδιου Τμήματος Μηχανοκίνητων Οχημάτων (DMV) της Καλιφόρνια, ξεχωρίζει η διάταξη σύμφωνα με την οποία τα αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης πρέπει να έχουν… οδηγό προκειμένου να βγουν στο δρόμο.
Ο κάτοχος ενός τέτοιου αυτοκινήτου θα πρέπει να είναι κάτοχος διπλώματος οδήγησης και να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι όσο αυτό είναι στο δρόμο, προκειμένου να αναλάβει τον έλεγχο σε περίπτωση που τα συστήματα του αυτοκινήτου αποτύχουν.
Επιπλέον, ο οδηγός θα πρέπει να περάσει ειδική εκπαίδευση και οι αυτοκινητοβιομηχανίες να παρακολουθούν τη χρήση του οχήματος.
Τα πράγματα περιπλέκονται λίγο σε περιπτώσεις όπως τα φουτουριστικά αυτόνομα οχήματα της Google, τα οποία δεν διαθέτουν καν τιμόνι και πετάλια για τον οδηγό. Οι προτάσεις της DMV σημαίνουν μάλλον ότι δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν σύντομα σε πραγματικές συνθήκες.