Τα Social Media γίνονται κομμάτι της τέχνης και επαγγελματίες φωτογράφοι εκθέτουν τις εικόνες που «ανέβασαν» στο Instagram. Αυτή είναι η πρωτοτυπία της έκθεσης «Ινσταντανέ»που φιλοξενείται στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη από τις 25 Σεπτεμβρίου έως τις 18 Οκτωβρίου.
Τα Social Media γίνονται κομμάτι της τέχνης και επαγγελματίες φωτογράφοι εκθέτουν τις εικόνες που «ανέβασαν» στο Instagram. Αυτή είναι η πρωτοτυπία της έκθεσης «Ινσταντανέ»που φιλοξενείται στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη από τις 25 Σεπτεμβρίου έως τις 18 Οκτωβρίου.
Το «Ινσταντανέ» είναι μια έκθεση που παρουσιάζει φωτογραφίες επαγγελματιών και ερασιτεχνών φωτογράφων, οι οποίοι μέσα από το Instagram εκθέτουν τις εικόνες τους.
«Η έκθεση είναι τα πάντα» δηλώνει η «οικοδέσποινα» Δάφνη Ζουμπουλάκη, θέλοντας έτσι νααποτυπώσει τον πολυσυλλεκτικό χαρακτήρα της έκθεσης, σημειώνοντας παράλληλα ότι «δεν κρίνεται η τέχνη, αλλά το ύφος».
Προσθέτει ότι το «ενδιαφέρον της έκθεσης είναι ότι ο καθένας βγάζει το προσωπικό του στοιχείο, φαίνεται ο χαρακτήρας του».
Αστικά και νησιώτικα τοπία, φωτογραφίες από τη Λευκάδα, την Αφρική, το Παρίσι, την «άγνωστη» Αθήνα, το Μιλάνο, προσωπικές στιγμές της Δωροθέας Μερκούρη, περιλαμβάνονται στην έκθεση.
To αστικό τοπίο με ρομαντικά και παραμυθένια στοιχεία αποτυπώνεται στις φωτογραφίες του Κωνσταντίνου Καφίρη, που ταυτόχρονα αποτυπώνει την έξοδο από τον εγκλεισμό.
Από την άλλη, οι φωτογραφίες του κεραμίστα και ζωγράφου Μανούσου Χαλκιαδάκη «μιλούν» για τον τόπο καταγωγής του, τα Χανιά.
Ο κ. Χαλκιαδάκης, ασχολείται όλη του τη ζωή με τη φωτογραφία, ενώ, όπως ανέφερε, θεωρεί το Instagram σημαντικό βοηθό στην ανάδειξη της δουλειάς των φωτογράφων, χωρίς να «χάνεται» η ποιότητα της εικόνας.
Στην Ελλάδα, τη γαλήνη και την αρμονία «ταξιδεύουν» οι φωτογραφίες του Βαγγέλη Πατεράκη, ενώ με χιούμορ και κινηματογραφικό στιλ φωτογραφίζει ο Σταμάτης Αθανάσουλας, που «παίζει» με το φωτισμό.
Ο σκηνοθέτης Φαίδων Παπαμιχαήλ που έχει υπογράψει ως διευθυντής φωτογραφίας σε δεκάδες αμερικανικές παραγωγές, ανάμεσά τους τα «Άι Ειδοί του Μαρτίου», «W» και «Nebraska», δίνει με τη σειρά του το «παρών» στα εγκαίνια της έκθεσης «Ινσταντανέ». Οι φωτογραφίες του μοιάζουν με σκηνές του αμερικανικού κινηματογράφου.
Εννοιολογική διάσταση και συγκεκριμένη λογική έχουν οι φωτογραφίες της Δανάης Στράτου, η οποία ζει στο Ώστιν των Ηνωμένων Πολιτειών, και μέσα από τις εικόνες «μιλά» για την τέχνη και την επανάσταση.
Η Βένια Μπεχράκη, από την άλλη, φωτογραφίζει τον εαυτό της. Οι εικόνες της έχουν χιούμορ, ενώ σε μία φαίνεται να σπρώχνει τον εαυτό της στο γκρεμό.
Οι φωτογράφοι Βασίλης Μαραγκός και Νίκος Βατόπουλος εστιάζουν στην πόλη, με τον δεύτερο να αναπολεί μέσα από την εικόνα την ξεχασμένη Αθήνα.
Ρομαντισμό, καΐκια, ψάρια, γαλήνια τοπία και Λευκάδα θα δει κανείς στις φωτογραφίες της Τατιάνας Καραπαναγιώτη, ενώ η Δωροθέα Μερκούρη παρουσιάζει στιγμές από τη ζωή της. Οι φωτογραφίες της «μιλούν» για τα μέρη που έχει ζήσει, την Αθήνα, το Μιλάνο και τη Να Υόρκη.
Σε αντίθεση με τον προσωπικό τόνο των φωτογραφιών της Δωροθέας Μερκούρη, οι φωτογραφίες της Μαρίνας Βερνίκου «παίζουν» με το πάθος της, τη θάλασσα, ενώ μοιάζουν με πίνακες ζωγραφικής.
Στα γεωμετρικά σχήματα και στα αθηναϊκά κτίρια εστιάζει ο φακός του Θοδωρή Ζουμπουλάκη, που φωτογραφίζει μέσα από ένα αρχιτεκτονικό πρίσμα.
Τέλος, αφρικανικά τοπία που θυμίζουν Κένυα «ξεπηδούν» μέσα από τις φωτογραφίες της Μαρίας Γιάννα, ενώ το Μεσολόγγι «μπερδεύεται» με το Παρίσι στις εικόνες του Νίκου Αλιάγα.