Aναβαθμισμένες υπηρεσίες e-banking από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
Η πρόσφατα αναβαθμισμένη υπηρεσία TT e-bank του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου για ιδιώτες και επιχειρήσεις προτείνει στους πελάτες της τράπεζας να ‘αποταμιεύσουν πολύτιμο χρόνο και χρήμα.
Η πρόσφατα αναβαθμισμένη υπηρεσία TT e-bank του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου για ιδιώτες και επιχειρήσεις προτείνει στους πελάτες της τράπεζας να ‘αποταμιεύσουν πολύτιμο χρόνο και χρήμα.
Συνδυάζοντας την αποδοτικότητα του e-banking με την αποτελεσματικότητα της ανθρώπινης επαφής, και διατηρώντας ως βασικό συστατικό την ασφάλεια των συναλλαγών, η υπηρεσία TTe-bank προσφέρει μία νέα, φιλική και σύγχρονη εμπειρία στους πελάτες, με βασικό γνώμονα την απλότητα και την ταχύτητα εισαγωγής και εκτέλεσης ξεκάθαρων βημάτων (step 1-2-3), με σχεδόν μηδενικό το κόστος συναλλαγών.
Μεταξύ άλλων, στις δυνατότητες του νέου περιβάλλοντος περιλαμβάνονται: συνολική εικόνα πελάτη μέσω dashboard (οι καταθέσεις μου, τα δάνειά μου, οι πραγματοποιημένες και οι προγραμματισμένες συναλλαγές μου) με τεχνολογίεςzoom-in, γραφήματα διακύμανσης υπολοίπων λογαριασμών, φιλικό και εύχρηστοημερολόγιο,ενημερωμένο με τις συναλλαγές που έχουν εκτελεσθεί, οnlinehelp με δυνατότητα ενεργοποίησης μικρών video που επιδεικνύουν την εκτέλεση των συγκεκριμένων λειτουργιών, δυνατότητα υποβολής εκτέλεσης συναλλαγών σε μελλοντική ημερομηνίαμε δυνατότητα ακύρωσής τους, δημιουργία προτύπων συναλλαγών, δυνατότητακαταχώρησης πολλαπλών πληρωμών εύκολα με μία κίνηση κ.ά. Παράλληλα με τη χρήση των πλέον σύγχρονων τεχνολογιών ασφάλειας, η υπηρεσία ΤΤ e-bank παρέχει δωρεάν αποστολή μηνύματος στο κινητό (SMS Alert) με την ολοκλήρωση συναλλαγής, για κάθε είσοδο e-banking κ.ά. κατά την επιλογή του πελάτη, καθώς καιonlineεπικοινωνία του πελάτη με την Τράπεζαμέσω ασφαλών μηνυμάτων μέσα από την εφαρμογή e-banking.
Ειδικά για επιχειρήσεις παρέχεται η δυνατότηταδημιουργίας εγκριτικών σχημάτωνμε πολλαπλά επίπεδα και ποσά έγκρισης των χρηστών. Μέσωonline ερωτηματολογίου ικανοποίησης πελάτη που διαθέτει η υπηρεσία ΤΤ e-bank, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο αξιοποιεί τη γνώμη και τις προτάσεις των πελατών του για τις ανάγκες τους σε νέες λειτουργίες, βελτιώσεις, κ.α. Έτσι, επιβράβευση αποτελεί και η πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στους συνδρομητές τουTTe-bank, η οποία καταδεικνύει ποσοστό ικανοποίησης 96%!