Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Η πιο δημοκρατική πασαρέλα στον κόσμο

Η πιο δημοκρατική πασαρέλα στον κόσμο

Κάποτε, χρειάζονταν πολλά ρολά φιλμ, φαξ και τηλεφωνήματα μέχρι να δούμε τις πρώτες εικόνες από μια επίδειξη μόδας. Τώρα υπάρχει το social concierge του Tommy Hilfiger. Πήγαμε στη Νέα Υόρκη και το δοκιμάσαμε. Της Γαλάτειας Λασκαράκη

από τη Γαλάτεια Λασκαράκη
Ενα αυτοκίνητο με οδηγό σε περιμένει συνήθως έξω από το ξενοδοχείο σου. Όχι ταξί. Car _έχει μεγάλη διαφορά. Το δικό μου είναι ένα ευρύχωρο μαύρο σεντάν στου οποίου το πίσω κάθισμα γλιστράω πρόθυμα μετά την έκθεσή μου στους μείον τρεις βαθμούς κελσίου που έχει σήμερα το πρωί το χιονισμένο Μανχάταν. Μα δεν παραπονιέμαι. Για λίγα εικοσιτετράωρα ανήκω σε ένα μικρό προνομιούχο ποσοστό πληθυσμού: Βρίσκομαι στη Νέα Υόρκη για την Εβδομάδα Μόδας και αυτή τη στιγμή κατευθύνομαι στο Upper East Side για να παρακολουθήσω το show #TommyFall14 και να τουιτάρω με ταχύτητα 18χρονου χωρίς να ξεχνάω να βάζω παντού το επίσημο hashtag. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι θα παρακολουθήσω τη μισή κολεξιόν μέσα από την οθόνη του iPhone μου και την υπόλοιπη μισή σκυμμένη πληκτρολογώντας. Το όλο πράγμα θα έχει τελειώσει σε 12 λεπτά. Και μια κοπέλα στη Λαμία θα ξέρει σχεδόν ταυτόχρονα με μένα πόσα καρό παλτό περπάτησαν σε αυτό το εμπνευσμένο από τα σαλέ του Άσπεν σκηνικό.
Δεν ήταν πάντα έτσι.
«Υπήρξε μια εποχή, όχι και τόσο παλιά, που οι επιδείξεις μόδας γίνονταν κεκλεισμένων των θυρών και έκαναν έξι μήνες να φτάσουν στον καταναλωτή. Οι ψηφιακές πρωτοβουλίες μας, υπογραμμίζουν τη διαφορά ανάμεσα στο πώς ήταν κάποτε τα fashion shows και πώς οργανώνονται σήμερα» λέει ο Τommy Hilfiger, που εδώ και δύο σεζόν μπορεί να ανακηρυχθεί ο βασιλιάς της ψηφιακής επικοινωνίας των Εβδομάδων Μόδας.
Διότι σήμερα, για εμάς τους δημοσιογράφους στις πίσω σειρές του Park Avenue Armory υπάρχει μια μεγάλη διευκόλυνση. Είναι η δεύτερη φορά που ο αμερικανός σχεδιαστής χρησιμοποιεί το δικής του έμπνευσης Social Concierge, μια υπηρεσία που προσφέρει στους επαγγελματίες τους Τύπου και τους bloggers σχεδόν σε ζωντανό χρόνο ό,τι φωτογραφικό υλικό έχουν ανάγκη για τα ψηφιακά μέσα τους. Το social concierge αποτελείται από μια μικρή στρατιά από ανθρώπους του οίκου που βρίσκονται παντού και μπορούν να φωτογραφίζουν τις εντελώς προσωπικές σου παραγγελίες. Τι αποκλειστικό μπορεί να θέλεις; Τον Tommy να κάνει high five στα μοντέλα; Μια λεπτομέρεια από το καρό παλτό νούμερο 16; Μια κινέζα φασιονίστα; Ενα κοντινό της Αννα Γουίντουρ στην πρώτη σειρά, κάτι που πιθανότατα θα προτιμούσες να ανοίξει η γη να σε καταπιεί παρά να αποτολμήσεις μόνος σου; Το τελευταίο μάλιστα ήταν ανάμεσα και στα δικά μου αιτήματα -κάτι σαν πείραμα για να δω αν δουλεύει. Και δούλεψε. Δέκα λεπτά μετά το κάθε request, τα λινκ με τις λήψεις που ζητούσα κατέφθαναν λαχταριστά στο μέιλ μου έτοιμα για download.
«Το ψηφιακό πρόγραμμα Tommy Hilfiger Fall 14 δημιουργεί μια ανυψωτική και δημοκρατική εμπειρία γύρω από την Εβδομάδα Μόδας που αφορά και τη βιομηχανία και τους καταναλωτές», λένε οι άνθρωποι του ΤΗ. «Κάνοντας το show πιο προσβάσιμο στο διεθνές κοινό μας, το brand αγκαλιάζει τον ρόλο που παίζουν σήμερα στην βιομηχανία μόδας η ψηφιακή στρατηγική και τα social media».
Επιπλέον η στρατηγική αυτή υπηρετεί σε μεγάλο βαθμό και το ίδιο το DNA του οίκου. Το προφίλ του ΤΗ είναι φιλικό, άνετο, προσιτό στην εικόνα _ένα εμβληματικό all American brand. «Η πασαρέλα μας γίνεται μια ολοένα και πιο δημοκρατική εμπειρία, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες του καταναλωτή μας για άμεση πρόσβαση στην πληροφορία», λέει η Avery Baker, chief marketing officer του TH Group.
Ένα από τα μέσα που ισχυροποιείται όλο και περισσότερο στις διοργανώσεις μόδας είναι βέβαια το Instagram. Με το πρότζεκτ Instameet αυτή τη σεζόν, ο Τommy Hilfiger προσκάλεσε στο show 20 επιφανείς ντόπιους instagrammers, τους έδωσε πλήρη πρόσβαση στα παρασκήνια και το ελεύθερο να κάνουν share σαν να μην υπάρχει αύριο.

woman.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο