Ο Στόνερ πανηγύρισε στην Ισπανία και… έσπασε το ρόδι
Τέλος σε μια περίοδο 11 μηνών μακριά από νίκες έβαλε ο Κέισι Στόνερ στην Μότορλαντ Άραγκον, φτάνοντας πρώτος στον τερματισμό στον παρθενικό αγώνα των MotoGP στην ισπανική πίστα. Δεύτερος τερμάτισε ο Ντάνι Πεντρόσα με Honda, ενώ το 1-3 της Ducati ολοκλήρωσε ο Νίκι Χέιντεν, αρπάζοντας στον τελευταίο γύρο το βάθρο από τον Χόρχε Λορένθο.
Τέλος σε μια περίοδο 11 μηνών μακριά από νίκες έβαλε ο Κέισι Στόνερ στην Μότορλαντ Άραγκον, φτάνοντας πρώτος στον τερματισμό στον παρθενικό αγώνα των MotoGP στην ισπανική πίστα.
Δεύτερος τερμάτισε ο Ντάνι Πεντρόσα με Honda, ενώ το 1-3 της Ducati ολοκλήρωσε ο Νίκι Χέιντεν, αρπάζοντας στον τελευταίο γύρο το βάθρο από τον Χόρχε Λορένθο.
Έτσι μπήκε τέλος σε ένα σερί 13 αγώνων με συνεχείς παρουσίες στο πόντιουμ για τον αναβάτη της Yamaha, ο οποίος είδε την πρωτοπορία του στο πρωτάθλημα να μειώνεται στους 56 βαθμούς από τον Πεντρόσα, με πέντε GP να απομένουν.
Στην 5η θέση τερμάτισε ο Μπεν Σπιζ της Tech 3 Yamaha, μπροστά από Βαλεντίνο Ρόσι (Yamaha) και Μάρκο Σιμοντσέλι (Gresini Honda).
Χρειάστηκε να φτάσουμε στον 13ο αγώνα της σεζόν, για να κάνει την εμφάνισή του ο παλιός καλός Στόνερ, που πανηγύρισε την πρώτη του νίκη μέσα στο 2010.
Ο αυστραλός, ο οποίος είχε την pole position, ανησύχησε μόνο στον 1ο γύρο όταν έχασε στιγμιαία την πρωτοπορία από τον Λορένθο. Ωστόσο δεν άργησε να αποκαταστήσει την τάξη, επιβάλλοντας τον δικό του ρυθμό στο κεφάλι της κούρσας.
Ο κοντινότερος αντίπαλός του ήταν ο Πεντρόσα. Παρότι δεν έκανε καλή εκκίνηση, ο ισπανός εκμεταλλεύτηκε την υπεροχή της μοτοσικλέτας του σε τελική ταχύτητα για να ανέβει από την 5η στην 2η θέση πριν συμπληρωθεί ο 3ος γύρος, περνώντας κατά σειρά τους Σπιζ, Χέιντεν και Λορένθο.
Στα μισά της κούρσας είχε καταφέρει να μειώσει τη διαφορά του από τον Στόνερ κάτω από ένα δευτερόλεπτο, αλλά τα λάστιχά του δεν άντεξαν για να πιέσει περισσότερο, με αποτέλεσμα τελικά να τερματίσει 5″ πίσω.
Η μάχη για την 3η θέση ήταν πολύ πιο συναρπαστική. Ο Χέιντεν παρέμενε κοντά στον Λορένθο σε όλη τη διάρκεια της κούρσας, χωρίς να βρει κάποια ευκαιρία να επιχειρήσει προσπέρασμα. Αυτό άλλαξε στον τελευταίο γύρο, όταν πέρασε μπροστά με μια αποφασιστική μανούβρα, στερώντας από τον αντίπαλό του το απόλυτο σε τερματισμούς στο βάθρο τη φετινή σεζόν.
Θεαματική ήταν και η μονομαχία των Σπιζ και Αντρέα Ντοβιτσιόζο για την 4η θέση στους τελευταίους γύρους. Οι δύο αναβάτες άλλαξαν αρκετές φορές θέσεις, πριν έρθει η πτώση του Ντοβιτσιόζο στον τελευταίο γύρο να οριστικοποιήσει την έκβαση της μάχης υπέρ του Σπιζ.
Η ατυχία του Ντόβι ευνόησε τον Ρόσι, ο οποίος τερμάτισε τελικά 6ος. Πάντως ο ρυθμός του Γιατρού ήταν απογοητευτικός, γεγονός που τον έφερε 27″ πίσω από τον νικητή της κούρσας στο πέσιμο της καρό σημαίας.
Έβδομος ήταν ο Σιμοντσέλι, ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Αλβάρο Μπαουτίστα (Suzuki), Μάρκο Μελάντρι (Gresini Honda) και Αλέις Εσπαργκαρό (Pramac Ducati).
Ο 14ος αγώνας της σεζόν θα γίνει στο Μοτέγκι της Ιαπωνίας σε δύο εβδομάδες (1-3/10).
Δείτε την τελική κατάταξη του GP Ιαπωνίας:
Θέση Οδηγός – Ομάδα Laps Χρόνος Grid Βαθμοί Βαθμοί Κατασκευαστή
1 Κέισι Στόνερ – Ducati Marlboro Team 23 42:16.530 0 25 25
2 Ντάνι Πεντρόσα – Repsol Honda Team 23 +5.148 0 20 20
3 Νίκι Χέιντεν – Ducati Marlboro Team 23 +9.496 0 16 0
4 Χόρχε Λορένθο – Fiat Yamaha Team 23 +9.580 0 13 13
5 Μπεν Σπιζ – Monster Yamaha Tech 3 23 +13.771 0 11 0
6 Βαλεντίνο Ρόσι – Fiat Yamaha Team 23 +27.330 0 10 0
7 Μάρκο Σιμοντσέλι – San Carlo Honda Gresini 23 +28.511 0 9 0
8 Αλβαρο Μπαουτίστα – Rizla Suzuki MotoGP 23 +35.254 0 8 8
9 Μάρκο Μελάντρι – San Carlo Honda Gresini 23 +35.393 0 7 0
10 Αλέις Εσπαργκαρό – Pramac Racing 23 +35.467 0 6 0
11 Εκτορ Μπαρμπερά – Aspar Racing 23 +35.522 0 5 0
12 Κόλιν Εντουαρντς – Monster Yamaha Tech 3 23 +45.360 0 4 0
13 Χιρόσι Αογιάμα – Interwetten Honda Team 23 +48.319 0 3 0
14 Μίκα Κάλιο – Pramac Racing 23 +58.047 0 2 0
– Αντρέα Ντοβιτσιόζο – Repsol Honda Team 22 Εγκατάλειψη 0 0 0
– Ράντι ντε Πουνιέ – LCR Honda 15 Εγκατάλειψη 0 0 0
Δείτε τη βαθμολογία σε αναβάτες και κατασκευαστές ύστερα από 13 αγώνες:
Βαθμολογία αναβατών
1 Χόρχε Λορένθο (Fiat Yamaha Team) 284
2 Ντάνι Πεντρόσα (Repsol Honda Team) 228
3 Κέισι Στόνερ (Ducati Marlboro Team) 155
4 Βαλεντίνο Ρόσι (Fiat Yamaha Team) 140
5 Αντρέα Ντοβιτσιόζο (Repsol Honda Team) 139
6 Μπεν Σπιζ (Monster Yamaha Tech 3) 131
7 Νίκι Χέιντεν (Ducati Marlboro Team) 125
8 Ράντι ντε Πουνιέ (LCR Honda) 81
9 Μάρκο Μελάντρι (San Carlo Honda Gresini) 74
10 Μάρκο Σιμοντσέλι (San Carlo Honda Gresini) 74
11 Κόλιν Εντουαρντς (Monster Yamaha Tech 3) 70
12 Εκτορ Μπαρμπερά (Aspar Racing) 66
13 Αλέις Εσπαργκαρό (Pramac Racing) 50
14 Αλβαρο Μπαουτίστα (Rizla Suzuki MotoGP) 49
15 Λόρις Καπιρόσι (Rizla Suzuki MotoGP) 41
16 Μίκα Κάλιο (Pramac Racing) 33
17 Χιρόσι Αογιάμα (Interwetten Honda Team) 29
18 Αλεξ Ντε Αντζελις (Interwetten Honda Team) 11
19 Ρότζερ Λι Χέιντεν (LCR Honda) 5
20 Κοουσούκε Ακιγιόσι (Interwetten Honda Team) 4
21 Βατάρου Γιοσικάβα (Fiat Yamaha Team) 1
Βαθμολογία κατασκευαστών
1 Yamaha 293
2 Honda 265
3 Ducati 195
4 Suzuki 72
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,www.sport.gr
- Νέλσον Μαντέλα: Ο ισόβιος αγώνας κατά του ρατσισμού
- Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε εργοστάσιο ανακύκλωσης στα Διαβατά
- Ελβετικό φράγκο: Έφτασε η κρίσιμη δίκη στον Άρειο Πάγο – Προσφυγή 200.000 πολιτών
- Η La Liga πάει τους παίκτες στα δικαστήρια
- «Καραγκιόζη… Χάσαμε τον Αϊ Βασίλη!»: Με τη Ματίνα Νικολάου στο θέατρο Σκιών του Π. Χατζηαναγνώστου
- Γιατί η πολιτική φαντασία έχει πεθάνει – και πώς να την αναστήσουμε
- Ποιοι δρόμοι έχουν κλείσει στην Αττική λόγω της κακοκαιρίας Byron
- Αρκάς: Η καλημέρα της Παρασκευής σε κλίμα κακοκαιρίας
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)


















































































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442