The Responsibles: Οι «πρεσβευτές της υπεύθυνης κατανάλωσης» αλκοόλ
Μπορεί η ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ να έχει χιούμορ και ανατροπή; Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία απαντά ναι και το έκανε πράξη, δημιουργώντας τους Responsibles, τους πρεσβευτές της υπεύθυνης κατανάλωσης.
Μπορεί η ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ να έχει χιούμορ και ανατροπή; Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία απαντά ναι και το έκανε πράξη, δημιουργώντας τους Responsibles, τους πρεσβευτές της υπεύθυνης κατανάλωσης.
Μια ομάδα νέων ηθοποιών, με όπλα το χιούμορ και τη διάθεση για ανατροπή, μάς υπενθυμίζει τις 10 απλές και έξυπνες συμβουλές για το πώς να καταναλώνουμε αλκοόλ υπεύθυνα, οι οποίες αποτελούν το Δεκάλογο της Υπεύθυνης κατανάλωσης.
Οι Responsibles έχουν επισκεφτεί ήδη γνωστά μπαρ της πόλης (Escoba, Μarabou, Nueva Trova, Faust, ΟΚΙΟ, Εν Δελφοίς) και θα κυκλοφορούν στην Αθήνα μέχρι τέλος Απριλίου. Για να ενημερωθείτε για τις επόμενες «εξόδους» τους μπορείτε να επισκέπτεστε το www.responsibeerity.gr ή να τους ακολουθείτε σε facebook, twitter και Υοutube, όπου βρίσκονται όλες οι παραστάσεις τους.
Responsibles & Νηφάλιοι Μέσα από διαδραστικές ενέργειες, συνεργασίες με φορείς, γνωστές προσωπικότητες, δημοτικές αρχές αλλά και τη μη κυβερνητική οργάνωση «Νηφάλιοι – Στην υγειά μας», τα βιωματικά παιχνίδια, τις προωθητικές ενέργειες και έρευνες με ανοιχτές συζητήσεις, δημιουργείται η συνολική εικόνα του προγράμματος της υπεύθυνης κατανάλωσης, της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που συνδυάζει τη διασκέδαση με την ενημέρωση, ανοίγει τη συζήτηση για την υπεύθυνη κατανάλωση, χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ακολουθεί τον καταναλωτή στα μέρη που συχνάζει: τους χώρους διασκέδασης, τα πανεπιστήμια, τις πλατείες, τις καφετέριες.
Ενώνοντας τις δυνάμεις της με τη ΜΚΟ «Νηφάλιοι – Στην υγειά μας», η Αθηναϊκή Ζυθοποιία βρίσκεται στους χώρους διασκέδασης με το πρόγραμμα «Νηφάλιος Οδηγός» και στα πανεπιστήμια και τις τοπικές κοινωνίες με ενημερωτικές ομιλίες.
Έχει ήδη πραγματοποιήσει μαζί με τη ΜΚΟ «Νηφάλιοι – Στην υγειά μας» την 1η Πανελλήνια Έρευνα Γνώσηςγια το αλκοόλ, την πρώτη οργανωμένη προσπάθεια να αποτυπωθεί το τι ακριβώς γνωρίζουν οι Έλληνες για το αλκοόλ, ενώ προσπάθησε να καταρρίψει μύθους και στερεότυπα μέσα από μια ανοιχτή συζήτηση που φώτισε την πραγματική διάσταση του προβλήματος.
Δημιούργησε επίσης τα διαδραστικά προγράμματα και παιχνίδια, όπως ο Προσομοιωτής Οδήγησης και το παιχνίδι «It’s Just an Illusion», με τα οποία στοχεύει στο να προσελκύσει το ενδιαφέρον σε ακόμα περισσότερους καταναλωτές για τη νηφάλια οδήγηση.
Ο προσομοιωτής οδήγησης είναι μια ειδική κατασκευή που μοιάζει με την καμπίνα ενός αυτοκινήτου και δημιουργήθηκε για να δείξει στον «οδηγό» πώς επηρεάζονται η οδήγηση και τα αντανακλαστικά μετά από την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας αλκοόλ. Μέσα από την προσομοίωση των αντιδράσεων σε ένα προστατευμένο, ψηφιακό περιβάλλον, γίνεται πιο εύκολα αντιληπτό από όλους ότι αλκοόλ και οδήγηση δεν συνδυάζονται. Δείχνοντας τις αντιδράσεις του οδηγού, η προσομοίωση στοχεύει να πείσει τους καταναλωτές ότι η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ και η οδήγηση δεν συνδυάζονται.
Μετά το τέλος της βιωματικής εμπειρίας η προωθητική ομάδα προσφέρει στους συμμετέχοντες την κονκάρδα του «Νηφάλιου Οδηγού», καθώς και ενημερωτικό υλικό.
Το ταξίδι του προσομοιωτή ξεκίνησε το 2009. Μετά από τη θετική ανταπόκριση του κόσμου, συνέχισε την πορεία του και το 2010 σε 6 δημοφιλείς περιοχές (Πάρο, Χαλκιδική, Θεσσαλονίκη, Μύκονο, Ηράκλειο, Χανιά) διαδίδοντας το μήνυμα της υπεύθυνης κατανάλωσης, ενώ το 2011 επισκέφτηκε τη Ρόδο και τη Θεσσαλονίκη.
Στο πρόγραμμα «It’s Just an Illusion», μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον ενός ευχάριστου και γρήγορου video game, ο παίκτης αντιλαμβάνεται τις επιπτώσεις του αλκοόλ στα αντανακλαστικά και την οδήγησή του. Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι καθαρά ενημερωτικός, μέσα από μια άμεση και ευχάριστη διαδικασία! Στο τέλος, εμφανίζεται στην οθόνη ένα μήνυμα σχετικά με την υπεύθυνη κατανάλωση και ο oδηγός κερδίζει δώρα από τη Heineken, καθώς και μία κονκάρδα με το μήνυμα του «Νηφάλιου Οδηγού».
Το 2010, η ομάδα του «It’s Just an Illusion» βρέθηκε σε 97 επιλεγμένα σημεία κατανάλωσης στην Αθήνα αλλά και σε δημοφιλή νησιά όπως η Σκιάθος και η Σαντορίνη. Οι θαμώνες που είπαν «ναι» στην πρόσκληση της προωθητικής ομάδας και συμμετείχαν στο παιχνίδι ξεπέρασαν τους 3.000. Το 2011, το μήνυμα της υπεύθυνης κατανάλωσης διαδόθηκε σε 2.000 θαμώνες 65 κεντρικών cafe και bars των νομών Κορινθίας και Αχαΐας.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας